Rianne: Fijn dat je helemaal gerustgesteld bent! Volgende keer idd gelijk bellen, maar snap je eigenwijsheid wel Ook fijn dat je nog een extra echo krijgt voor die cystes!
Ik heb last van opgezette darmen! Tegen de avond (vooral na een hele dag werken) zwelt mijn buik nogal op. Afgelopen zaterdag vierde mijn broer zijn verjaardag en gelukkig had ik een wijd shirtje aan want mijn buikje was duidelijk aanwezig! Mijn moeder kwam halverwege naar me toe om te vragen of ze m'n buik mocht zien omdat ze zo zuidelijk was zag onder het shirtje. Ik had niet verwacht dat ik zo snel wat zou zien! Wel grappig maar een aantal mensen die mij al mijn hele leven kennen zeiden dat ik en zo goed uitzag en er vroeg zelf iemand wat ze toch aan me zag Later kwam ze terug en zei ze "ik weet het al je hebt je haar gekleurt! Het staat je echt goed." Haha ik had moeite met mijn pokerface!
@ Frysk, hahaha kwam ook meer omdat ik die afspraak dinsdag al had staan. Misschien dat ik anders wel ff had gebeld. Hier deden ze uit voorzorg een 2 uur durend onderzoek. Terwijl ze gelijk zei; dat ze zwangerschapssuiker bij mij absoluut niet verwacht. Raar eigenlijk, dat ze overal zo anders te werk gaan. Jou gewicht wordt bij iedere controle in de gaten gehouden? Hier heb ik nog nooit op de weegschaal hoeven staan, haha echt vaag. @ Sellie, ja idd erg fijn. Scheelt al een heleboel hoor, als iemand begripvol is en met je mee denkt. @ All, vanmorgen om 8 uur al gebeld, we hebben nu over 2 week al een afspraak in het ziekenhuis! Mocht dit toch te snel op de vorige echo zitten en ze nog geen verandering of iets zien, dan regelde ze gewoon weer een echo. Ontzettend lief hoor van die behulpzame/mee-denkende mensen.
@ Sellie, hahaha wat leuk die reactie's. En jij maar moeite doen om je mond te houden, hihi. Je ziet idd echt al verschil in je buikje! Leuk hoorrrr..
@sellie, volgens mij heb ik een berichtje gemist maar zie dat je zwanger bent! gefeliciteerd!! @rianne, fijn dat je met een goed gevoel bij de vk vandaan kwam! x
Dank je wel! Ik weet het pas sinds vorige week zondag (nu dus anderhalve week) en dat was volgens mij midden in jou vakantie toch?
@sellie, ja dat klopt was op vakantie, had wel een beetje vluchtig gelezen maar heb jou bericht helemaal gemist *sorry* hoe voel je je? x
@Rrianne ja idd overal is het anders, bij elke controle moet ik op de weegschaal ! En dat is niet leuk mn bloeddruk wordt elke keer opgemeten, hartje luisteren, buik voelen, noem maar op. en natuurlijk het gewone gesprek over koetjes en kalfjes maar ja het zegt niks natuurlijk, we kunnen er allebei wel mee rond lopen zonder het te weten.... is met gewone diabetes ook zo.
All, vandaag op controle bij de Gyn. krijgen we de bloeduitslagen, hopelijk is alles in orde! En met het beebje ook! Mijn petekindje is aant logeren bij ons Gisteravond met na bedje gaan was ze wat aant miemelen en vannacht/tegen de ochtend aan weer.... Ze heeft ons een beetje wakker gehouden, en slaapt nu heerlijk haar roesje uit, haha en ik zat hier om 06:00 u met een kop koffie wakker te worden, haha... Kleine mup..... het is 'n schatje... Heb een leuke foto op Hyves staan, kijk maar eens als jullie willen
Wat leuk al die vrolijke berichten! Nou nog ff en ik ga op vakantie! Druk klussen en hopelijk na de vakantie een vrolijk bericht hier posten!
