Dat zou wel ideaal zijn als je nu je ei hebt! Spannend hoor! Mamavand, ik zou me geen zorgen maken over een paar weken kunnen ze veel beter inschatten hoe lang je zwanger bent en zolang je ukkie groeit is het goed toch! Petitcherry, dat zou fijn zijn om je eisprong op vakantie te hebben! Bij ons was het daardoor raak. We hadden genoeg tijd voor elkaar zeg maar Wat ik wel grappig vind om te zien hoe ik zwanger ben in vergelijking met een vriendin. Bij allebei haar zwangerschappen was ze zo extreem (in mijn ogen) voorzichtig met alles en vooral met dieren. Ik ben (na de eerste twee dagen) weer mijn nuchtere ik en moet eraan denken dat ik me aan de regels hou op werk met de dieren enzo. Wel let ik netjes op mijn eten. We zijn net naar babykamerpaleis geweest om gewoon is rond te lopen. Het was erg leuk en vooral voor J fijn om te zien wat er mogelijk is. Wel wat dingen gezien die we tegen die tijd willen hebben. Heel leuk!
@sellie6, ja dat zou idd erg fijn zijn. je bent dan ook gewoon lekker ontspannen en niet zo met baby's maken bezig. Hoor meestal dat het dan beter lukt en als je er te veel mee bezig bent dat het dan niet altijd lukt. Nou hoop dat als ik terug kom van vakantie dat ik hier een heeeel vrolijk berichtje kan neerzetten!!
Hahaha maakt niet uit hoor. Ik ga 2 weken naar Turkije, een plaatsje dicht bij Bodrüm. En als het goed is valt mijn eisprong precies in de vakantie en kan ik na de vakantie testen als ik niet ongi wordt. SPANNEND!!
PetitCherry! Spannend hoor, en heeeeelijk 2 weekjes turkije! Lekker hoor Ik heb een foto in mijn album gezet van mn ovutest van vandaag. Beetje wazig maargoed. Om het album te kunnen zien moeten we wel ff vriendjes worden(A)
hoi meiden! @petitcherry: lekker naar Turkije! En wie weet....wel een leuk idee als jullie beebje daar gemaakt is @sansky WAUW die schommelstoel is echt leuk! @sellie: leuk hoor naar babyspullen kijken. Geniet ervan. @mamvand: Het zit vast goed meid! Is vast moeilijk maar probeer er lekker van te genieten...hoop dat je snel een echo hebt waardoor je meer duidelijkheid krijgt. @rianne & Frsyke: wat leukt dat je de kleine voelt!Lijkt me erg speciaal! @mams: vast goed geklust!
hallo allemaal, ben weer terug van vakantie, moet vast nog een hoop terug lezen! maare hoe is het hier met iedereen? heb de kleine regelmatig gevoeld in de vakantie. volgens mij heeft t hele goede beenspieren want heb toch al wel een paar x aan de buitenkant kunnen voelen. is wel wat vroeg volgens mij maar vond het wel heel erg speciaal om te voelen!! vandaag controle gehad bij de vk en alles is goed! donderdag pret echo met opa en oma. vanavond begint de zwangerschapsgym ben erg benieuwd!! x
@ Sansky, fijn om te horen. En heerlijk gebbqt, jummie! Vind het vlees echt zoveel lekker van de bbq dan uit de koekenpan. Schommelstoel is erg leuk geworden. @ Mams, beterschap voor jullie mannetje! hahahaha moest erg lachen om je reactie. Altijd moeilijk he voor mannen met drank op! waauuwww, lees nu dat je een posi ovutest heb gehad, spanneeennnddd! @ Sellie, leuk he dat orienteren op dingen etc etc. Wordt het allemaal steeds echter van. @ Petitcherry, owww heerlijk vooruitzicht dus, heerlijk 2 week naar de zon, zee en strand De ultieme plek voor jullie liefdes-beebje hhahahaha @ Ladys1987, jaa super! Hoe is het met jou? @ Mbtc, leeukkk jij ook lekker de kleine kunnen voelen. Leuke vakantie gehad? Fijn dat alles goed was bij de VK en alvast heel veel plezier donderdag! Ben benieuwd hoe zwangerschapsgym is, ik ga me aanmelden voor yoga. @ Mamavand, wat fijn een kloppend hartje. Wat moet dat een goed gevoel zijn. @ All, voel me vandaag weer stukken beter. Gister een stress-dag. Bloedverlies is weer begonnen, heb het gevoel van de ene onzekerheid naar de andere te gaan. Morgen naar de VK, es kijken wat die zegt.
