jou test vanmiddag wat heb ik gemist!! was ook zoveel leesvoer weer !! denk dat wij maar ff wat meer contact moeten hebben lottie Ivm collega worden
Fryskfamke Mijn ovulatietest hihi Die was beetje best wel donker aan het worden. Ohwww gezellig, lijkt me leuk een collega en ben altijd bereid je te helpen enhet uit te leggen enz. Zeg t maar als je het in gang wilt zetten.
hee meiden! de eigen bijdrage van een ziekenhuis bevalling is zo´n 190 euro hier. Maar mag ik vragen waarom jullie zo graag in het ziekenhuis willen bevallen?? Ik moest bij de eerst in het ziekenhuis bevallen en nu met de tweede ook omdat de ik bij de eerste een keizersnee had. erg jammer.. Ik moest al naar het ziekenhuis toen ik dacht weeen te hebben ik was onder controle bij de gyn.. maar als je zelf in het ziekenhuis wil bevallen moet je de eerste 6 a 7 cm ontsluiting thuis doen.. dan pas kun je op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis.. er is toch niets fijners dan dat je in je eigen bent zonder al die dokters die binnen komen lopen en gelijk je doos in zitten te kijken!!! haha maar ja aan de ander kant begrijp ik natuurlijk ook wel dat een vrouw het prettiger vind om in het ziekenhuis te bevallen!!
@Lottie , snap het wel ja, gelukkig kan die van mij dan nooit nee zeggen @paars , wil graag naar het ziekenhuis omdat ik nogal een druktemakertje ben en altijd voor safe wil gaan. Thuis zou ik het gevoel hebben van, stel er gaat wat mis dan zijn we niet meteen in het ziekenhuis, of stel er is iets met de kleine. Wat als ik ver uitscheur en het moet a-la-minute gehecht worden zo zou ik dan gaan denken en dat is vast niet goed voor mn bloeddruk haha maargoed zo denk ik er nu over, wellicht na een aantal maandjes zwangerschap wil ik wel in mn eigen knusse slaapkamertje bevallen, wie weet wel heb ik bij ziekenhuis zoiets van tja dan lig je daar, ben je klaar, en wil je naar huis, maar dan mag t nog niet haha
Paars Zijn er maar 2 toch die het over het ziekenhuis hebben? ik mocht niet thuis bevallen ivm het weer. Chantal Ik denk dat ik m ook wel over zou kunnen halen/verleiden, maar of ik het durf is een tweede. Stom he, toch stiekem bang dat hij echt te moe is of zegt dat hij morgen zo vroeg op moet (wat ook zo is) Hechten kunnen ze ook thuis Zou me echt eens verdiepen in thuis bevallen hoor, want het is NIET perse veiliger in het ziekenhuis
@lottie, als mijn man zegt dat hij te moe is of hoofdpijn heeft dan krijg ik het meestal toch wel voor elkaar om hem te verleiden. ookal moeten we vroeg op de volgende dag, na het klussen slaapt de mijne als een roosje. het schijnt trouwens dat een potje klussen ervoor zorgt dat de hoofdpijn weggaat. misschien een expirimentje waard? en anders toch maar in een lingeriesetje op hem wachten als hij je afwijst is het toch wel een sukkel dan hoor. welke man doet dat nou? laat of niet laat meestal krijgen ze dan wel zin..... x
Zal me er binnenkort eens in gaan verdiepen wat me de beste keuze lijkt, gelukkig nog wel even m erover na te denken. weet ook niet wat vriendlief meer ziet zitten. wil toch ook wel dat hij achter de keuze staat ondanks dat ik het moet doen. vind goede support ook fijn
@chantal denk dat ik dat pas ga bedenken als ik daadwerkelijk zwanger ben. ik weet dat mn schoonzussen ook thuis wilde bevallen maar dat werd beide ziekenhuis. schoonzus 1 zwangerschapsvergiftiging en het kindje werd gehaald. schoonzus 2, 2 weken overtijd en het kindje moest gehaald worden. ik zou niet weten wat wij zouden willen. ons huisje is toch wel erg klein en vol voor een thuisbevalling denk ik. x
@lottie. ik wil het wel graag in werking zetten zie het wel aardig zitten. heb al op internet wat info opgezocht,daar kon ik me ook meteen aanmelden, maar kan net zo goed via jou @all. zou wel graag thuis willen bevallen. heb altijd de droom gehad om het in een bad te doen.. maar daar ben ik nu niet meer zo mee bezig. wel Relaxt natuurlijk. maar helaas zo ver is het nog niet om erover na te denken mn boxspring ligt ook wel fijn
Mbtc Thanks! misschien toch gewoon mn best doen! En idd tegen m zeggen dat het helpt tegen de hoofdpijn. Zeg ik wel dat het bij mij ook blijkt te helpen, anders gelooft ie me niet haha. Whahaha een sukkel is hij echt niet, zal meer mijn angst zijn denk ik... Chantal Gelukkig kan je in je hele zwangerschap nog wisselen van wat je wilt! Dat geeft echt rust vind ik!