All, wij zijn gistermiddag op controle geweest bij de Gyn. We hebben daar een uur in de wachtkamer moeten wachten voordat we eens aan de beurt waren, zo druk had ze het. En als goedmakertje kregen we ook even een echo + foto wat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was! Alles was goed, ruggengraatje gezien, beentje, het bewoog weer goed...... En het hartje geluisterd!
@sansky Wat een goed nieuws ! en wat een mooie foto !! jahoeee jij alweer 17 weken ! toppie @petit Fijne vakantie meid jij ook lekker genieten ! @all Vandaag een vaatwasser gekocht ! en wat is dat handig zeg !
Frysk & Petit, thanksssssssssss jaa zo'n fijn gevoel dat weer alles goed is! Nu nog maar even he, tot 30/6
@sansky jaaa dat schiet nu mooi op 20/6 komen onze meubeltjes nou dan nog 10 dagen !!! gaat zo snel allemaal hoe is het met je tantezegger? hebben jullie het leuk gehad? op de andere dingen na...
@ Frysk, opzich logisch, iedere VK heeft natuurlijk zijn eigen mening er over en kijk erop, dus dan handelen ze ook automatisch anders. Ach, het komt in beide gevallen goed. Hoe is het verder? @ Sansky, wat fijn dat alles weer goed was! @ All, wat is het rustig hier, iedereen aan het genieten van de pinksterdagen?
@Rrianne, jaa zal ook idd allemaal wel goed komen hahah in het ziekenhuis zeiden ze dat ik me moest laten prikken, en bij de vk niks erover gehoord. met mij/ons is alles goed hoor en met jou dan? ook alweer 22 weken voel jij je verder goed?? het is idd erg rustig, maar al een paar dagen haha wie weet zijn de dames allemaal wel lang weekend weg
@cherry welkom hier. @roozjuh welkom hier. @mams gecondoleerd met het verlies van je tante. @all zoals jullie wel merken ben ik heel weinig aanwezig hier. te weinig naar mijn idee want zou zo graag meer mee willen kletsen. maar zoals ik al vaker heb gezegt ik heb het heel erg druk. we wonen nu 7 maandjes samen en hebben nog genoeg te doen in en rond huis. het echte verbouwen laten we nog eventjes wachten, maar zijn wel hier en daar met kleine dingen bezig. de hond vraagt ook ontzettend veel aandacht die is nu aan het puberen. mijn vriend is vanmiddag vertrokken om te vissen en komt morgenmiddag weer thuis. hij heeft de hond meegenomen en ik heb dus even lekker een avondje rust. doet me wel goed. het zwanger worden heb ik op het moment een beetje naast me neer gelegt. en dan niet in de zin dat we er mee wachten. maar dat we het allemaal wel zien. ik ben er nu iets rustiger onder en kan t van me af zetten. eerst moest ik het er constant over hebben met vrienden die ervan afweten en nu heb ik dat gelukkig niet meer zo. het is na het weekend voor mij weer afwachten of ik ongesteld word of niet, en tot mijn verbazing heb ik er niet eens aangedacht om een test te kopen. ik wou dat ook bewust niet maar had gedacht dat ik het niet zou kunnen weerstaan. ik wil nu afwachten tot mijn menstruatie en zou die niet komen kan ik alsnog testen. het heeft me de vorige maanden al wat te veel aan testen gekost haha. omdat ik er nu niet zoveel mee bezig ben vergeet ik het forum ook nog wel eens als ik wel vrije tijd heb. sorry. ik mocht deze maand eigenlijk niet zwanger worden vanwege antibiotica waar ik mee begonnen ben in mijn vruchtbare weekend. maar had 2 dagen voor ik ermee begon nog geklust. en toen meende ik erna mijn eisprong te hebben gehad en hebben we 2 dagen later sex gehad, en toen voelde ik toen mijn eisprong. dus de kans bestaat dat ik toch zwanger ben. dus maar even afwachten. sorry voor mijn hele verhaal maar ik wou graag even uitleggen waarom ik er zo weinig ben.