@Roozjuh Welkom meid, natuurlijk mag jij hier ook komen kletsen gezellig toch, wat leuk dat jullie voor de 2e gaan ! suc6 ! @kelien Zou ik mogen vragen waarom jij niet zwanger mocht worden als je aan de antibiotica zit? als je zwanger bent en een blaasontsteking krijgt wordt er ook antibiotica voor geschreven... en hoeveel raken er zwanger als ze aan de antibiotica zitten... ben niet zo medisch aangelegd dus ben erg benieuwd
@fryskfamke nou ik was bij de huisartsendienst met veel keelpijn en bleek keelontsteking te hebben, die mevrouw vroeg of ik aan de pil was want ze wilde uitleggen dat die dan minder zou werken met de kuur. maar ik zei dat ik niet meer aan de pil was, toen vroeg ze of ik zwanger wilde worden waarop ik ja antwoorde. en toen vertelde ze me dat ik beter een maandje kon overslaan want het zou niet goed zijn voor het vruchtje als ik met dit kuurtje zwanger zou raken. stond ook in de bijsluiter dat je deze kuur niet mocht hebben als je zwanger was. verder weet ik het ook niet.
@kelien oooh okej, wist ik helemaal niet. wel fijn dat je even laat weten hoe het verder gaat het komt allemaal goed, en vaak als je er niet mee bezig bent ben je ineens zwanger.. dus wie weet....
@roozjuh welkom! maakt niet uit hoor dat je uit 86 komt gezellig dat je komt kletsen! @kelien, snap je verhaal. afwachten tot maandag wel lekker dat je even het rijk alleen heb! @all, hele pinksterweekend zijn ze bezig geweest in mn badkamer. tegels zitten op alle wanden en ze zijn nu bezig met de vloer er in leggen. na 6 weken komt er eindelijk schot in! hopelijk volgende week zondag thuis douchen. kan ik eindelijk alle zooi opruimen en het kamertje voor die kleine leeg maken. dan kunnen we daar ook rustig aan verder! x
@ Frysk, ja hier gaat ook alles goed. Genoten van het pinksterweekend, is hier altijd één groot feest. Kan het alleen allemaal niet zo lang meer volhouden, op een gegeven moment zegt mijn lichaam; nu is het wel genoeg. hahaha, hoort er allemaal bij geloof ik! Jullie nog iets leuks gedaan? @ Roozjuh, welkom. Kom er gezellig bij, dat jaartje verschil maakt geen verschil. @ Kelien, kan het me voorstellen hoor. Het is voor jezelf ook fijn dat je iets meer lost kunt laten. Op een gegeven moment wordt je er hotel-de-botel van en kun je echt aan niks anders meer denken. Het forum helpt daar dat niet altijd bij. Uit je verhaaltje te lezen, lijkt het in elk geval goed met je te gaan! Nu dus op het wachtbankje..... altijd weer spannend.
Hai dames Schommelstoel LEUK! Wil ik ook wel, maar gaat ECHT niet passen op de babykamer hihi. Die is 6.2 vierkante meter Sansky Jammer dat de foto van de stoel al weg is Petitcherry Fijne vakantie! Baby aan buitenkant voelen Hier vorige keer met 20 weken en nu 18 weken. Lees het wel vaker Rrianne Wat vervelend van het bloedverlies zeg. Snap je onzekerheid, maar ik heb vertrouwen dat het helemaal goed zit met je beebje Dikke knuf! En weer bedankt voor je lieve berichtje hier Sellie Leuk he die opgezette darmen?! Dan wordt het allemaal al weer wat echter! Sansky Mooie echo! Frysk Oh lijkt me heerlijk een vaatwasser Roosjuh Welkom! Kelien Jij dus ook al zo druk! Dus toch nog geklust tijdens de kuur. Dan hoop ik een beetje dat je niet deze ronde, maar de volgende zwanger raakt. En anders dat er niks mis zal zijn met het vruchtje natuurlijk Mbtc Veel succes met klussen in de babykamer
All, hey lady's alles goed hier? Met mij wel.. Wij zijn lekker een weekend weg geweest Was leuk! Lottie, hier de foto nog eens dan
kellie hoe is het afgelopen, ik herken je verhaal zo duidelijk wij hadden dat ook met ons zoontje we hadden zo iets van nou we zien het wel en promt ik was zwaner die maand en nu zo weer!! dus ik hoop end uim voor je
Spannend morgenochtend heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Wat kan in verwachten te zien met 6 weken?
6weken al een echo? phoe das vroeg! ehm wat je dan kan zien? weinig eigenlijk Je krijgt dan zoiezo een inwendige echo (ik vond dat geen pretje )
Sellie nee hoor geen zorgen! Je kan al best wat zien!! Sowieso een vruchtzakje! Misschien zelfs wel een vruchtje en een kloppend hartje! Het hartje gaat rond de 6 weken beginnen te kloppen, dus het zou kunnen maar hoeft nog niet! En een inwendige echo valt vaak erg mee hoor ik hier Komt best goed!!