@mbtc is niet echt heel vroeg hoor valt best mee, mijn mannetje ziet de buik ook aan de buitenkant bewegen af en toe, en heeft het zelf ook kunnen voelen, Veel plezier met zwangerschapsgym ! fijn dat alles goed was bij de vk
@Rrianne He jakkes meid je hebt het zo vaak, en toch is het wel goed met jullie kleintje, maar snap dat het echt spannend is ! :S niks aan ! het zal wel een beetje bij jou horen denk ik..
Rrianne & ladys, dank jullie wel heb mijn best gedaan erop, en mannetje heeft ook wel meegeholpen.... Mbtc, wat mooi dat je het van de buitenkant ook kunt voelen Fijne vakantie gehad?
@ Frysk, dankje, denk ook dat je gelijk hebt hoor. Zal wel bij mijn zwangerschap horen. Maar toch elke x als ik het weer tegen kom, raak ik in de stress en denk ik alleen maar; help niet weer!
@Rrianne Dat snap ik idd heel erg goed ! ik schoot al in de stress toen met 6 weken dat ik toen bruin rode afscheiding had ! laat staan zovaak bloed verlies probeer je niet te druk te maken, en gelukkig dat je morgen naar de Vk gaat
@rianne, wat vervelend steeds dat bloedverlies. snap dat je er erg onzeker van word! @all heb een hele leuke vakantie gehad wou dat ik nog steeds vakantie had! heerlijk relaxen en shoppen kon ik daar maar mn beroep van maken cursus is leuk, we zitten met 3 andere stellen vandaag kennismaking. ben zoals ik wel verwachte de jongste van het stel de rest is zo eind 20 tot halverwege 30 maar wel gezellig! x
He meiden! Sorry dat ik er minder ben! Het is hier momenteel nogal druk en dan vooral in m'n hoofd hihi. Ik wil graag altijd m'n best doen overal op te reageren waardoor ik t bijlezen dus uitstel. Via foon is niet zo fijn. Ik ben jullie iig niet vergeten en doe m'n best snel weer bij te lezen! Liefs
@rriane sterkte meid ik hoop dat je goed nieuws krijgt bij de vk en dat het bloedverlies snel stopt ik weet hoe onzeker je dat kan maken het is verschrikkelijk!!!
Zooo hier al een drukke morgen gehad. Kon vanacht niet slapen(erg heet op de slaapkamer) Vanmorgen vroeg eruit om de kleine man weg te brengen want mn tante is overleden en die werd vanmorgen gecremeerd. Daarna de kleine man weer opgehaald en nu zit ik op mn werk...Al helemaal uitgeblust met nog bijna een hele dag te gaan... Bleeeeeeeeeeh.
ik lees zo alles weer even bij. ik reageer kort even snel in het bijzonder op Rianne: jeetje meis wat vervelend dat bloedverlies. Gewoon de verloskundige bellen hoor als je je onzeker voelt! Hoop dat het snel stopt!
@ Mbtc, haha ja heerlijk gewoon niks, en van shoppen je beroep maken; hmmmm dat lijkt mij ook wel wat. Klinkt gezellig jou cursus! @ Lottie, kan me voorstellen dat het lalemaal op het moment erg druk is en weinig tijd hebt om hir bij te lezen. Succes meis en denk je wel een btje om jezelf! @ Mams, gecondoleerd, altijd vervelend zulke dingen! Pfff en daarna gleijk door na het werk, pittig dagje waarschijnlijk. @ Frysk, moet jij tussen de 24e en 26e week ook een onderzoek doen voor zwangerschapssuiker? Moet morgen bellen voor een afspraak. @ All, bedankt voor de lieve reactie's! Komen net bij de VK vandaan, met een goed gevoel. Ze was erg begripvol en stelde dan ook gelijk zelf voor om over 4 week weer een echo te laten maken maar dan wel gewoon via het ziekenhuis (om de 2 cyste's nog een x goed te bekijken). Ze heeft ons in elk geval erg gerust kunnen stellen. Wat betreft het bloedverlies die kan evt. ook komen omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Maar dit blijft moeilijk te achterhalen. Moest de volgende x niet zo eigenwijs doen en gelijk bellen, hahah!
@Rrianne, Dat is wel erg fijn dat je er met een goed gevoel vandaan bent gekomen als je ergens mee zit moet je altijd bellen zegt mijn verloskundige ook altijd eigenwijsje Ik heb niks gehoord of ik dan ook moet.. ze houden mijn gewicht ect in de gaten, mochten er echt uitschieters komen, willen ze me wel testen... wij moeten alleen met 32 weken weer voor een echo voor de niertjes..