@all zo jullie zijn lekker bezig met de freubel stuff nageltjes geurtjes zie het hier allemaal voorbij komen. Ik fiets ook erg vaak randje hahahah misschien nog vaker dan maar lol Ik kom net weer thuis met de man in het ziekenhuis zitten wachten op de uitslag. Meneer heeft niet alleen te lang met een slechte knie rondgelopen ook met een botbreuk/scheurtje ergens bij zn enkel. ben niet heel goed in medische termen voor alle botjes volgende week vrijdag dus loopgips tot 4 januari en dan moet in ieder geval het bot weer in orde zijn, knie komt daarna aan de beurt. Hoe ga ik in godsnaam klussen met een vent die zn halve onderbeen in het gips heeft!!! Hij zegt dat ie ''het wel kan'' Ik zei : en anders zorg je maar dat het kan! ervaring iemand?!
Linbabylin haaaaaahahaha ow gelukkig snap je het. Is goed ik hoor het wel. Niet vergeten hoor Dames Mijn ei komt eraan!!!!!!!!!!! Whoehoe!!!!!!! Nu dus zorgen dat ik manlief kan verleiden vannacht als ie thuis komt Zal ie t al doorhebben
Chantal Wel eens van het randje gevallen? Ik wel whaaaahahaha sorry Oei balen dat je man gips krijgt, zal ie niet blij mee zijn zeker Hmm...heb geen ervaring met klussen met een mummyman, maar misschien andersom seksen? Dus jij bovenop? En dan na het klaarkomen als een gek op je rug gaan liggen
Ik val regelmatig van het randje hahahaha Dacht dus ook aan bovenop en als een gek liggen, maar helaas ''loopt'' het bij mij altijd nogal snel richting de verkeerde kant als ik boven ga. nou we gaan het meemaken vanaf volgende week Hij baalt zelf verschrikkelijk, niet echt handig met werken/autorijden etc. niet comfortabel douche enz enz en een beetje muf de kerstdagen en oud en nieuw vieren haha maargoed extra klus tijd zullen we maar zeggen
Chantal Haha Das wel jammer ja, heb ik ook last van. En omdraaien terwijl jullie nog samen zijn() zal ook niet lukken met een ingewikkeld been. MAar het zou fijn zijn als je nu gewoon lekker al zwanger bent! Scheelt weer. Idd extra tijd om te verzinnen hoe jullie dat gaan aanpakken
UHmzzz,,, mijn schatje heeft been in het gips gehad (knie uit de kom) volgens mij hebben wij "gewoon" geklust.... Eerste moment toen hij erg veel pijn had ik boven op, daarna lukt het hem ook gewoon om het "normale"standje te doen succes... ach, keer ns wat anders Lottiej heb je mailtje gehad! UHmz, die ene wil mijn schatje niet, en ik maak zo t geld over!
Het word zelfs een verkoop topic hier haha nou Bezigbijtje als jou vent het kan moet de mijne het ook maar kunnen Zou zeker fijn zijn als ik nu al zwanger ben, maar heb nog helemaal geen kwaaltjes ofzo. nergens last van. Maar het kan nog steeds. Die tnt staking weer, krijg mn ovu testen en 1 zw test ( je weet nooit ) zeker pas zaterdag of maandag pff dan zijn ze al niet meer nodig nja niks aan te doen
Bezigbijtje prima hoor moet maar net je luchtje zijn ik hou je op de hoogte wanneer t binnekomt enz! Als ik je vergeet erover te mailen gewoon zeggen!
Chantal haha de rest is via mail gegaan hoor. Je zit as 12 dagen voor nod toch? Zou gekker zijn als je wel wat voelde0
Dat wordt dat creatief sexen hahahaha. Heb het zelf nooit gehad... Maar wel vervelend lijkt mij en dan ook nog met de feestdagen.. Krijgt ie loop gips? want dat is natuurlijk wel weer een stuk makkelijker
@lin jaaa wel loop gips. werken met krukken gaat niet lukken en moet m geen 4 weken thuis hebben de hele dag!
