Yeeah we zijn de 500 berichten gepaseerd whahahah! Nee het zijn ook nog geen symptonen kan ook nog niet. Maar op 1 of andere manier zodra je je ei hebt gehad ga je er wel op letten wat voor symptonen je hebt hahah.. Ik ga vanavond naar de nieuwe harry potter.. iemand daar al geweest.. ik ben een echte harry potter nerd hoor hahah
meiden, ik zit even met een klein probleempje, wij hebben 2 cavia's en ik verschoon de kooi al bijna nooit maar heb nu met mijn vriend afgesproken dat hij het doet. want als ik zwanger ben dan mag dat niet. nu begint de kooi toch wel een beetje te stinken, hij zou het gister avond doen maar hij heeft geen tijd gehad. nu zijn we morgen en zaterdag niet thuis en zondag krijg ik 3 kindjes over de vloer. wat moet ik nu doen? man is vanavond niet thuis. moet ik het zelf doen of zo laten? dat vind ik ook zo zielig!! x
ik zou het wel doen. ben een beetje zo dat ik dieren altijd zielig vind in een vies hok. Maaaaarrrr.. wel goed opletten, ik zou dan plastic handschoentjes aandoen en een theedoek om mn hoofd binden voor mn mond ( een mondkapje is beter maar die heb ik niet in huis haha ) gewoon beetje snel en probeer alles op afstand te houden. wist niet dat met cavia's ook was. dacht alleen kattenbak ivm de toxoplasmose
@chantal, ik vind het ook zielig hoor. ik heb gehoord dat dat geld voor alle huisdieren hokken en vissenkommen. kunnen eventueel schadelijke bacteriën is zitten. of het zo is weet ik niet. heb nog wel een kapje liggen dat ik gebruikt heb met het schilderen. dan ga ik het zo doen. vind het zo zielig. ik wil ook niet in een vies huis leven! x
linbaby Is ook zo, doe ik zelf ook hoor. Merk dat ik het deze keer zelfs nu al doe. Maar dan omdat ik hoop dat mn ei er echt aankomt hihi. mbtc Huh das toch alleen met de kattenbak? Als je handschoenen hebt dan zou ik die aan doen, maar zou het wel verschonen. Ohw lees dat iemand anders hetzelfde zegt.
Ik heb een domme vraag : (1 omdat ik het zelf niet weet, 2 omdat ik het nergens kan vinden en 3 omdat het echt nog totaal niet van toepassing is maar het me toch afvraag ) Bij een bewust gekozen ziekenhuisbevalling krijg je dan zoiezo ook een infuus of een of andere slangenparade ergens in ? Aangezien ik echt niet tegen spuiten en slangetjes kan maar wel in het ziekenhuis wil bevallen. ( dus niet bij medische noodzaak, want dan snap ik dat je aan de toeters en bellen gehangen word )
Nou als knaagdieren niet verschoond mogen worden als je zwanger bent, heb ik een probleem.. heb 3 konijnen in de tuin die wonen in een echte konijnen villa. En mijn vriend gaat dat echt niet echte week schoonmaken denk ik.. hahah omdat het mijn hobby is.. Volgens mij kan het met dat soort dieren toch geen kwaad.. Nou zet het me wel aan het denken ga zo maar even googlen
Is het trouwens ook niet zo dat op het moment als je bevalt zonder medische problemen in het ziekenhuis dat je het ook zelf moet betalen.. Dat hoorde ik van een vriendin die nu zwanger is.. Kost wel iets van 500 euro
@chantal. meid wat zullen jullie straks creatief zijn met de standjes appeltje eitje ! @mbtc Jammer voor je dat de test negatief was ff afwachten dus.. hier is tot op heden nog niets ! bijna 9 weken geleden :S voel me vandaag alweer wat beter , lekker druk op het werk, dus dan zijn de gedachten ook ergens anders he Liefs
@linbabylin , klopt maar ik heb mijn verzekering al aangepast, dus heb nu een all-in kraampakket zeg maar alleen een eigen bijdrage van 170,- in die ziekenhuiskosten
hoi, jullie zetten mij wel aan het denken voor bevalling waar eventueel. heb het gelijk even opgezocht. mijn verzekering vergoed alles ook de eventuele eigen bijdrage. moet dan gewoon de nota opsturen. ook krijg ik een gratis kraampakket en kan ik eventueel gratis in een zorghotel bevallen. mooi weten we dat ook vast weer! caviatjes zijn weer blij met schoon hokje! x
