Ah zo begrijp het. Dat is best shit zeg tjee Maar alles kan zo snel omslaan, er kan zo wat op je pad komen.Maar de onzekerheid is moeilijk dat snap ik. Als het in 2012 gesloopt word moet je er dan al voor half 2012 uit zijn, of echt op dat moment pas ? Ik zou in die situatie als je er pas midden 2012 uit moet toch gewoon gaan voor een tweede kindje, in bijna 1,5 jaar kan zoveel gebeuren en dan zou ik die stap nemen. Maargoed dat is natuurlijk ieder voor zich! je moet je er goed bij voelen. hoop dat je er met je man samen uitkomt, lastige situaties zo he
@lottie ! ik weet de oplossing ! kom lekker naar friesland te wonen!! wij hebben 3 jaar terug een huis gekocht voor 169.000 KK wij hebben een hoekwoningen met een garage daar bovenop is een slaapkamer gekomen(9 bij 4) en er zijn nog 3 slaapkamers.. en wij betalen permaand iets van met aftrek van de belasting 600 euro... nou hebben wij dus wel de hypotheek op 2 lonen gedaan..ik had dus ook geen vast contract (jaar later wel) maar mijn baas wou de intentie verklaring dus ook niet ondertekenen. maar alles is goed gekomen. lottie ga anders eens naar een hupotheekshop.. rekenen alles voor je uit. alleen je moet de loonstrook van je mannetje even mee hebben... en de jaaropgaaf denk ik..
ohh wat fijn daar in friesland! hier zit je bij de 175.000 minimaal , als je echt een fatsoenlijke woning wilt ben je gewoon 185.000 kwijt
ja is echt heel ruim hoor.. hebben we ook bewust voor gekozen, toen waren de plannen voor uitbreiding er nog niet.. maar namen we wel meteen mee in onze keuze. ik moet vanmiddag weer werken. en morgen nog de hele dag en dan heb ik ook weer weekend
Chantal Als we eerder een oplossing vinden dan kunnen we er ook eerder uit. We kunnen per maand opzeggen. Maar het is sowieso tot half 2012 dat we er kunnen blijven en het zou ook zo kunnen zijn dat we langer kunnen blijven, maar dat is te onzeker om daar vanuit te gaan! En ja...zeker lastig...denk dat hij bang is en dat snap ik ook wel...maar ik wil niet anderhalf jaar wachten. Moet hem zien te overtuigen dat kopen niet verstandig is... Fryskfamke Hihi, jij grapjas Dan versta ik niemand Nou ja...hier kan ik ze ook amper verstaan haha. Maar dan wonen we ook echt heel ver van alle familie af...gaan de opa's en oma's vd kleine niet waarderen. Zou wel makkelijk zijn ivm onze wensen enz. Kunnen we misschien nog een grote salon enz beginnen whaha. Wel goedkoop zeg de huizen bij jullie, heerlijk! We hebben het zelf wel via internet uitgerekend en dan kwamen we op een kartonnendoos uit
hallo zeg wij komen niet van een anderen planeet ook wij kunnen gewoon nederlands hahah mijn mannetje speelt ook altijd alles op safe . maar als er in een koopwoning stuk gaat... is voor eigen rekening he vertel dat ook maar lottie
Dat is zoiezo waar. qua ''gedoe'' vind ik huren wel makkelijker. je belt de woningstichting en ze reparen alles etc. geen moeilijk papier werk. maar als wij het konden betalen kochten we ook een mooi huis hoor. hopen nu snel een ander huurhuis te krijgen
hee meiden. Jammer dat de huizen daar zo vrij prijzig zijn! hier is het goedkoper indd. Wij hebben een lening van 152.000 hier zit ons bouwdepot ook al in en we hebben een ruim huis 3 slaapkamers en een 4e mogelijkheid op zolder. het enigste nadeel is dat dit een rijtjeswoning is.. Maar ja we betalen nu evenveel als de huurwoningen hier. we lenen wel op beide namen.. anders was het voor ons niet te doen.. Net de verloskundige maar even gebeld.. 13 dec de intake ga volgende week maar het ziekenhuis even bellen voor een afspraak. moet de week na 13 dec maar even!! en waar is BB?? is ze op vakantie ofzo mis haar hier al 2 dagen of niet? Ben wel nieuwschierig hoe het nu met haar is na al de kwaaltjes Liefs
JA HOOR!!!! Net een dik vette positieve ovutest gehad...en nu?????? Fryskfamke Hahaha dat bedoel ik ook niet. Maar als je gewoon ergens bent in Friesland dan praten jullie toch gewoon Fries als je niet weet dat iemand dat niet praat? Dus om me heen zal ik dan alleen Fries horen, tot ze merken dat ik t niet praat...toch? of hebbik t mis? Jah idd, ik zal het even zeggen tegen hem dat t dan een duur geintje is Goeie! Die van mij is ook super handig, maar die heeft de laatste jaren zoveel op zn dak gehad dat ie nu eerst even tijd moet maken voor zichzelf en ons vind ik Paars Spannend de intake!!!