Mbtc geeft niet joh! Ik was de vierde week erg moe, afgelopen week voelde ik me top alleen begin al wel wat misselijk te worden, verder nog steeds top! Hoe is het met jou? Lekker dat het op begint te schieten met je huisje! Spannend hoor om straks te kunnen beginnen met het kamertje! Sansky mooie echo! Wel een leuk goedmakertje! Fryskfamke: Ideaal een vaatwasser!! Wij hebben er geen maar missen hem enorm! (onze ouders hadden wel vaatwassers) Geniet ervan! Oeee leuk over een week jullie meubeltjes! Laat je foto's zien al het staat? Kelien: Wel vervelend van de antibiotica, vind je dat niet griezelig? Wel fijn dat je je weer beter voelt en dat je wat meer rust hebt wbt het zwanger worden. Hopelijk word je door die makkelijke houding snel zwanger! Rrianne: Leuk is dat he die feesten met Pinksteren! Lekker aan toe geven wel jammer natuurlijk maar ach nog een paar maandjes he haha Lottie: hoe is het met je? Druk met het voorbereiden van de verhuizing? Mamavand: Hoe is het met jou? Welkom Roozjuh!!! Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb al eens een inwendige echo gehad vond het inderdaad niet prettig maar nu is het voor iets leuks Ik ben vorig weer door mijn neuroloog doorverwezen en ben diezelfde dag nog gebeld (vrijdag) door de gyn dat ze me dus morgen al willen zien maar zal gewoon voorzorg zijn denk ik. Lottie ik hoop inderdaad op een hartje maar zal al blij zijn al het er goed uitziet en er überhaupt iets te zien is! Maar er is dus wel degelijk een kans dat er een hartje te zien is, ben benieuwd!!
@lottie, ja wij hebben toch nog geklust, maar niet bewust. ik dacht dinsdags mijn ei te voelen en donderdag hebben we sex gehad. je ei leeft normaal maar 24 uur dus zag er geen kwaad in. en uiteindelijk voelde ik na de sex mijn ei. achteraf stom van mezelf had gewoon een condoom moeten pakken. ik heb het er vandaag nog met een kennis over gehad de is dokters assistente. en zei zegt dat het beter is om dan niet te klussen maar het zou niet heel veel kwaad kunnen. ik ging van de week wel door de grond toen mijn vriend aan mijn borsten zat. maar we wachten mooi of er een menstruatie komt, ga nog niet testen.
@lottie jaaa onwijs luxe hoor een Fatima gekocht via marktplaats helemaal blij mee ! hoe is het in huize onrust?? @Sellie toen wij de eerste echo bij de gyn kregen was het ook inwendig ! het kon mij niks meer schelen hoor !! ik wou ons kindje zien haha zal zo wel even een foto plaatsen heb je even een idee... ik heb er ook zn zin in dat de meubels komen !! hoe is het met de zenuwen??
Echo van ongeveer 5 weken , was ee vruchtzakje tezien en een dooier.. op de foto kan ik het niet zo goed zien maar goed...
Gaaaf! Ik ben wel benieuwd maar nog niet zenuwachtig. Bedankt voor je foto! Nu heb ik een beetje idee inderdaad!
bij jou zal er nog meer te zien zijn omdat het alweer een week verder is ben heel erg benieuwd. ik had trouwens met 9 weken weer een echo moest ook weer inwendig, omdat mn baarmoeder naar achteren lag... dus met de 20 weken echo had ik voor het eerst een ''normale '' echo hihi ! Heel veel suc6 morgen he hoelaat mogen jullie heen?
10.35 dus kan morgen ochtend lekker rustig aan doen! J heeft de ochtend vrij gekregen zodat hij mee kan en dat is echt super van z'n baas want hij vroeg het afgelopen vrijdag middag. Maar die man is net zelf vader geworden en snapte het helemaal!
hoi meiden! @kelien. Spannend voor jou. Wel vervelend van die kuur... @sellie: spannend morgen je eerste echo. Ik heb ook ooit een inwendige echo gehad maar dit vond ik helemaal niet vervelend (nouja er zijn prettigere posities maar het doet in iedergeval geen pijn). @mbtc: leuk je badkamer! hopelijk is het snel af! @fryske: heerlijk een vaatwasser...ik kan echt niet meer zonder! @lottie: hoe gaat het met het huis? @mamavd: hoe gaat het? alweer 7 weekjes zie ik...wanneer krijg je weer een echo? @all:hier niet zoveel bijzonders. Ik herken veel in Kelien haar verhaal. ik ben er af en toe teveel mee bezig. Hang ook uren op zwangerschapspagina haha dat is soms niet echt goed. Probeer me ook een beetje in te stellen van :we zien het wel. Het komt als het komt. Maaaar dat blijft natuurlijk moeilijk Je wilt het nou eenmaal zooo graag.