@Rrianne dat is met mij ook wel zo hoor. mn mannetje heeft meteen het bureau naar de andere kamer gebracht. kon ik weer verder. kamer is nu mooi leeg, op al het baby spul na @sansky Doe je vandaag wel een beetje rustig aan?? niet te hard van stapel lopen
@kelien ooooh ik hoop het voor jullie !! je maakt het wel spannend @All Vandaag dan ook wij eindelijk de 20 weken echo ! spannend hoor ! werd ineens heel vroeg wakker.. had enorme trek ! pfff ben blijven liggen beetje overdreven om 4 uur eruit te gaan om te eten haha maar moest nu echt want begon weer te kokhalzen :S zit nu 4 stukjes brood naar binnen te werken haha Fijne dag allemaal en jullie horen van me ! PS LOTTIE: IK SMS JE !!
Namen nope we noemen m gewoon t zelfde als de eerste hihi Rrianne lief dat je ernaar vraagt! Heb gisteren niks meer gehoord, dus hoop en denk vandaag. We doen t waarschijnlijk wel, want er schijnt nog gerenoveerd te worden! Dat scheelt! Moest ik je nog terug pben trouwens weet ff niet hihi Sansky lang verhaal Hebben erg veel tegenslagen gehad en weer opnieuw toen ik aan het einde vd zwangerschap zat. Dus had met 39 weken pas n kamertje. Frysk succes!!!! Ben zoooo benieuwd!!!
Lottie, hm... wat vervelend!!! Met 39 weken pas..... pfff.... Ik zou helemaal in de stress zitten.. Kijk maar hoe ''op tijd'' ik nu al bezig ben... Mannetje zei dat ook al trouwens, of we konden beginnen hahaha... Ik kan er niet over meepraten tot nu toe, GELUKKIG! Frysk, nogmaals veel plezier en ik lees het hier van je
goedemorgen dames, Succes met de 20 weken echo, geniet er maar van om je kleine uk weer even te zien!! Hier gat alles goed, geen krampjes meer in me buik. Maar vind het nog steeds spannend ik heb teed zo van eerst deze week door, want toen ging het vorige maand mis. Maar we zien wel, ik heb er een goed gevoel over!! En ook nog steeds klachten ben ontzettend moe en misselijk zere borsten, dus denk da het wel goed zit maar voor als nog is het spannend. Ik kijk uit naar 25 mei dan krijg k mijn eerste echo in het ziekenhuis. Dus nog 8 dagen!!!
Sansky gelukkig idd Het is echt vreselijk. Wil nu ook zo graag beginnen en als je dan niks kan doen...pffff Ga vandaag maar kleuren uitzoeken ofzo, weet alleen niet of we verf of behang doen in t andere huis helppp hihi mamavand een goed gevoel hebben schijnt een goed teken te zijn nog 8 dagen geduld!!
Lottie, hm jaa je kunt nog niks nu balen! Je kunt wel al denken over verf of behang idd! Maar je weet het nog niet... hmmm ... Ik doe alles verf! Zo heb net nog een keer over ''de kleur'' heen moeten gaan.... kwam nog wit doorheen van het stucen..... Hopelijk pakt het nu helemaal goed... Dus 1 kant is klaar met grondverf.... en 1 kant is zo goed als klaar met ''kleur''.... Ik denk dat ik zo over de grondverf de lak ga doen..
Frysk, ik ben heel erg nieuwsgierig! Zal het dan echt een jongetje zijn? Of toch een meisje? Hihihi.. Nog ff en we zullen het weten!
Hallo dames !! Vanmorgen vroeg de echo gehad !!! ooooooh wat was het geweldig om te zien !!!! helemaal gelukkig !
Frysk mooi dat jullie een mooie echo hebben gehad, wilde jullie ook weten wat het werd? wij willen het niet weten bij ons zoontje wisten we het niet en nu willen we het weer niet weten liefs mamavand
Hallo allemaal @ mams136 ik heet zelf zo dus vandaar dat ik mijn Nickname zo heb. @ mbtc Ja we hebben een super mooie dag gehad @ Sansky Geweldig dank je wel @ Mamavand Nog van harte Gefeliciteerd met je zwangerschap hoop voor een Plakbeebie @ All bedankt voor de felicitaties we hebben echt een hele mooie dag gehad en alles is gegaan volgens Planning het kon niet mooier zijn
Ah, Ok. Het is namelijk 1 van mijn voornamen Vandaar dat ik nieuwschierig was. Je hoort het niet zo vaak die naam. Gister ben ik gestopt met roken en inmiddels is mijn laatste sigaretje alweer 25uur geleden. Had het gister wel moeilijk. MAar ben naar de winkel gegaan en heb allemaal lekkere dingen gehaald (halllooooooooo kilo's) en het gaat me vrij goed af tot nu toe. Ik heb wel zin in een sigaretje maar voel nog niet de drang. Ik heb ook niks in huis, dat scheelt ook wel een boel moet ik zeggen. willen jullie me elke dag eventjes een schop onder mn achterste geven???Om me te focussen op mijn doel?? Voor de zwangerschap van Tygho was ik ook net 1 maand gestopt met roken toen ik zwanger raakte en heb het toen 2 jaar volgehouden. Dit x wil ik er definitief van af!!
Oh vandaar hhaha nee klopt je hoort de naam idd niet zo vaak maar zover ik weet is het wel een Friese naam mijn Oma komt ook uit Friesland dus dat is wel heel grappig!! oh ook gestopt met roken ?? ik ben aan he afbouwen rook nu 3 a 4 sigaretjes op een dag!! Succes ermee
Gesina, fijn dat alles naar wens is verlopen, mooi he zo'n dag.. Zo te zien waren jullie prachtig gefeliciteerd! Mams, gestopt met roken!! Wat goed! Ik ben 14/1 gestopt.... inmiddels dus al 5 maanden, BOHHH dat gaat snel, goed he All, de verf is perfect! Heeft nu perfect gedekt