meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

@ petitcherry

Nog van harte Welkom dan ;)

2. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    @ Rianne: Jammer dat het niet een gezellige vrouw was! Klinkt eng die cystes maar als het inderdaad veel vaker voorkomt dan maar ervan uitgaan dat alles helemaal goed komt:)!

Vonden jullie het ook zo moeilijk om je kop te houden en normaal te doen? hihi voel me zo mutserig, ben altijd erg nuchter en zo maaruuh dat ben ik volledig kwijt. Ik heb sinds we het weten al een heel aantal mensen gezien waar ik echt moeite bij heb om me normaal te gedragen.

Ik moet het aan hem vertellen omdat mijn werk gevaarlijk kan zijn voor de beeb. Ik werk met primaten en dat zijn gevaarlijke dieren maar ook hun ziektes zijn overdraagbaar naar ons. In mijn contract staat ook dat ik één van de twee leidinggevende gelijk moet inlichten. Ik ga het hem in vertouwen vertellen dus dan is hij verplicht zijn mond te houden maar mijn contract is tot eind sep en zo lang kan en wil ik het natuurlijk niet stil houden. Ik denk dat het best goedkomt hoor maar een contract verlenging is altijd al spannend en nu extra.

3. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sellie, owww ja dan is het idd verstandig om te vertellen! Moet je dan je hele zwangerschap ook extra voorzichtig zijn?

Hahaha, ja vond het ook heeeeel moeilijk. Je bent zo blij en denkt de hele dag nergens anders aan, en dan je mond houden. Owww, zo moeilijk! Vooral op me werk, daar gaat het de hele dag over kids hahah. Het is me gelukt tot de 10e week.

Jaaa, om heerlijk te zijn vind ik het ook maar niks dat ze dat op de echo hebben gevonden, het is toch iets wat er niet hoort te zitten. Maargoed, mijn vriend zij gelijk; och er is één negatief ding op al ie positieve dingen en wat onthoud mw weer. het negatieve! Ja, zei ik; ben gewoon bezorgd. Probeer het positieve te onthouden. Maar geef het volgende week wel even bij mijn eigen VK aan en dan met de vraag of we rond 28 week niet nog een extra echo kunnen krijgen om te kijken of ze niet groter zijn geworden of juist helemaal zijn verdwenen. Dar vind ik persoonlijk een prettiger idee. Het zit wel in zijn hersentjes denk ik dan!

4. sellie6

sellie6 Actief lid

2 jan 2011
    236
    0
    0
    .
    .
    Ja precies snap ik! Misschien kan je vk ook wat meer vertellen en als je aangeeft dat je bezorgd bent dan doen ze daar toch heus wel wat mee of niet? Wel heel fijn dat de rest zo positief was!

Haha gelukkig ben ik niet de enige:). Zeker op jou werk lijkt het me inderdaad heel moeilijk! Ik weet het niet precies wat het voor mijn werkzaamheden betekent. Maar ik weet wel dat ik extra voorzichtig moet zijn met bepaalde dingen maar dat hoor ik morgen vast.
    Wij denken erover om het op de bruiloft bekend te maken omdat we dan iedereen die belangrijk voor ons is erbij is. Maar ik ben dan nog maar 8 weken (op 2 dagen na) en dat is zo vroeg! Maar aan de andere kant waarom ook niet toch;) We denken er nog even over hihi.

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sellie, aaaah dat ligt er helemaal aan wat jullie fijn vinden hoor. Opzich is het helemaal geen probleem om het vroeg aan mensen te vertellen, mocht er toch nog iets mis gaan dan heb je steun van mensen om je heen, dit kan je als prettig of vervelend ervaren. Van mij hoefde dat toen niet, had zoiets stel dat; dan heb je steeds 100 mensen te vragen hoe het is? Maar dat komt gewoon weg; omdat ik niet zo open ben naar mensen waar ik bv weinig mee heb. Snap je een btje wat ik bedoel?
    Gewoon op je gevoel af gaan meid!

Jaa, volgende week vraag ik wel even advies aan mijn VK, zijn zulke lieve meiden! Die kunnen me vast wel helpen.

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Dank jullie wel dames! :D Is ook een super-leuk cadeau....

JOEPIE JOEPIE JOEPIE... wij hebben net een schommelstoel gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D Toch geslaagd via marktplaats! :D

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Nou... de schommelstoel is al 1x gelakt :D Morgen nog 1x en dan is ie klaar!
    Super mooi :D

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    fotowww!!
    Ik wil ook een schommelstoel op de babykamer!!

9. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Sansky

Wat een prachtige lamp zeg !!!! JALOERS !!!!! :p ! echt heel erg mooi :D ik wil ook foto zien :D:D:D:D:D:D !!!!

@Rrianne

Dat gevoel gaat vast wel weer over denk ik;) maar snap best dat je het niet leuk vind !

@sellie
    is natuurlijk wel een Grote verrassing als jullie het bekend maken op jullie grote dag:D lijkt me wel leuk idd

@blike

Hoe was je controle gegaan?

