meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!

Als je gevoel dat zegt, moet je daar vanuit gaan ;)
    Bij mij voelde het dit keer ook gelijk goed!

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mamavand

verwacht niet al teveel van je echo. bij mij was met 5 weken en 4 dagen ongeveer.... een zwangerschaps vast te stellen door middel van vruchtzakje. en een ''dooiertje'' . het was voor mij ook voldoende !

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, aaaaah stom, heb je helemaal geen succes/veel plezier meer gewenst voor echo!
    Maar lees nu, dat het helemaal goed is en het een jongen is/wordt! Super leuk, wordt echt een jongens-club.
    Helemaal blij nu je het weet?

@ Lottie, super! Als er idd maar wat van te maken valt:D, hoop voor je dat het door gaat.
    Nee, heb geen reactie terug gehad :(, hahaha! Maar dat hoeft ook niet hoor;) Kletsen we hier
    gewoon lekker verder.
    Wij hebben ook geverfd, ik ben zelf niet zo'n fan van behang, maar ja soms heb je geen keus.

@ Mamavand, jaa gatsie wat een spannende tijd he! Duim voor je meid.

@ Sansky, welke kleur heb je op de muur?

4. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

Haahaha geeft toch niets gekkie :D ! ja ons mannetje doet het goed, alleen de niertjes waren iets aan de grote kant, maar dat schijnt vaker voor te komen bij jongens. met 32 weken mogen we dus weer voor een echo om te kijken of het bij getrokken is .. en anders krijgt hij naar de geboorte antibiotica om ontsteking te voorkomen.

en euhmmm ons mannetje ligt een week voor qua groei ! nu moet ik geprikt worden op zwangerschaps diabetes , zou het misschien zo kunnen zijn dat ze zich met 9 weken misschien verrekend hebben??? Iemand hier verstand van? hoorde namelijk in het ziekenhuis dat met 9 weken de termijn niet helemaal duidelijk kan zijn... en daarom eig iedereen met 12 weken nog een echo krijgt???

5. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @fryske: leuk een jongen! maar nog belangrijker is natuurlijk dat alles goed was. Geniet er lekker van!

@sanksy: je bent er lekker vroeg bij met het kamertje in orde te maken. Prima toch...kun je er lekker lang naar kijken!

@lottie: Ook al lijkt het huisje misschien wat negatieve kanten te hebben (veel aan moet gebeuren)..probeer er doorheen te kijken hoe het jullie huisje kan worden. Onze eerste woning was ook echt een drama en wij mochten niet weigeren (anders verloren wij onze inschrijftijd) maar na wat klussen is het zo leuk geworden. Vind het echt jammer dat we dit straks achterlaten. Wat een beetje verf en een nieuwe vloer al wel niet kan doen:D Hoop dan ook echt dat het wat gaat worden.

@mams: knap dat je gestopt bent! Volhouden he!

@all: jullie kletsen af en toe zo snel...pff ik hou het niet bij soms! Ik heb denk ik mijn ei gehad dus nu is het afwachten...pff ik ben juffertje ongeduld merk ik!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, dat heb ik idd ook wel eens gehoord, dat dat vaker voorkomt wat vergrote niertjes. Hopen dat het gewoon weer wegtrekt. Hmmmm, wat betreft de groei van je kindje, konden ze het verder nu niet meer bepalen hoeveel week je nu precies bent? Zwangerschapdiabetes zou kunnen, je hebt een verhoogd risico ivm PCO. Maar als ik het goed begrijp kunnen deze twee dingen wat met elkaar te maken hebben, zwangerschapdiabetes en de groei van jullie kindje?

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne..

nou omdat ons mannetje ruim een week voor ligt qua groei, willen ze me dus prikken daarop.. want het schijnt te zijn dat de kindjes dan ook groter en dikker zijn zegmaar...

owh dus het zou met pco temaken kunnen hebben.. stom niet aangedacht ..... het ziekenhuis zei, dat het bepalen van de termijn niet aan hun was en dat het moet gebeuren bij mn vk... dus zal het volgende week ook ff melden. ziekenhuis geeft ook bericht maar wil het wel weten..

8. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Lieve meiden ik word zeer onzeker van alle verhalen zoals die van blue ik heb zefl vorige maand een miskraam gehad, nu ben ik weer zwanger maar zit nu steeds in de zenuwen door wat ik hier lees en dat wil ik niet meer ik wens iedereen heel veel geluk en hoop dat jullie alleemaal snel zwanger mogen zijn!!!

9. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, dat zeg ik nog niet! Straks als het kamertje er is, in Aug.. plaats ik een foto :D

10. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Mamavand

:( lieve schat !! waarom ga je nu !

ik snap niet wat je bedoeld.. maar snap wel je onzekerheid. hoop dat je over een tijdje toch ff terug komt , om af en toe ff te laten weten hoe het met jullie gaat !
    probeer van je zwangerschap te genieten !

Liefs van mij

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Heb je dit verhaal verkeerd geplaatst?
    De meeste van ons zijn ook al zwanger toch?
    En wie is ''blue''...
    Ik denk verkeerd he ;)

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sans

ik heb het ff na gekeken, ze heeft dat bericht overal in 1 keer geplaatst.. denk dat ze niet meer terug komt :(
    jammer !

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hm oke!!
    Jammer ja idd.... :(
    Snap alleen niet zo goed waarom niet...

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, hmmm vervelend! Hoop dat je gewoon een week voor ligt;) en verder geen medische dingen
    erbij krijgt. Jep, je hebt een verhoogde kans op diabetes door de PCO, dit was wat ze me vertelde
    bij de VK, daarom wordt ik hier ook op gecontroleerd. Ben benieuwd wat er uit komt.

@ Mamavand, kan het me voorstellen meid. Negatieve verhalen of slechte aflopende verhalen kon ik
    ook zo slecht tegen, op één of andere manier kan je het niet relativeren (vast door alle emoties;)). Maar meid, twee van mijn
    collega's zijn net zoals jou gelijk na hun MK weer zwanger geworden en hebben 2 prachtige
    kids op de wereld gezet! Hoop dat dat je wat meer moed geeft. En snel weer lekker komt kletsen.
    Knuffel voor jou

Zo mijn pauze is weer voorbij, hahaha. Ga weer verder met het verven van de kozijnen en plinten!
    Fijne dag allemaal

15. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik ben een persoon die zich heel erg aantret wat er gebeurd ik heb vresselijk gehuild om wat er blue over komen is
    ik ben zo bang dat ik dit kindje ook verlies, en dat wil ik niet nog een keer meemaken!
    Ik heb daarom besloten het rustig aan te doen op zp zodat ik me niet te veel aan kan trekken van wat ik hier lees!!
    Ik hoop dat jullie mij begrijpen.
    Liefs mamavand

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Wie is Blue dan?
    Verder begrijp ik je wel hoor ;)

17. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    @lottie
    Wat jammer dat de woning tegen viel.

@sansky
    Wat leuk dat je al aan het verven geslagen bent.

Namen.
    Een jongensnaam weten we al. Meisjes naam nog niet.

Buikbanden.
    Ik heb er een besteld met eigen tekst.
    Hier is raak geschoten ;) en dan symbool vrouw ? symbool man.
    Als het dan zover is doe ik die om als we het mn schoonouders gaan vertellen.

@mams
    Hoe gaat het met het niet roken?

@frysk
    Wat leuk een jongetje. Allemaal jongens hier.

@mamavand
    Wat jammer dat je weg gaat. Maar ik snap het wel.

@all. Ik ben gister ongesteld geworden en ben nu dus ronde 3 ingegaan.

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

blue is een dame hier op zp en die heel lang bezig is volgens mij, vorige mand gelijk met mij een vmk en nu weer zwanger helemaal blij vorige week een zwangerschapsring gezien op de echo en gister een baarmoeder vol bloed, of te wel mag ze weer wachten op een miskraam, vond dat zo erg!!!

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Dat is wel heel erg ja!
    Kan me voorstellen dat dat een naar bericht voor je is...
    Ik zei ook, nog een mk en ze kunnen me oprapen!
    Gelukkig is het tot nu toe goed gegaan :D dus zo kan het ook he!
    Vergeet dat ook niet....
    En bij nog iemand hier trouwens :D
    Maar ik begrijp je helemaal.... rotsituaties...

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Kelien, jammer! :( Op naar de volgende ronde ;)

Deel Deze Pagina