meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @mammavd gefeliciteerd!

@sansky, leuk dat je foto's zou plaatsen maar kan niets zien?!?

x

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Daar ben ik ook weer!
    Gister weergekomen van een heerlijk midweekje Frankrijk.
    Wat een genieten, prima weer gehad overdag en lekker elke dag wezen zwemmen.
    Ons kleine waterratje wou zelf zwemmen! Bandjes om en een vestje aan en daar ging die hoor.
    We namen hem zelfs 1x mee van de wildwaterbaan, gewoon om ff te proberen. Hij vond het helemaal prachtig.
    In zn eigen worden: Papa, mama kom gaan nog een keer, dat was heel cool!!!

Wat betreft mijn cyclus, die loopt ondanks de/het lange menstruatie/bruinverlies nog lekker op schema.
    Ik had mijn ei de 10e verwacht en het is de 11e alsnog gekomen.
    Dit x op dag 17, 2 dagen later dan vorige maand. Dus ik denk dat ik deze keer een mooie cyclus zal hebben van ongeveer 27 dagen.
    Al hoop ik natuurlijk van niet... We hebben di-woe-do goed geklust dus wie weet zitten er wel 2 roze streepjes in over een dag of 10.

Ik heb nog niet alles teruggelezen maar zie wel dat we er een zwangere bij hebben!!
    Van harte gefeliciteerd!!!:D

3. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Mbtc: Ik kan ze wel zien, gek hoor. Hoe is het met jou? Morgen ook 19 weken zie ik!

Mams136: Fijn dat je het leuk hebt gehad! Had je niet wat zon mee kunnen nemen:p. Spannend nog 10 dagen wachten! Het wachten op de eisprong vind ik helemaal niet zo lang duren maar daarna pfffff. Ik zit ongeveer een week na jou want ik verwacht mijn ei in de komende dagen.

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Mams, klinkt als een heerlijk weekje:D

@ Mbtc, hoe is het meis?

@ Sansky, ik kan al je foto's niet zien:(, heb je ze dr weer afgehaald?

@ Lottie, heeel veeeel plezier/succes vandaag, hopelijk is het een fijn huis!

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

idd dat klikt als een heerlijk weekje veakantie ook miooi weer gehad daar in frankrijk??

6. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hallo allemaal

ik ben een paar dagen even weg geweest want ik ben namelijk GETROUWD :D:D

Heb ik nog wat gemist hier ??

Groetjes Gesina

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het was idd een heerlijk weekje!
    We hebben 2 nachten regen gehad waarvan 1 met stevig onweer.
    Maar overdag was het heerlijk weer :D

Gesina, gefeliciteerd!!
    Mag ik vragen hoe jij op jou nickname bent gekomen?

8. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @gesina, gefeliciteerd! mooie dag gehad?

@all hier gaat het prima hoor, morgen 19 weken idd. gaat snel zeg! voel me goed en buikje groeit aardig. af en toe voel ik wat plopjes onder in mijn buik en denk dat het de kleine is.
    verder zit ik nog steeds in de zooi van de verbouwing. gelukkig schiet het wel op met de badkamer maar voel me zo nutteloos! vandaag wel al een paar x naar de bouwmarkt gereden maar verder kan ik niet zo veel. wel ff schoon gemaakt met mijn schoonmoeder. overal stof ik proef en ruik de hele dag stof hoeveel je ook schoonmaakt! naja hopelijk nog maar een paar weken in de zooi kan niet wachten tot ik weer kan douchen!!

x

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Mbtc, had de foto's al verwijderd! Omdat er een persoonlijk kaartje bij zat!

Gesina, waaw! Gefeliciteerd meid!!! Hoe voelt het nu???? :D

10. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik lag weer een weekje achter met lezen, heb nu alles bij gelezen maar ben vergeten tussendoor reacties te typen. Klein beetje heb ik nog onthouden

@mamavand
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

@Gesina
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk.

Fotos kan ik allemaal niet bekijken.

Hyves: vind het heel leuk om vriendjes met jullie te worden.
    Maar ik wil het wel nog graag stil houden dat we bezig zijn zwanger te worden.
    Sansky woont zelfs niet heel ver weg en heeft weer iemand op hyves die ik ook op hyves heb.
    En als ik nu ineens allemaal nieuwe vrienden heb die zwanger zijn valt het misschien ook op.
    Zodra ik wat meer weet zal ik jullie zeker toevoegen.

