Kelien, wat jammer! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! HEt niet roken ging me vandaag erg goed af. Ik heb nu 3 dagen niet gerookt en vandaag had ik er helemaal geen moeite mee. Mn vriendinnetje en ik zaten buiten en zij stak een sigaretje op maar ik had het er niet moelijk mee. Ik dacht wel, ohja dat vond ik altijd zo lekker, buiten in het zonnetje met een sigaretje erbij. Maar ik had er geen behoefte aan! Ik denk dat deze poging gewoon gaat slagen
@kelien Wat jammer meid. maar zoals al meerdere al zeggen nieuwe ronde nieuwe kansen @mamavand Ik snap je verhaal wel. maar zo zie je het idd bij sansky en blike.. zei hebben het zelfde mee gemaakt, en dat gaat nu hartstikke goed. steeds in spanning zitten is ook niet goed hoor. je moet eig wel wat proberen te genieten pas goed op je zelf meis ! @mams Wauw wat goed zeg !! ik vond dat juist ook altijd zo ''lekker'' lekker buiten zitten en een sigaretje roken. vind het heel knap van je !! ga zo door !! ik ben inmiddels 10 maand gestopt !
Dank je wel. Ik moet wel zeggen dat ik erg veel afleiding vind hier op het forum, bij jullie, de april 2008 mama's en het cluppie van gaan voor een zwangerschap in 2011. En bij de snoepjes(A) Rook nu 3 dagen niet en er staat al 1 kilo bij op de weegschaal :O oeioeioei!!!
@mams hahahaha daar moet je niet opstaan meid is echt niet goed voor je humeur ik wens je sowieso nog heel veel moed en sterkte je kunt het !! afleiding is goed !!
Mams, er is ook een clubje... ''meiden die in 2011 stoppen met roken'' ik zit er ook bij.... ik ben inmiddels 5 maandjes gestopt nu! Echt goed he
Lieve meiden, jullie hebben ook wel gelijk hoor. Ik moet niet alleen naar het negatieve kijken. Maar ik moet gewoon genieten. Ik verles geen druppel bloed dus zo lang dat zo is moet ik niet stresse. Is ook niet goed voor het kleine hummeltje dat in mij leeft!!! En sansky was jij ook diret na je mk weer zwanger!! ik moet zeggen dat ik nu veel meer klachten heb als voorheen. Kan moeilijk eten me borsten doen steeds pijn af en toe gigantisch misselijk. Alleen dan maak ik me dus al weer zorgen, gister mddag uit me werk was ik beroerd, avonds nergens last meer van, dan denk ik meteen ohh ben niet meer ziek zou het wel goed zitten?! maar dat is gewoon stom want bij me zoontje ben ik van de 9 maanden maar 1 uurtjes misselijk geweest en dat was vermoed ik ook nog eevns van de spanning van me echo!! Dus ja ziek zijn hoeft natuurlijk helemaal niet. Meiden ik blijf gewoon gezellig kletsen en ga me niet meer zo druk maken!!! Proberen althnas!!! liefs mamaavnd
Hehe gelukkig! Ja ik ben gelijk weer zwanger geraakt na mijn mk.... Niet eens meer ongesteld geworden En morgen al 14 weken zwanger! De misselijkheid lijkt weg te zijn, maar ik ga me dan toch ook niet druk maken? Moet je echt niet doen hoor..... positief blijven.... maar je bent ook nog maar kort zwanger, ik had dat toen ook nog wel... Maar toen zeiden ze ook hier, genieten, dat moet je En jij ook!!!! Het is zo voorbij..... Ik voel me heerlijk, heb alleen vandaag weer barstende hoofdpijn! Heb ik nu al een paar keer gehad, heftig pfff.... Was al extra blijven liggen vanmorgen..
Ik kon me vanmorgen niet beheersen. Vorige cyclus was 25 dagen en nu zit ik op dag 24. Heb onwijs veel pukkeltjes en maagzuur dus ik dacht, wie weet! Ik probeer het eens! Maar helaas....harstikke wit. Ik vermoed dat mijn NOD de 22e is (mn ei had ik de 11 en vorige keer zat er tussen ei en ongi 10 dagen) Dus zou ik het zondag weer kunnen proberen mits de duivels niet komen. Ik heb nog 1 testje liggen en die bewaar ik dan ook echt voor zondag!
Ja! Snel he.... vind het bij iedereen zo snel gaan! Daarom moeten we er ook des te meer van genieten nu het nog kan, voor we het weten hebben we onze beebjes in de armen Ik voel me heerlijk! Heb alleen vandaag weer enorme hoofdpijn wat niet zakt..... grr....
ja jullie hebben gelijk hoor meiden, ik bedoel vorige maand had ik steed licht posi testen maar heb nu ect een knal test gehad!! dus denk ik dat zal vast en zeker ook iets goeds betekenen. weten jullie hoe dat werkt met moeders voor moeders ze komen maandag bij mij, maar ik moet urine bewaren waarom dan? om te testen maar wat voor test doen ze dan,zwangerschapstest? liefs mamavand
oke en dat gaat vanaf een baaplde hoeveelheid hcg posi testen dan ofzo, of gewoon net als een zwangerschapstest vanaf 25?
Kelien He balen dat je ongi bent geworden! Mams Goed zo!! Volhouden he Je weet waar je het voor doet! Ah balen dat je test wit was! MvM test Heeft meer hcg nodig dan een gewone test...dus niet schrikken als ie lichter is dan je testen thuis