MANNEN wat moet je er mee!! maar ja zonder kunnen we ook niet he.. Vanaf deze kant ook een hele dikke knuffel voor iedereen. en nu groeten uit de rimboe even kijken.. leuk leuk!!
Frysk oh okee, omdat je niet meer reageerde. Of hyves doet weer raar. Je mag ook morgen reageren op mn laatste pb hoor hihi. Ff chillen nu. ahw mannen en aandacht geven...soms erg moeilijk...brrrrr
hahaha ja dat is altijd lachen ik zit me ff te verdiepen in mn nieuwe toekomstige baan ( haha lottie ) leuk leuk leuk
Ben niet de enige met een dip vanavond dus frysk! morgen een nieuwe dag hopelijk met meer blijheid dan vandaag haha @lottie&blike thanks voor de knuffel! straks weer volop klussen en ik ga ook eens met de beentjes omhoog vriend zei dat ik teveel bewoog tijdens het liggen hahah
Fryskfamke En? Wat vind je er tot nu toe van? Ik verwachte er niet veel van, maar het is me alles meegevallen. Vooral omdat je zelf kan bepalen wat je ermee doet en hoeveel. Als ik straks mn eigen nagelstylistensalon heb (hoezo dromen), dan zet ik mn voorraad luchtjes heel mooi neer en dan gewoon tijdens het nagelzetten een verkooppraatje houden. oja, had ik al verteld wat er in die map zit trouwens???
Chantal Hahaha, idd kont in de lucht! Enneee...je kan altijd het randjefietsen proberen! In de maand dat ik dat toe heb gepast werd ik zwanger
@chantal. ik voel me ook klote idd, de lange rondes begint me ff teveel teworden denk ik, maar we gaan vrolijk door @lottie, ik weet dat er geurtjes in zitten, en wat info.. mijn ´salon´ is bijna klaar. ik heb het hier boven op een kamer.. zoveel hoef je eerst niet. ik werk ook nog full time in een winkel. druk druk druk hahah
jee wat is er veel bij gekomen vandaag. @chantal en fryske, van die dipmomenten heb ik ook regelmatig. als er veel reclame's met blije mamma's en baby's zijn. ook al vind ik dat ik niet mag klagen. we zijn pas 4 ronde's bezig. ohw aan de ene kant hoop ik zo op een positest morgen aan de andere kant wil ik niet te veel hopen dan kan het alleen nog maar mee vallen. mijn man zou echt boos worden als ik het alleen zou doen. zeker als hij wel positief zou zijn. en ja als hij negatief is dan zegt ie over een paar dagen weer proberen misschien testen we nu te vroeg. (heb ik alle ronde's nog maar 1x moeten testen en dat was vorige week volgens mij) dus we wachten het af. @all, al druk bezig met suprise's gedichten? ik word er helemaal gek van!! en dan moet ik die van mn man ook nog maken omdat hij het te druk heeft met zn werk en studie. argh waarom doen we mee aan al die onzin? niemand gelooft er meer in. (sorry frustratie van al dat knippen en plakken denk ik te veel lijm gesnoven vandaag...) slaap lekker allemaal ik ben kapot! en misschien ben ik dan wel wakker te krijgen morgen ochtend. x
@lottie ben jij nagelstyliste? ik zou ook graag een opleiding willen doen. lijkt me minder zwaar voor schouder. waar heb je dit gedaan? mag ook reageren in pb. x
Mbtc je zou testen!!!!! Al gedaan??? Nee ik wil nagelstyliste worden, zoek naar n opleiding ben nu werkloze apothekersassistente haha linbabylin kijk maar op Google hihi. Heb je je mail gezien?
@all, vanmorgen getest helaas negatief zit te denken heb ik me niet verrekend? of wat is er aan de hand? voel me wel raar, maar voel geen ongi aankomen. na het weekend maar weet kijken. als ongi dan nog niet is maar even langs ha. @lottie, ja ik ben ook aan het zoeken naar opleiding. weet niet zo goed hoe en wat. ben zelf wel veel aan het proberen op mn eigen nagels. ben nu een werkeloze bewegingsagoog die op het moment in de zw zit. mag helaas nooit meer in de sport zitten vanwege lastige pijnlijke schouder :S x
Mbtc oh balen!! Op welke dag zit je nu dan? De ha kan er ook weinig aan doen nu denk ik...blijft afwachten... Vervelend dat je je beroep niet meer kan uitoefenen. Maar heb je zelf acryl oid gekocht en dan gewoon geoefend!? Je kan bij studieplan een thuisstudie doen. Is goedkoop en schijnt goed te zijn, ik wil zelf alleen liever n uitgebreidere opleiding!
Whahaha oke zal even googlen. Ja heb je mail gelezen.. Lijkt me wel leuk om een keer te doen hoor! misschien hoor je nog een keertje van mij.. Kost het ook geld om jou te laten komen? dat kon ik zo snel niet vinden.. Oohhh balen mbtc... nou hopen dat je misschien naar het weekend wat meer duidelijkheid hebt.
@lottie, volgens mij zat ik afgelopen maandag op dag dat ik ongi moest worden. heb altijd zo rond de 28/29 dagen. laatste ongi was laatste week oktober. 3 dagen. dus dan zou je denken dat het nu wel zou moeten zijn. heb het alleen dit keer niet in mn agenda gezet. dus misschien heb ik het wel fout. ja zo'n thuis studie heb ik ook naar zitten kijken maar ik wil ook wat uitgebreider doen. maar heb ook geen 3000euro even om zo op tafel te leggen voor een opleiding bij lanique (zo heet het geloof ik). x
Linbabylin Jij woont wel heel erg ver van mij vandaan, dus dan zou ik alleen de benzinekosten vragen en verder niks
mbtc Ik zou sowieso dan nog een weekje wachten. Je cyclus kan altijd een keer anders zijn dan normaal helaas. Er zijn er veel meer hoor waar je de opleiding kan doen. Bijv. Professionails en O.P.I ofzo. ER zijn er echt heel veel en dat maakt het lastig. En idd...ik kan dat geld ook niet zomaar uit mn zak toveren (was t maar zo'n feest)
NOu weet ook wat randje fiesten is nu whahahaha.. het zal inderdaad wel helpen nou misschien volgende maand eens proberen whahahaha... @ lottie oke... ja ik ben volgende maand jarig misschien is het wel leuk om met een aantal meiden te doen.... Ken er genoeg die van geurtjes houden..
linbabylin Hahaha, ik dacht ik kan het je wel uitleggen, maar is beter en handiger om het zelf te lezen. Ik geloof er wel in! Ik heb het alleen gedaan de 2 keer toen ik net voor mn eisprong zat. Ff goed al die schatgravers de grot in helpen hihi. Het is echt heel gezellig zo'n party! Heb er morgen eentje en 12 december en nog eentje. Ik vind het geen probleem om naar je toe te komen dan. Denk idd dat die meiden het wel leuk zullen vinden als ze van luchtjes houden, want scheelt een hoop geld haha. Ik heb ook make-up enzo dus kan ik ook meenemen (zie mn hyves). En er zijn leuke dingen om met de feestdagen te geven bij gekomen sinds kort.
@ lottie Nee dat snap ik dat je me zelf liet opzoeken whahahahaha.. Ja lijkt me heel erg leuk om een keertje te doen.. Nou ik hou het even in mijn achterhoofd. En mocht ik willen dan hoor je dat natuurlijk!