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    :D:D:D jaaaa!! Maar kan die foto niet posten, die is gemaakt op de babykamer hahaha, dan zien jullie het al :D

ik maak wel een foto op een andere kamer...

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, jaaa klopt hoor. Heb er nu al een stuk meer vrede mee!
    Had enorm zin in de 20-weken echo en al met al viel die me gewoon een btje tegen. Ook vriendlief begreep me niet echt waardoor ik er niet met hem over kon praten. Gister toch nog even goed over gepraat en hij bedoelde het niet zo. Sindsdien kan ik het wat beter los laten. En heb natuurlijk ff flink gegoogled en je leest wisselende berichten, maar over het algemeen zijn ze positief en bij vele is het helemaal verdwenen bij 30 week. Dus rond die tijd een extra echo.
    Hoe is het met jou meid? Zag een hele mooi foto op je hyves staan als profiel. Krijgt echt al een mooi buikje:D.

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

meiden ben weer thuis van vakantie, wij hebben een geweldige vakantie gehad, geen bloedof roze slijmverlies meer gehad.
    Vandaag een echo gehad en nog steeds onduidelijk hoever ik nou ben, den vk zegt pas 5 weken wat dus eigenlijks onmogelijk is aangezien ik vrijdag de 13 e al posi getest heb!!
    dus weer afwachten, op de echo zagen we wel wat knipperen maar of dat het hatje was kon ze niet met 100% zekerheid zeggen.
    ze dacht dat ik pas 5 weken ben, dt zou inhouden dat ik op tijd van de innesteleing al posi getest heb!!
    dat is vogens de gyn ommogelijk dus we wachten af??
    donderdag weer eene cho bij de gyn kijken wat hij zegt?
    alle zwangeren gefeliciteerd!!!
    liefs mamavanad

13. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @Rrianne.

ik denk dat je ook beter hier kan kletsen dan met mannen hoor :p mijn mannetje begrijpt me ook niet zo goed met bepaalde dingen ! en dan wil ik het zo graag aan hem kwijt en dan snapt hij me niet ! kan ik wel huilen haha ! en klets lekker veel met mn moeder :D die vind niks raar of gek :D altijd fijn !! snap idd dat je er zn zin in had. wat kunnen mensen toch rare wezens zijn he ! grrrrr
    maar jullie kleintje gaat het goed mee :D

Met mij is ook alles goed hoor:) jaaaaa mn mannetje had gister even een foto van me gemaakt, en vond deze ook nog wel leuk :D komt niet zo vaak voor dat ik iets leuk vind aan mezelf.... vrouw eigen denk ik !

Voel jij trouwens de kleine al??

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hebben jullie het gehoord op het nieuws???

Moord in Hoensbroek?

Daar heb ik gewoond en daar wonen mijn ouders en zus en oma nog......

15. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    jaaa idd gehoord sansky verschrikkelijk ! weer zn gek die met een zwaard en bijl onschuldige mensen te lijf gaat ! waar gaat het heen met de wereld !

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jaa idd! :(

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Mamavand, wat fijn, lekker genoten van de vakantie dus. Wazig verhaal hoor dat ze je maar niet kunnen vertellen
    hoe ver je bent, hoop snel voor je dat je wat extra duidelijkheid krijgt!

@ Frysk, ja mannen zijn in de meeste dingen wat gemakkelijker en ach van onze hormoontjes snappen ze nu
    natuurlijk helemaal niks meer hahaha. Jaaaaaa, voel ons kleine vriendje erg goed, de hele dag wel wat door zeg maar,
    ondanks dat me placenta aan de voorkant ligt. Ben echt benieuwd hoe het voor een ander voelt.
    Vind dit namelijk al zo duidelijk. hahhaha ja foto's van jezelf, daar kan ik ook nooit zo goed wat mee... Maar
    meid, hij is mooi hoor! En helemaal als je hem een aantal jaren later weer terug ziet.

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mamavd

Dat is idd erg raar allemaal, en ook erg onzeker voor jullie :S wat moet je er nou mee aan ! hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen !

@Rrianne

Gaaf gevoel he als je de kleine voelt ! onze bubbie is al een paar dagen wat rustig, komt omdat ik te druk ben :p gister avond lag ik op bed en toen was het weer raak:p mocht mannetje ook even voelen. kan nu weer ff rustig aan doen, dus dan komt er wel weer meer leven in de brouwerij :p ik heb idd ook de placenta een de voorkant.... voelde het toch al met zn 18 weken

19. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Frysk, erg tof gevoel! Ene dag is het hier idd ook wat rustiger dan de andere. Voel het idd hier ook vanaf de 17e week, alleen twyfel je dan nog heel erg, is dit het? en voelde ik het toen veel minder vaak/duidelijk.

Hoe is het met iedereen? Het is stil hier.

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rrianne, hier gaat het goed! :D net terug van een verjaardag... we hebben gebbqt! Lekker :p we zaten lekker droog!

All, het is idd rustig hier!

Deel Deze Pagina