@all
    Morgenvroeg ga ik testen. Ik heb vandaag wel het gevoel gekregen zwanger te zijn.
    Ik heb namelijk nog geen menstruatie krampen wat ik vorige maand toch al op vrijdag had.
    En ik had jeuk aan mn buik en met vlagen misselijk en duizelig. En de hele week al het gevoel dat mn eten nog tot boven in mn keel zit.

Sorry voor de mensen waar ik niet op gereageerd heb. Doe ik niet extra.

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Kelien, wat grappig van Hyves...
    Ken je mij ook toevallig dan? :)

12. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    zover ik weet niet. maar die wat wij allebei in de hyves hebben ken ik ook niet persoonlijk. maar wilde er maar mee aangeven dat de wereld maar klein is en dat ik er liever even mee wacht.
    deze persoon heeft net een nieuwe puppy fleur heet ze geloof ik. weet ook niet hoe persoonlijk jij haar kent.

13. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Gesina

gefeliciteerd met jullie huwelijk :D !! mooie dag gehad?

@Kelien

oooh wat spannend meid !! ben heel erg benieuwd :)
    haha maar over zwanger worden ect praten we ook niet over op hyves... ik noem hier ook iedereen bij de ''nickname'' terwijl ik van een hoop nu de echte namen weet :) maar zodra jij eraan toe bent meid horen we het wel :D

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

Hoe was het vandaag met het huis?? zag nog niks op hyves oid staan ben zooooo benieuwd of het wat is :D:D !!

je houd ons wel in spanning hoor ;)

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamavand, gefeliciteerd!!! :D

@fotootjes, hmm alweer verwijderd zie ik..... jammer :(

@mams136, fijn dat je zo'n mooie vakantie gehad hebt! :D Hopenlijk is er wat moois uit gekomen ;)

@Gesina, wauw gefeliciteerd! Hoe was het? mooie foto!

Ben een beetje verdrietig, begin nu echt vreselijk last te krijgen van mijn bekken :( vandaag een paar uurtjes in Groningen wezen shoppen met een vriendin en kan nu amper lopen omdat het zo'n pijn doet..... Ben echt bang dat het nog veel erger gaat worden als ik langer zwanger ben. Zal maandag maar eens de verloskundige bellen hoe ik de pijn wat kan verlichten...

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kelien, al getest???

Blikw wat rot dat je zoveel last hebt. Hopelijk heeft de vk tips voor je.

Vandaag een dag vol voetbal. Straks bij manlief kijken en vanmiddag voor de tv ons cluppie aanmoedigen.

17. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!
    @mamavd: gefeliciteeerd!

@gesina gefeliciteerd met jullie huwelijk.

@blike wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Ik weet dat ze ij prenatal speciale banden hebben (geen mode buikband) die helpen hiervoor. Zijn volgens mij niet heel goedkoop maar wie weet helpt het.

@kelien: spannend! Wanneer ga je testen?

@mbtc: lekker he verbouwen;) maar het resultaat word vast heel mooi! Sterkte ermee.

@mams: lekkere vakantie gehad zo te lezen.

@all: (sorry als ik even iemand persoonlijk oversla) Wij hebben veel geklutst de afgelopen dagen...en heb zelf het idee dat mijn ei al is geweest....nu is het afwachten. Vandaag gaan we even naar de bouwplaats kijken naar de vorderingen en vanmiddag is vriendlief voetbal kijken in Amsterdam. Ik ga maar shoppen denk ik:D

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Blike

Oh jakkes meid :( ik weet niet hoe ik je moet helpen. zn band zou misschien verlichting geven ! :(

19. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @blike
    Wat vervelend dat je al zo’n last hebt van je bekken.
    Hopelijk kan de verloskundige je hierbij helpen.

@all
    Ik heb gisteravond en vanmorgen getest en ik kan er niet veel van maken.
    Als ik lang staar meen ik wel weer wat te zien maar dat zal wel zijn omdat ik het wil zien.
    Maar ik heb nog hoop. Heb namelijk nog geen last van ongi krampen ofzo.
    Niks waarvan ik zou denken dat ik morgen ongesteld moet worden. Dus ik wacht het nog even af.

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @kelien.

ff paar dagen afwachten idd.. kan zijn dat je net iets te vroeg getest hebt.. je kan je idd blind staren op zn stomme test he! misschien ff foto plaatsen ? of heb je die nog niet gemaakt??

Deel Deze Pagina