oeeeh jakkes !! niks aan ! ik heb er ook altijd een hekel aan :S ik moet in juni heen ! Sterkte vanmiddag daar !! die buikband van im the winner ! zie je een aantal spermacelletjes , en 1 staat een soort cirkel omheen ! die was dus de winnaar haha ! vind het wel humor
Ojaa die heb ik wel gezien. Vind m wel leuk maar zou m zelf niet om doen. Niet in de buurt waar ik nu woon iig whahaha
Lottie, bij ons is het anders idd! Wij weten het geslacht niet 9 maanden lang hahaha... dus dan kan dat.... Die van 9 months inclusive had ik ook gezien, wilde ik naderhand ook bestellen, die is erg leuk! Hebben jullie gelezen wat ik aan het doen was?
Sansky Ja he!? Echt iedereen moet er erg om lachen van mn familie in ieder geval. Op straat is ie nog niet in het zicht geweest hihi, heb m pas sinds donderdag. Ja had wel gelezen wat je aan het doen was hihi, jij ook gelezen wat ik had geschreven over woning? Jij bent goed bezig. Let je wel op dat je alleen met verf mag werken die op waterbasis is en dat je af en toe ff lekker gaat luchten buiten en de ramen open hebt? Dan kan het weinig/geen kwaad voor kleintje
Jaa ik let goed op hihihi.. Heb boven wagenwijd de ramen open.... En dat is koud!!! En had ook een mondkapje op Van jou heb ik ook gelezen, maar op Hyves ook al, toch?
Sansky Hahahaha een mondkapje heeft geen zin voor verf. Maar goed dat je er wel aan dacht. Mondkapjes houden namelijk alleen stofdeeltjes enz tegen, helaas geen schoonmaakmiddeldampen en verfdamp enz.
Sansky daarom zei ik toch ook dat het goed van je was dat je er in ieder geval aan dacht/op let verfdeeltjes adem je helaas gewoon in al ruik je ze niet. Maar ik zou het zelf absoluut ook doen hoor, voelt gewoon fijner toch!!
Wel lekker hoor, lijkt me super om ermee bezig te kunnen zijn! Kon toen bij ons zoontje ook al niet, dus hoop binnenkort wel.
@sansky Actief bezig jij !! het is idd beter iets dan niets en ramen open brrrr maar wel zo veilig hier ook ff actief bezig geweest ! maar heb nu mannetje nodig ! mn bureau moet deels uit elkaar anders past ie niet door de deurpost heen maar krijg het zelf niet uit elkaar.. ach mannetje kan ook wel ff wat doen
@ Kelien, owww wat spannend he en vervelend die stomme onzekerheid. @ Sansky, vervelend diarree! Wij hebben net chinees gegeten van zaterdag, toen ik het at zat het me al helemaal niet lekker, nu spijt dat ik het toch heb opgegeten, had het vlees wel weggegooid hoor. Leuk met de kinderkamer bezig, alle behang er afgekrabd, de muren nu geverfd, waarvan één muisgrijze muur, ben nu bezig met plinten. Verf ook gewoon zelf hoor. Heb het ook gedaan helemaal aan het begin van mijn zwangerschap was, toen wist ik het niet en zaten we middenin de verhuizing. @ Lottie, en al emer info over de woning gekregen? Jullie gaan er dus toch voor? @ Frysk, hihih jullie ook druk bezig! Bij mij gaat het dan nooit snel genoeg, wil het het liefst in één dag klaar hebben, hahaha @ All, wij zijn momenteel druk bezig met namen. Hebben jullie al een lijstje met favouriten?
Ja zeker al namen die favoriet zijn. maar die houden we nog even geheim ik moet wel zeggen dt ik het voor jongens moeilijker vind als voor meiden!!
Rrianne, ook lekker druk bezig dus leuk!!!! Ik heb ook alles opgemeten vandaag waar alles komt, op Babydump.nl staan nl. ook de maten.... Alles past perfect! Lottie, waarom ging dat bij je zoontje niet? Frysk, lekker bezig idd! Vond het echt lekker om ermee bezig te zijn... Maar was ook wel moe erna!!! Moest echt stoppen... Morgen ga ik weer verder
Mamavand, wij hebben 2 meisjes namen en 1 jongensnaam... Meisjesnamen zijn wel erg over aan het twijfelen. Ik tenminste