hahaha ja leuk he sansky ik heb nog niet eens een buik maar er liggen er al 3 op me te wcahten in de kast hahahah liefs mamavand
Hee dames, Hier helemaal niet lekker... vanmiddag wel ff naar het werk geweest maar nu weer thuis. Stond samen met de dierenarts te opereren en ineens brak het zweet me overal uit en viel ik bijna flauw... Was echt wel even schrikken. Heb voor de zekerheid de VK maar even gebeld, volgens hem kan het te maken hebben met een schommelende bloeddruk.. maar even rustig aan de rest van de dag. morgen kijk ik nog wel even of ik aan het werk ga...
@sansky owwwh wat leuk zeg die gordijnen. dat hoeven wij niet tekopen, we hebben op de babykamer scheefdak met een dakraam en daar zit zn rolgordijn achtig iets in.. weet ff niet meer hoe het heet hahhaah zonet ff in een dolle bui samen met mannetje naar een babyzaakje hier in de buurt, en zijn we ineens op een box gestuit gelijk gekocht en mee genomen incl boxkleed @Blike Oeeeh meissie, daar kan het idd van komen, misschien is het handig als je standaard wat druivensuiker mee hebt in je tas... je hebt wel van die rolletjes zijn volgens mij wel bij een drogist te koop volgens mij? lekker even bij komen ! en rustig aan knuff !!!
@ Mbtc, wat fijn dat alles goed is met jullie uk! Lekker van genieten. @ Blike, vervelend dat je je niet fit voelt. Ik heb dit bij tijden ook, bij mij helpt het enige even zitten/liggen. Want iets eten of Dextro helpt op dat moment niks bij mij. Bij jou wel? Heb je een lage bloeddruk? Drink op het moment iedere dag een groot glas roosvicee Ferro (voor ijzertekort) en voel me de laatste dagen zoveel beter, met name mijn moeheid is nu minder. @ Frysk, leuk een box Alleen jammer dat hy nu nog niet de kamer in kan zeker? Althans dat heb ik elke x, als we langs boxen lopen, zullen we er mee nemen? Neee, denk ik dan; wacht nog wel ff anders zet ik hem geloof ik het liefst gelijk in de kamer hahah.
@Rrianne.. haha ja aan de ene kant is dat wel jammer idd maar ik heb nu wel zoiets van ! zooo die hebben we ook maar weer ! staat nu mooi boven. en over een paar maandjes zien we wel weer Hoe gaat het verder met jou ?? nog last van kwaaltjes gehad?? jij ook alweer bijna 20 weken wat gaat iedereen toch snel he !!
Frysk, leuk een box gekocht met boxkleed wat hebben jullie voor een? Vierkant, rond? En welke kleur? Wij hebben een zilver/grijze en dan rond...... helemaal top hij is echt leuk..... Staat ook op zolder, haha Idd, iedereen gaat echt snel nu he......
@sansky oooooh wat lief zeg die kleine schoentjes !!! waar kwam je dat tegen dan? Wij hebben een bopita box gekocht en dan in de nijntje kleur die grijze dus haha mannetje heeft um uit gezocht en in het vierkant gewoon rond is idd ook erg mooi !! maar dat past hier niet zo mooi.
Op Google gezocht, babyschoentjes en dan bij afbeeldingen.. Oh Bopita, hebben wij ook en ook die kleur... alleen dan rond hahaha We vinden wel veel hetzelfde mooi he, hihihi..
hahahaha ja dat is idd grappig wat wil je ook al we samen nijntje leuk vinden hoe is het met je rug ect?? beetje bij gekomen ?