meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne

ik ga idd best veel werk in een winkel :p zegt wel genoeg denk ik hahaha:p snap dat je idd zin hebt in de 20 weken echo !! dat is ook al bijna :D spannend

@sansky

misschien vandaag showen :p:D !!

@all

Ben weer werken ! tot vanmiddag 17.00 ! en dan nog ff wat boodschapjes doen :p ! en dan lekker naar huis ! fijne dag allemaal !!! knufffff

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Frysk, hm... heb nog geen foto gemaakt! :)

Hebben wel wat anders gedaan :D
    Rolgordijn + gordijn-stang gehaald :D
    En ze hangen allebei al op!
    Rolgordijn voor de 2e keer, eerste keer helemaal op maat gemaakt, toen zaten er zwarte stippen op, leek wel stift, ben ik mee terug gegaan.... jaa en toen konden we weer opnieuw beginnen hahaha.
    We hebben wel geluk gehad dat ze hem terug hebben genomen! :D

Maar het ziet er nu al mooi uit!

3. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

hahaha ben je mooi klaar mee idd :S ! maar hoe is het eind resultaat geworden? heb je daar wel een foto van;)

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja :D heb ik zeker!
    Alleen de gordijnen zelf zijn nog niet binnen, ik hoop begin volgende week, en dan moeten ze nog ingekort worden door mijn mams :D

5. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
  6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    @sellie: Gefeliciteeerd! Ik zie een mooie 2e streep! Geniet ervan!

@sanksy: ben benieuwd naar het kamertje!

@mamavd: fijne vakantie!

@mtc: fijn dat alles goed was met jullie kleine! spannend dat jullie het geslacht nog niet weten..nog 20 weken geduld dus.

@lottie:hoe is het nu met jullie nieuwe huis?

@alle zwangeren: wat een leuke babyspullen zie ik hier voorbij komen...heerlijk hoor! Allemaal erg leuk!

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Sellie !!!

Waaaauw wat geweldig !!! gefeliciteerd ! ik zei het toch :D voor jullie trouwen ben jij zwanger :p !!!

8. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    JAAAAAAAA!! Helmaal hieper!

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Sellie!!!!
    Van harte gefeliciteerd meid!!:D
    Dat is een hele mooie 2e streep meid!!:D

hier zijn de duivels weer aan het vertrekken.
    Nog heel licht bruinverlies dus we gaan weer aan de klus :)
    Gelukkig is manlief met hemelvaart en de dag erna lekker vrij dus kunnen we iig ook goed ons best doen deze maand. Ik verwacht mn ei zondag of maandag.

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sellie, jeetje meis wat geweldig! Nu kan jullie bruiloft echt niet meer stuk, zwanger trouwen, wat een geweldig idee. Gefeliciteerd meis:D.

@ Frysk, ja dan is het idd niet gek nee. Ja nog 3 nachtjes.

@ Sansky, leuk, jullie kamertje schiet al lekker op!
    Ben erg benieuwd naar het eind resultaat, maar je houd het helaas spannend, hahaha.

@ Mams, fijn dat de duiveltjes weer bijna voorbij zijn! Geniet van je vrije dagen.

@ Ladys, hoe is het met jou? Druk aan het klussen voor het goede doel:D?

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sellie

Dat wordt dus geen borrel op je trouwen :p

@Rrianne.
    suc6 met de spanning :p of valt het mee??

@mams

Suc6 met jullie drukke klussen :D ! fijn dat de duiveltjes nu bijna de deur uit zijn !! daar moeten ze nu ook gewoon lekker blijven :D

12. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Thanks all!
    We hebben het vanmiddag aan mijn ouders verteld omdat ik altijd alles met ze deel en ze ook van onze wens afwisten. Mijn moeder moest huilen van geluk en mijn vader was zo hieperdepiep dat hij niet meer stopte met praten en wilde plannen kreeg hahaha. Mijn oude baby kleren en spulletje werden gelijk van zolder getrokken en bekeken, erg leuk!
    We twijfelen of we J z'n ouders het ook moeten vertellen omdat zijn moeder zo ziek is. Normaal zouden we hebben gewacht tot 13 weken maar omdat ze dat misschien wel niet gaan halen en we wel willen dat ze het weet denken we dat we het misschien over een week of zo al gaan vertellen. Het is alleen heel lastig want zijn vader kan altijd slecht geheimen bewaren. Maar stel nou dat zijn moeder onverwachts overlijd dan hebben we het nooit kunnen zeggen. Mmm lastig we denken er nog even over. Wat zouden jullie doen?

13. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ik ga maar opzoek naar alcoholvrije wijn ofzo dat lijkt het nog wat!;)

14. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    @ Mams, Leuk dat jullie weer aan de klus kunnen, geniet van je vrije dagen!

@ Rianne, spannend bijna je 20 weken echo!!

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sellie

Wat leuk dat je ouders zo reageerden :D ! geweldig !

ik zou het persoonlijk wel gaan vertellen ! en echt de na druk op je schoonvader leggen! en hem te vertellen dat jullie zelf iedereen willen inlichten als jullie dat willen !

ik denk dat het voor je schoonmoeder toch heel mooi nieuws is in deze vreselijke tijd :) en natuurlijk voor iedereen om jullie heen:)

en anders moet je maar aan de jip en janneke bubbels van de hema ;) !!

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    All, hey meiden... fijn weekend gehad? Hier wel, gister heerlijk uit eten geweest met mijn ouders........ hadden ons uitgenodigd :D

Vanmorgen om 04:00 u wakker om te plassen hahaha...
    En wat een k*tnachtmerrie! :(:(:(

Sellie, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh, gefeliciteerd! :D
    Wat geweldig, voordat jullie trouwen nog wel! Haha... TOPPIE! :D

Ik zou het je (schoon)moeder?? vertellen, aangezien..... het straks miss wel te laat is...

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen meiden...
    Wow ik ben kneitersduf.
    Heb me vanmorgen verslapen terwijl de kleine man naar school moest.
    8:18 schrok ik wakker
    8:29 zaten we aangekleed en wel in de auto.
    Nu zit ik dus wakker te worden met een cappuchinotje maar het wil nog niet echt lukken.

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

Dat is niet verkeerd lekker even uit eten hmmm :D ! dat dromen enzo schijnt er bij te horen, hoor er namelijk wel meer dames over !

@mams

zooo dat was je idd snel klaar ! haha vaak ben je dan de hele dag zo duf en raar als wat he, niks aan !

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Frysk, jaa lekker he... we zijn gaan grieken :p

Ja, ik ook.....
    Maar is echt niet leuk zo'n nachtmerries, bah!

20. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Goede morgen!
    Gisteravond zijn we toch naar zijn ouders gereden en hebben het verteld. Als ze een slecht hart hadden gehad dan zouden we nu schuldig zijn aan doodslag! De reactie was zo top, heel emotioneel en helemaal gelukkig. Ze hadden het totaal niet aan zien komen. Sprongen beide van de bank, kon m'n schoonmoeder nog net opvangen. J werd platgeknuffeld door z'n vader. Ze dansten, huilden en joelden door het huis! Hahaha hier had ik niet eens op durven dromen, ze waren zo zielsgelukkig! Heb nog nooit iemand zo blij gemaakt met iets.
    Het aan mijn ouders vertellen was ook geweldig maar hun reactie had had ik echt verwacht maar de reactie van zijn ouders die hadden we niet verwacht hihi. Ze zijn nu druk aan het bedenken in welke kamer (bij hun) de babykamer komt en welke kleuren en wat ze nodig hebben!

@ Sansky: Lekker grieks eten mmmmm leuk hoor! Wel jammer dat je de volgende ochtend de knoflook nog steeds proeft (heb ik altijd).

@ Mams: Dan duurt het inderdaad heel lang voor je weer een beetje mens bent! Je was wel super snel aangekleed en in de auto! Knap hoor!

@ Fryskfamke: Morgen weer hartje luisteren he! Leuk hoor.

Ik heb trouwens het gevoel alsof ik een paar meter boven de grond leef, kan nog niet echt terug komen naar de realiteit. Is bij jullie vast bekend of niet?

Deel Deze Pagina