Zijn jullie gestopt na je laatste pil van de strip, dus strip gewoon afgemaakt of ergens tussenin ? en denken jullie dat dit invloed heeft op eerder/later zwanger raken ? zwangere meisjes onder ons, ''hoe'' zijn jullie gestopt? Ik lees er zoveel over en vriendin van me is gestopt na een week/1,5 week vertelde ze me vroeg me af wat er ''beter'' is ( die vriendin weet alleen niet van onze plannen om een beebje te maken dus kon er tegen dr niet teveel over loslaten anders zou ik me verspreken haha )
@chantal, ja wat is beter geen idee? ik heb geslikt tot laatste pil van de strip. (je vraagt het aan de zwangere hoe ze zijn gestopt maar denk ik vertel het ook wel even.) volgens mij moet het niet uitmaken. was van de week een stukje over de pil op koffietijd. volgens mij heeft de arts gezegd dat het niet veel uitmaakt. ongi met de pil is toch een soort nep ongi. het word gestimuleerd omdat je aan de pil bent(kunstmatige hormonen). dus je eerste ongi er na is pas weer een normale cyclus onder normale omstandigheden zonder hormonen. x
precies dat dacht ik dus ook. maar nu las ik dus straks ergens ( via google heb een internet-zoek-avondje ingelast haha ) dat als je 1 week geslikt hebt en dan stopt er een grotere kans is op zwangerschap dan wanneer je in de 2e of gewoon 3e week stopt. kan het niet terugvinden anders had ik de link ff geplaatst voor jullie. al kan ik het nu niet meer terugdraaien natuurlijk aangezien ik gewoon na laatste pil gestopt ben
Chantal Nee, je krijgt niet altijd een infuus. Alleen als je de zwangerschap opgewekt gaat worden of als het om een andere rede nodig is. En als het niet medisch is dan moet je het zelf betalen, behalve als je verzekerd bent. Knaagdieren Volgens mij kan het geen kwaad hoor, want het gaat om toxoplasmose en dat zit in kattenpoep........ bevallen in ziekenhuis Nee joh is echt geen 500 euro!!! Ik heb de rekening thuis gekregen door een fout van het ziekenhuis. Ik kon niet thuis bevallen ivm de sneeuwval en de slechte bereikbaarheid van ons huis toen en moest dus naar het ziekenhuis. Het was niet medisch, maar ik koos er niet voor en daarom moesten ze in het zh er gewoon medische noodzaak opzetten. Maar ik kreeg dus perongeluk wel de rekening en er stond 260 of 290 op. En het was ook nog een speciale kraamsuite en we konden gewoon drinken en we kregen ook eten. Chantal Nee dat heeft geen invloed de pil.( Ik ben officieel apothekersassistente). Het is bewezen dat het geen effect heeft. Alleen je cyclus kan dus wat langer zijn in het begin. Ik heb toen zelf wel de strip eerst afgemaakt, omdat ik dat prettiger vond. Wat ze bedoelen met in de eerste week kan ik je wel uitleggen. Als je ongesteld wordt in de stopweek dan wordt langzaam alweer een eitje rijp gemaakt, daarom heb je in de eerste week daarna meer kans om zwanger te maken, want daar ergens heb je dan meestal je eisprong.
HELP Verdorie. Mn mannetje is net dus weer weg, kwam alleen thuis om te eten en nu weer werken. Maar ik zat dus te hinten dat ik zin had enz en toen zei hij: 'Ik denk het dus niet, ik moet morgen wel vroeg op he!!' Echt op zo op zo'n niet blije toon. En hij kwam ook al met koppijn thuis. Maar heb m een ibuprofen gegeven...Hoop echt dat hij straks in een andere bui is, want met mijn cyclussen heb je al zo lekker veel kans...
@Lottie, dankje voor je uitleg, ik begreep het al niet, hoezo meer kans als je je strip niet afmaakt maargoed duidelijk dus. maakt geen reet uit Heb de verzekering vorige week omgezet, met de hoop ergens volgend jaar toch wel zwanger te worden/te bevallen heb nu een fijn totaalpakket. @Lottie, wacht met een spannend setje aan op manlief gaat ie vast geen nee zeggen!
@lottie. damn ! jammer kerels wat moet je er soms mee de mijne is alweer vrolijk.. de jouwe draait ook wel weer bij voor mij nooit meer de pil.. heb in januarie wel de strip afgemaakt.. maar een cyclus van hier tot tokio ! en ook hier niet te peilen.. dus moet ook maar aan de ovulatietesten beginnen denk ik....
Chantal Dat durf ik dus niet...klinkt misschien stom, maar ben bang voor afwijzing. Voel ik me echt voor schut staan dan...
Fryskfamke Haha. Wat was er ook alweer met die van jou? Ik ben bang dat ie niet bijdraait, want als ie vannacht thuis komt zal ie vast nog moeier zijn!! Ben gelijk depri en ik was zo vrolijk door mn test van vamiddag!