Meiden weet niet wat ik heb maar heb net dus gewoon een hele reep ( ja het is echt erg ) chocolade op. en dan niet een klein reepje maar zo'n BIG MILKA reep ben bang dat ik er ziek van zal worden maar kreeg me ineens zo'n zin in choco en kon me totaal niet inhouden. oeps
Chantal Word al misselijk als ik eraan denk hahaha. Maar klopt je banner nou wel of niet? Want anders is het sowieso geen symptoom. Dames, ik moet echt onwijs nodig plassen, maar ik wil straks nog een ovutest doen haha....damn...ow wacht, ik test wel wat later dan... *Rent als een gek naar de wc*
Whahahaha lottie.. heb je de wc nog gered? Heb hier net een paar dagen geleden me ei gehad.. en heb sinds gister de hele tijd wat steekje en me baarmoeder zelf doet wat pijn.. Het kan nog niks wezen maar toch. En ik ruik echt alles whahahaha me moeder vroeg gister ineens je bent toch niet zwanger? omdat ik een banketstaaf rookt en me moeder stond er boven en zij rook helemaal niks whahaha.. @ chantal... OOH heerlijk op zijn tijd een heeellleee chocolade reep
@lottie wc op tijd gehaald?? ik wacht deze week nog wel af. misschien heb ik idd verkeerd gerekend je weet het niet. dan zou za/zo of ma de dag moeten zijn. (zou wel erg dom zijn als ik het verkeerd heb gedaan mn man is accountant en dan krijg ik dat gelijk weer op mn bordje) was ook nieuwsgierig wat randje fietsen was dus heb het ook maar even opgezocht. wist niet wat het was maar nu wel. @chantal, het ligt er ook aan denk ik tot waar het gips zit als ze eerst zn enkel gaan behandelen zal het tot onder de knie zitten denk ik. dan zou dan op de normale manier wel moeten lukken denk ik. en anders misschien op je zij? dan kan je sneller terug draaien na de daad. (dit vinden wij vaak wel een leuke afwisseling.) x
@babylin, misschien had je moeder een verstopte neus? het schijnt wel dat moeders zoiets kunnen voelen als hun dochter zwanger is. (mijn moeder wist het ook bij mijn zus maar die heeft haar mond dicht gehouden tot zij het vertelde. ik zeg tegen haar als ik weet dat ik zwanger ben kom ik de eerste 2 maanden niet bij jou. het scheelt dat we ver uit elkaar wonen en dat we elkaar niet zo heel erg vaak zien!) x
Ja ik heb het nog net gered haha. Linbaby Als je eisprong 4 dagen geleden was dan kan je idd nog geen symptomen hebben, als ie eerder was wel. ik heb 2 maanden geleden een keer gehad dat ik ineens veel meer rook en normaal heb ik een hele slechte neus. Bleek niks te zijn, maar heb wel getest daardoor mbtc hahaha, kan gebeuren toch. Nou ja, het blijft idd afwachten! Moeders Die van mij merkte niks
@Lottie, de choco was geen symptoom gewoon een vreetbui denk ik want mn banner klopt @mbtc, volgens mij doen ze dat gips inderdaad tot net onder de knie. voet en stuk onderbeen. dus wij gaan puzzelen met de standjes Dat ruiken heb ik in de eerste weken gehad toen ik stopte met de pil, maar toen had ik ook een ijzer smaak in mn mond en hoofdpijn, pijnlijke borsten. alles deed zowat pijn. dacht toen ook al meteen zwanger te zijn maar we kennen het grapje ontpillen inmiddels wel. nu gelukkig geen last meer van dat alles!
Chantal Ach dat mag ook wel eens een keer toch hahaha Kan t me alleen niet voorstellen dat je het op kan. Mijn moeder kan er zo twee achter elkaar eten, maar is dan wel misselijk haha.