welkom kimm. hoe zit dat met dat pendelen? wie doet dat? @mams, jammer van je witte test, hopelijk vrijdag meer geluk. ik ben trouwens vanavond ongesteld geworden, is maar beter ook misschien om niet zwanger te worden tijdens het gebruik van een antibiotica kuur. op naar ronde 4.
@kelien. Volgende rond mag je weer gewoon zwanger worden toch? hoe gaat het verder met jou ? @mams. hopelijk toch goed nieuws voor jullie morgen of zaterdag
@ Sellie, wat een mooie echo! Geeft vast een heel goed gevoel. Heb hem gister niet gelezen (zullen wel net tegelijk gepost hebben). @ Kim, welkom! Spannend allemaal. Hoop dat je idd in augustus zwanger raakt van jullie wondertje. @ Mams, balen een negatieve test. Maar je hebt volgens mij ook vrij vroeg getest of niet? @ Kelien, balen van je ongi, maar denk dat als het wel raak was geweest dat je je zorgen zou maken over de antibiotica. Dus miss toch maar beter zo!
@Rianne, Ja dat hoop ik ook ( eerder mag natuurlijk ook ) Ik kan eigelijk pas volgende week dinsdag een zwangerschapstest doen maar ik heb een vroege zwangerschapstest gekocht en die ga ik morgenochtend doen.. dus ik ben nu best zenuwachtig... ! Duimen jullie voor mij ?? ik laat het morgen weten !
MEIDEN!!!! Ik heb vanmorgen 2 testen gedaan... 1tje om half 7...Zag een heel vaag lijntje... En net weer 1 en die is duidelijk positief!!! *STUITERSTUITERSTUITER*
@mams !! ooooh echt !!! wat gaaf zeg ! show je hier de test ook ff Gefeliciteerd meid ! toppie ! @kimm mn duimen draaien voor jou meid !! suc6
Kimm, succcccccccccessssssssss! Mams, waaaaaaaaaaaaaaaaaah superrrrrrrrrrrrrrrr! Gefeliciteerdddddddddddddddddddd Fotooo footoooo footoooo!
Ik heb een foto van de test in mn album.. Zal ff wat vriendschapsverzoekjes jullie kant op doen Dan kunnen jullie kijken! De foto is trouwens wel wazig hoor...Heb de test voor me liggen en er staat een duidelijke streep!
@mams ! op de eerste foto zie ik idd een streepje. de 2e zie ik um niet haha ! maar streep is streep !! echt heel mooi super!!!
ik dacht eerst ! wooow die 3e is duidelijk whahahah zag ik later dat het een ovulatie was whaha datums klopten al nie BLONDDDD
Hey meiden, @ Mams Gefeliciteerd !! helemaal super voor jou/jullie !! geniet ervan Ik heb vrijdagochtend een vroege zwangerschapstest gedaan van predictor maar die was helaas negatief Nou maar hopen dat dinsdag mijn menstruatie toch uitblijft !
Kimm, ik duim voor je! All, hoest met iedereen? Beetje slapjes hier he Met mij gaat 't goed.. Ik voel van alles in mijn buik..... maar wat moet ik nu allemaal voelen? Je weet niet wat je moet voelen....