meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    nee daar is ook niks aan jakkes :( !

hmmm grieks eten :D lus ik ook ;)

zal ff wat wasjes ophangen buiten ! want het is eindelijk weer mooi droog en zonnig weer :D !!!!

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    All, zo... :D Ik heb me net opgegeven voor:

Zwangerschapsgym
    Borstvoeding-cursus bijwonen
    Ik ga denk ik ook zwangerschaps-zwemmen
    We hebben al besproken voor de 2d, 3d, 4d echo en wanneer..... dus dat weten we ook al ongeveer ;)
    En ik heb CZ gebeld, datum aangepast, die stond nog op 28/11 :D

Dat was 't geloof ik wel zo'n beetje :D
    Geeft wel een goed gevoel, als je dat allemaal geregeld hebt!

3. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sellie

Nou kijk eens aan wat geweldig !! zulk prachtig nieuws kan je ook bijna niet voor je ouders of schoonouders stil houden ! echt heel mooi allemaal ! jaa dat gevoel of je de hele dag zwevend door de dag gaat komt me idd erg bekend voor !! hoort er allemaal bij meis !!

jaaaa morgen weer controle ! :D

4. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

ik ga wel naar borstvoeding cursus ! maar de rest pas ik voor haha ben ik echt geen type voor ! en ze zijn bij ons best opdringerig om van alles mee te doen ! hou ik niet zo van;) maar voor de borstvoeding ga ik wel doen,

wat goed dat je al zoveel dingen geregeld het toppie !

5. kelien87

kelien87 Actief lid

13 mrt 2011
    305
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,
    ik moet nog even bijlezen en reageren.
    ik had het weer druk en sinds zaterdag ben ik ziek.
    ben nu aan de antibiotica voor mijn keelontsteking. maar het is klustijd voor ons. de huisarts zei dat het beter was nu even niks te doen zolang ik aan de antibiotica ben. iemand hier ervaring mee?

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Frysk, gewoon doen wat jij denkt wat je wilt doen, en goed vindt, etc.... en je goed bij voelt! :D

En ren eens gauw naar de V&D, want ik heb voor 220 Euro aan babykleertjes van Nijntje gekocht, hahaha :D ik schrok er zelf van!
    Zooooooo'n leuke dingen bij!!!!!!!!!!
    Ik maak straks allemaal foto's en dan kun je ze bekijken op Hyves :D
    Echt zo schattig allemaal!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai

Sellie
    hoe gaat het nu met je schoonmoeder? En lukt het allemaal met de
    voorbereidingen?

Mbtc
    fijn dat de echo goed was!

Rrianne
    bijna 20 weken echo!

Nijntje
    jaaa vinden wij ook leuk;)

Frysk
    haha geloof niet dat we nog hoeven te shoppen;). Je hebt al
    zoveel:p hier alleen 3 rompertjes!

Sellie
    whaaaaa gefeliciteerd!!! Leuk!!!

Sansky
    goed geregeld allemaal:)

kellien
    raad je aan het advies vd huisarts op te volgen! Sommige antibiotica kunnen afwijkingen aan t vruchtje veroorzaken als je zwanger zou raken... Dat wil je niet;)

Hier
    via foon dus vandaar wat korter! Wel
    alles gelezen:)

xxx

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @sansky

kind nog aan toe :p jij bent echt shopaholic :p ben heeel benieuwd wat je gekocht hebt :D

@lottie !

haha zo langzamerhand koop ik wel eens wat dingen, maar idd mn rollerbox raakt al behoorlijk vol met van alles en nog wat :p je hebt idd nog niet veel gekocht :p

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    we gaan straks eerst maar eens behang/verf en laminaat voor
    de kamertjes kopen;). Daarna hopelijk
    nog geld over voor wat andere dingen;)
    hoe voel je je?

10. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Meiden!
    Was even aan het rond neuzen hier op de forums en toen kwam ik deze tegen.
    Ik kom ook uit 1987 en sinds augustus 2010 gestopt met de pil.
    Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje!
    Kan niet wachten totdat ik een klein wondertje in me buik heb groeien!! :)
    Zag dat een paar meiden al zwanger zijn, heeeeeeeel erg leuk!!
    Lekker van gaan genieten van die kleine in jullie buik.

Groetjes Cherrys

11. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

Tsja dat is ook een dure hobby idd ! allemaal best prijzig als je het allemaal bij elkaar optelt ... ik voel me opzich wel goed hoor :D alleen steeds zn last van mn banden.. al doe ik het zo rustig mogelijk allemaal !

En hoe gaat het met jou ? beetje bij gekomen van alles??

@Cherrys

Welkom meid, klopt zijn al een aantal zwanger. sommige net sommige al wat langer, klets gezellig mee ! hoop dat het voor jullie snel raak mag zijn :) Suc6 met alles meid :) en voel je lekker thuis

12. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, spanning valt me op zich best mee. Was voor die vorige 2 echo's echt stik zenuwachtig.
    Hoop gewoon enorm dat alles goed is en ze geen bijzonderheden vinden.
    Nu nog hopen dat het geslacht niet opeens veranderd, hahahah. Het zal je maar gebeuren.
    Ach, alles is welkom:D.

@ Mams, owww zo vervelend is dat je verslapen. Je hele dag is dan niks!

