meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb wel fotos gemaakt maar daar haal ik helemaal niks uit. en hij is doorgelopen nu.

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Hmmm vreemd... je ziet wel eens foto's maken ze er een soort negatief van... lottie weet volgens mij wel hoe zoiets kan..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Kelien, na 2 dagen gewoon nog een x proberen te testen.
    HCG verdubbelt zich per 2 dagen heb ik begrepen dus als er een streepje op zou staan, zou die morgen duidelijker moeten zijn

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Gesina gefeliciteerd met je huwlijk, hebben jullie een mooie dag gehad?
    liefs mmavand

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hallo allemaal :)

Kelien, oke begrijpelijk.... maar 't klopt wat Frysk zegt...
    Ik weet ook de echte namen van sommigen hier....
    Maar wij noemen niks!

Blike, vervelend meis!

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Frysk, nog 2 dagen zie ik!!! Spannend!!! :D

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sansky, oke jammer! Net ff de foto's op hyves bekeken, Hhihih al een flink buikje hoor:D. Nog even en
    dat jurkje past niet meer dicht.

@ Gesina, gefeliciteerd! Heb je een mooie dag gehad? (vast een hele stomme vraag;) hihi)

@ Kelien, kan het me voorstellen wat betreft hyves! Spanneeeennndddd, hoop de komende dagen voor je op
    een duidelijke positieve test!

@ Blike, owww wat vervelend! Kan me voorstellen dat je daar een btje van in een dip raakt, het beperkt
    je dan ook zo.

@ Lottie, las op hyves dat het huisje tegen viel:( wat ontzettend balen. Hebben jullie al een besluit genomen?

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, Ja leuk he ;):)......
    Idd! Hij gaat straks niet meer dicht, haha....
    Ik merk dat al met jasjes, leren jasje... en andere die ik nog heb, die gaan niet meer dicht haha... :p

9. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ahahhaha ja idd vervelend he die kleren die niet meer passen, mijn broeken doen dus echt a pijn gewoon!!!

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Oke.... je begint al vroeg ;)
    Jaa vervelend...... eigenlijk een goed teken he :) hihi..

Hier flink aan de diarree net :(!
    Echt niet normaal meer..... pffff....

11. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn vriend beweerde dat ik het te graag wil dat ik wat in de test zag. dus heb ik de test even laten bekijken vandaag door een vriendin. die liet hem gelijk aan dr man zien en zegt zie jij ook 2 streepjes? toen mijn vriend merkte dat iedereen er wat in zag wilde hij ook nog wel eens kijken en zag hij t ook wel.
    ik ben vanmiddag nog bij de supermarkt een paar testen bij gaan halen en kon het niet laten vanmiddag al ene te doen maar die was duidelijk negatief. nu wacht ik even af of ik ongesteld word. zou ik het dinsdag morgen nog niet zijn test ik nog eens.
    ik heb nog steeds geen last van ongi krampen.

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen dames

kom vanmiddag bijlezen als t lukt!!

Xxx

13. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb het zelfde gehad vorige maand vrijdags posi test en dinsdags negatief, zo irri bij mij was het een vmk!!

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @kelien

wat jammer meid dat je nog geen zekerheid hebt :(

@mams
    oewh dat is idd niet prettig als het nu al niet lekker zit ! arm kind. ik vond 12 weken al vroeg haha;) maar het is voor ons dan ook de eerste...

@sansky

Arme schat :( !! hoe gaat het nu met je? de diarree alweer wat over? goed blijven drinken he !

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haai

De woning viel ons eerst een beetje tegen van binnen. Qua ruimte en tuin op het zuiden is het prima:). Vandaag hoor ik hopelijk meer over wat er nog aan de woning gedaan gaat worden..

Sansky
    die i love papa buikband heb ik ook:)! Denk ik tenminste, want ik zie je foto's niet meer:(;)

Mams
    fijn dat je vakantie zo geslaagd was!

Gesina
    gefeliciteerd!

Kelien
    Oeh spannend, hopelijk ben je zwanger!

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Frysk, jaa het gaat al beter met me :D... gisteravond was 't over! Gelukkig :)

Lottie, oke leuk... welke kleur? Ik heb hem in het Roze...

All, hier aan het verven geslagen... had toenstraks afgeplakt... en ben nu bezig met grondverf op het hout.... ;)
    Eigenwijs he..... iedereen bood aan om het te doen, maar wil niet dat anderen het al zien nu :p en mannetje.. tsja, die wilde het ook doen.... maar wat dat betreft ben ik pietje precies hihihih...
    Dus ben lekker eigenwijs stiekem al begonnen!!!!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Sansky
    grijs:) vond roze zo gek voelen omdat t een mannetje is in m'n buik:). Maar vind roze wel erg mooi!

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

hahaha ja nou zoiets had ik dus ook... wou dus ook die van i love papa bestellen :p en zag die roze van sans :D maar denk tsja.. als het nou een jongetje wordt bij ons.. loop ik met een roze band haha maar ja het maakt natuurlijk ook niet uit. maar had het zelfde gevoel als jou :p !! we zullen het morgen weten, dus dan ga ik ook bestellen :)

@sansky

oooh wat fijn meid dat het weer over is :) is niks aan he ! gelukkig was het van korte duur :D !!!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    grappig:) het maakt ook niks uit, maar vind het niet leuk als mensen gaan zeggen "oh het is een meisje" terwijl wij al weten dat t een jongen is. Als je niet weet wat t is dan maakt t niet uit welke kleur je doet, want dan kan je zeggen dat je t zelf ook niet weet:).
    Welke kleur wil jij? Ik heb er ook eentje met "9 months all inclusive" en dan met 5 sterren eronder:D iedereen vindt m super grappig:D!!

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ik vond die witte ook wel mooi !

ik die van Im the winner !! die vind ik ook helemaal geweldig hahahah :D !!! heb je die al gezien?

Deel Deze Pagina