jij maandag ik dinsdag grappig hihi ! blijft mooi om het hartje te horen al kan ik elke dag luisteren als ik wil !!
wow das vroeg!! ik gelukkig om tien uur, kan ik nog een beetje uitslapen Gaat jou vriend trouwens altijd mee?
Blike, heyzzz hier ook alles goed.... net ff heeeeeeeeerlijk een uurtje op bed gelegen.. En met jou lees ik het al, bijna weer hartje luisteren, en Frysk ook
@blike ja hij gaat altijd mee wil niks missen haha.. vandaar ook zo vroeg, hij kan op zn werk tussen 8 en 9 beginnen, lekker makkelijk @sansky jaaaa weer bijna luisteren en hoop te horen wanneer ze me gaan prikken oid op mn zwangerschapssuiker...
Dat luisteren is idd wel leuk !! ben vandaag nog even bij de kruidvat geweest ff inkopen gedaan you know
@ Blike, he meis, hier gaat het goed. Hoe is het met jou? Alweer bijna 23 week, super! Leuk volgende week weer ff heen om het hartje te horen. Dat is dan weer het voordeel dat je geen angelsound hebt, dan blijven de bezoekjes aan de VK speciaal. @ Frysk, ben ook benieuwd, wat voor leuks heb je weer geshopt?
ik zal er zo ff een foto van maken maar die kan ik weer niet op hyves zetten is echt iets voor een jonge
meiden bij deze een foto van mijn echo!! was vandaag wel een beetje gesschrokken ik had namelijkeen beete slijm wat roze was, maar waarscshijnlijk komt dat van de echo!! dus verder geen zorgen maar genieten!!!
@mama ik heb met 6 weken wat bruin-rode afscheiding . daarna nooit meer gehad. maar jou echo ziet er veeeeeeel mooier uit als de onze toen... daar was echt niks te zien en bij jou wel vind jou echo echt mooi en idd lekker van genieten