@ Sellie, wat ontzettend leuk de reactie van je schoonouders. Goede keus dat jullie het toch hebben verteld.
    Onwerkelijk allemaal he? Heb het de eerste weken ook eigenlijk niet echt geloofd hoor. Zo vreemd allemaal, maar owwww zo leuk:D.

@ All, zwangerschapscursus ik zit er ook over na te denken. Ik wil wel iets van yoga doen, kennisje was
    hier erg positief over. Lijkt me toch wel handig om me er toch op één of andere manier op voor te bereiden. Maar je leest ook weer zoveel wisselende reactie's, de één zegt heb er echt niks aan gehad, de ander heeft er veel baad bij. Sjhaaaa, moeilijk weer.

@ Frysk, borstvoedingscursus lijkt mij ook wel wat, maar wil niet beide doen. Dus ja, wat zal ik dan es gaan doen?

@ Kelien, beterschap. En ik zou het klussen idd ook ff stop zetten, hoe vervelend het ook is.

@ Sansky, hahaha j*z*s, ik dacht dat ik erg was. Iedere vrije dag middag kom ik met van alles thuis.
    Maar voor 220 euro kleertjes geshopt op één dag hahaha dat is me nog niet gebeurd. GEWELDIG!

@ Lottie, leuk dat je er weer bent, hoe is het met je?

@ Petitcherry, welkom! Gezellig. Hoop dat je gauw met ons mee mag genieten.

13. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden!
    @sanksy! haha lekker geld aan het uitgeven....daar hou ik van:D. ben zelf ook precies zo. Kan niet wachten tot ik kan gaan shoppen.

@sellie: wat een leuke reacties! Geniet ervan!

@lottie: dus het huisje gaat allemaal door? Super hoor! lekker klussen en dan straks lekker genieten!

@alle zwangeren. zo'n curcus is misschien helemaal niks voor je..maar het lijkt me ook wel gezellig allemaal met zo'n bolle buik daar zitten. Iedereen moet het zelf lekker weten...anders zwangerschapszwemmen? Lijkt me ook wel lekker (verlichtend:D)

@petitcherry: welkom!

@all: Ik voel me verrot. Voel me grieperig...hoop dat het morgen weg is!
    Bijna klaar met mijn menstruatie....kunnen we weer aan de klus! Heb vandaag ovulatietesten besteld (ik zou dit niet doen...maar ben toch wel nieuwschierig wanneer ik nou mijn ei heb...) Ben beniewd!

14. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Ladys1987, beterschap! Fijn dat je ongi bijna voorbij is, anders gaat het zo dubbelop. En ongesteld en grieperig, bha!

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wou nog even mijn buikfoto's spammen. Het gaat niet hard, maar toch duidelijk verschil. Hoop nu dat hij de komende weken wat verder omhoog groeit :D.

16. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Wouw word echt al een mooie buik hoor! Niet heel groot maar wel mooi rond! Is het ook niet makkelijker om een bescheidden buik te hebben, dat lijkt me makkelijker met dingen doen en bewegen.
    Ik hoop over 16 weken een vergelijkbare buik te hebben!

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne,

ik vind het moeilijk om zoiets voor een ander te bepalen, is idd ieder zn eigen ! wauw mooi buik al hoor :D !! ik hoorde dat je vanaf 20 weken echt begint te groeien !!

meiden ik ga zo weer op controle ! tot straks !!!

18. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Wat een gezelligheid hier!!
    Nou weet zeker dat ik hier gezellig met iedereen kan praten over de maak van een wonder.
    Ben nu al verslaafd hahahahahaha.........

Groetjes xxxx

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    petitcherry
    welkom!!!

Frysk
    haha geen hobby hoor:p een betonnen gebarsten vloer staat niet zo mooi:p en behang uit 1960 ook niet:p.
    Jahh bandenpijn kun je met rust echt bijna niks aan doen. Best irri!
    Het wisselt n beetje. Er is veel gedoe door de verhuisdatum en waar we tijdelijk moeten gaan slapen. Verder erg veel bekkenpijn, dus hoop dat ik strax nog wel kan meehelpen!!;)

ladys
    ja gaat door, maar kunnen pas per 19 juli beginnen en dan ben ik al 31 weken!! Hele huis is gestript, dus maak me wel n beetje zorgen..
    Spannend ovutesten;)!!

Cursus
    heb er de rust niet voor hihi, zou anders wel willen misschien. Gewoon zodat ik er wat meer mee bezig ben;)

rrianne
    mooi buikje hoor:)

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

haha nee daar moet idd maar ff wat aan gedaan worden:p dan klaag ik soms wel eens hier.. als er een stukje behang mist haha;) de weken vliegen idd om ! voor je het weet is het zover !! niks aan allemaal !!

Controle !

Alles was weer prima in orde :D ! mooie bloeddruk ! gewicht was mooi ! hartje van de kleine deed het super ! en bewoog ook nog eens lekker :D ze waren helemaal tevreden met me :D heb nog even na vraag gedaan over die zwangerschaps suiker, hun vonden het niet nodig om eerst te prikken, een week voor op schema is niet een uitschieter zeiden ze :) en komt veel vaker voor, mocht ik tijdens de controles wel ineens veel zwaarder worden of mn buik veel groter dan willen ze als nog kijken ..

Deel Deze Pagina