Fryskfamke je kan je idd aanmelden, maar je kan het t beste niet via een particuliere site doen!! Heb me er ondertussen goed in verdiept en die oud klasgenoot van mij heeft me echt aangemeld via de officiele site en zij is nu mijn "sponsor". Anders krijg je dus een onbekende en dan heb je kans dat je niet goed opweg geholpen wordt. Zou zonde zijn! Ik ga zo vast kijken wat ik precies voor je moet doen en dan hoor je het zsm ok? Als ik de map bestel voor je dan duurt het ongeveer 2 dagen voor ik m heb!!
Ja dat is zeker snel. Ze zijn sowieso tot nu toe elke keer heel erg snel met de bestelling. Het komt helemaal uit belgie! En ik heb gisteren om 16:45 nog een bestelling geplaatst en morgen middag komt het al binnen! Ja idd, prive gegevens doen we maar even niet hier hihi. Ik ga het even uitzoeken voor je.
@lottie, ik zeg ook niet dat hij een sukkel is. maar wel als hij je afwijst. volgens mij is dat de droom van elke man dat zn vrouwtje is sexy lingerie op de bank of in bed op haar mannetje ligt te wachten met een sexy blik in haar ogen. heb het ook 1x voor mijn man gedaan hij was verbaasd maar daarna vlogen de vonken er van af. het is echt een aanrader. je moet het niet te vaak doen natuurlijk, maar ik moet je wel zeggen dat ik toen ook zenuwachtig was maar ik dacht later wat kan me gebeuren?? en ja van die hoofdpijn gewoon zeggen dat het bij jou ook werkt! het verlicht de spanning daar en zorgt voor spanningen ergens anders x
mbtc Neee snap ik haha. Maar je zei als hij niet wil is hij een sukkel. Dus ik zei dat hij geen sukkel is. Dat houdt dus in dat hij wel MOET willen anders maakt hij het niet-sukkel zijn niet waar...snappie? Ik ga het wel een keer proberen, maar niet vanavond denk ik... Thanks voor het meedenken in ieder geval Fryskfamke Is goed. Heb de printer al aangesloten net, want ik moet waarschijnlijk wt dingen voor je uitdraaien.
@lottie hahaha ik snap hem. gelukkig ben ik van nature blond (zie foto) @all ik verveel me mannetje is naar school komt pas laat thuis. zit me te "ergeren" aan mn lichaam. het lijkt alsof het vervelender is om mn buik in te houden (stond onder de douche mn benen te scheren) tepels lijken nog steeds groot en nog steeds blauwige plekken op mn borsten. aan de ene kant wil ik niet hopen maar aan de andere kant hoop ik het zo. gister avond nog geklust. deed wat pijn in mijn liezen. en nog steeds steekjes onder in mn buik en koude tepels. argh!!
moet dat nou allemaal zo laat nog lottie? meid dat mag morgen ook wel of het weekend... ik loop niet weg hoor je kan je beter ff optutten en hoppaaaa in je tijgerpakje meid hiiiiiiiiiaaaaa
Fryskfamke Ik ben erg!!! Haha, ik luister naar je en ga morgen wel even verder met een fris hoofd Whaaaaaaaaaaaaahahaha ik denk dat ik met zo gewoon helemaal uit ga kleden en dan alleen een badjas aan, wat dacht je daarvan...haha dat wil je helemaal niet weten natuurlijk
@lottie, nee dat willen wij niet weten! maar geniet er van meid. hoop dat je hem zo ver krijgt! ik ga zo ook vast slapen. heb bijna 4 kante ogen van al dat gecompurter. word een weekend lang afkicken. meiden ik wens jullie vast een fijn weekend, al morgen ochtend nog wel wat lezen, daarna zondag pas weer. (hoop dat ik het allemaal bij kan houden ) x