Sellie, wanneer ga je nog eens trouwen? All, bedankt allemaal! Ja lief buikje he! Hihi.... Lottie, Ik heb ook Hyves! Lijkt me leuk om zo ook contact te houden... Wie begint? hahahahaha
Lotte Profiel - hyves.nl is prive, dus zet er even bij dat jij het bent anders weiger ik je straks nog haha
meiden ik krijg toch steeds meer het vermoeden dat ik al weer zwaner ben ging net fietsen met onze kleine jongen en ik heb zere tieten nou we wachten af maar wel spannend hoor!!
@sansky als je zoekt op Petra bij lottie.. kom je mij tegen staat maar 1 in dus moet goed komen hahah !! @mamavand Spannend meid !! vanaf wanneer mocht je ook alweer testen? duim met je mee meid !!
Sansky haha ik ben niet de hele dag online hoor ga je nu accepteren. Net boodschappen gedaan en nu eten aant voorbereiden
jaa ... Lottie, ik had dezelfde achtergrond als jij op Hyves.... heb hem vanmiddag veranderd, ook toevallig, hihi... All, zo dalijk lekker zwemmen met m'n vriendin.... Ff bijkletsen, ze is op vakantie geweest.... Houden jullie een dagboek/agenda etc... bij? Ik heb een negen maanden dagboek dat hou ik iedere week bij, is echt leuk voor later! Moest ook mijn buik meten hihihi.. Vorige week was ie 95 cm, nu 98,5 pfff