Leuk en spannend Paars, we horen wel hoe het was he! @Lottie, tjaa.... lastig en nu ? Denk straks spoed overleg met de man en de knoop doorhakken wel of niet ervoor gaan
Chantal Iemand anders zei net al tegen me dat het misschien ook wel komt doordat hij moe was. Hij was echt oververmoeid gisteren (niet zo gek) en dan ga je je sneller druk maken. Ik kijk wel voorzichtig hoe het vanavond met m gaat en dan zien we wel
Lottie, ja klopt natuurlijk ook. niet aan gedacht maar zou zeker goed kunnen hoor! hoop dat het vanavond toch ''goed komt'' en jullie er voor gaan
Ja ik ben weer op deze planeet8) Pff had geen laptop deze ochtend en gister aaf omdat me werk hem nodig had, en vanmorgen was me batterij leeg en krijg hem niet meer geladen Dus brrr voelde me heel erg van deze planeet af whahaha, erg eink he! Zo nu volgt een heel verhaal want heb 4 pagina's terug moeten lezen en ga reageren.... dus zet die leesbril maar vast op Lottie: Ja dat is moeilijk he, wij hebben mij voor 20uur laten mee tellen (Dit werk ik ook op contract *wel jaar contract maar kan gewoon mee tellen hoor!* en blijf/moet ik blijven doen als er een kindje komt/is) en mij vriend gewoon volledig wij konden daardoor een totaal hypo (dus incl kostenkoper en rotzooi zeg ma) voor 220.000 Wij redden dit zo net, houden elke maand maar 100 ofzo over, maar dan doen we/kopen we wel dingentjes nog die we nodig hebben..... dus als we echt zouden sparen zouden we rond de 300 kunnen sparen per maand... (nog weinig maar komt omdat ik lichamelijk echt maar 20-25uur kan werken) wij wilden bewust niet huren, omdat je dan indd geld stopt in iets wat niet van jou zelf is, weg gegooit geld... gedeelte waar ik zit is het niet mega duur maar ook niet zo goedkoop als in het noorden! Friesland is erg goedkoop namelijk! hier heb je geen huis onder de 160.000 hoor! koopsub. is indd bij sommige projecten geweest, vooral bijvoorbeeld bij huur huizen die koop werden om het voor starters leuk te maken... wij krijge van belasting ook 320 per maand terug Ik/wij vinden het doodeng of we kwa kosten enzo uitkomen met een beebje erbij, maar er zijn echt wel mensen die minder verdienen dan dat wij doen en die redden het ook, dus we gaan het gewoon proberen! Komt vast goed..... Chantal: Ja daar zijn de huizen indd erg prijzig!!! Wij zouden ook niet snel een app. nemen ook vanwege het moeilijk te verkopen gebeuren.... Wij willen (nou vooral ik, vriendlief zou nu al wel weg willen, maar t huis is super mooi, leuke buren enzv. dus we blijven hier nog 3a4 jaar zitten en kopen dan (als het kan want ik vraag het me af, hun zeggen dat t wel kan) huis van de ouders van me vriend over Fijn idee..... Chantal: Ik had dat ook dat ik me deze week ene keer oke, andere keer down voelde, niet fijn he! Lottie: dingen kunnen indd snel veranderen, hje hebt nog even! Komt goed, vast wel. En heb t er saampjes eens goed over.... wij hebben het er nov2009 overgehad en wilde me schat geen kindjes, janu2010 wilde hij het ineens wel (kwam die zelf mee) zo zie je maar hoe dingen kunnne veranderen, en het komt zoals het komt, en niet anders.... dat zie ik nu wel met onze kinderwens! Ik heb het naast me neergelegd, en we wachten de gyn wel af! Komende 2 rondes geen tempen, geen, testjes NIKS meer, alleen maar om de dag seksen meer NIKS! Paars: Heb ik hier helemaal niet kunnen posten meer! ben ongi geworden, zoals verwcht al dus geen dipje of niks Lief dat je naar me vroeg! @ALL ABOUT MIIIII: ja KUT, ben net langs ha gereden om 16.40 kan ik nog ff terecht gelukkig.... ik ben bang dat ik een flinke "echte" slijmbeurs heb in me schouder (IK HEB GVD OOK ALTIJD IETS ZEG:x:x) oh het doet echt zeer, me arm zit me nu gewoon echt mega in de weg,,, lijkt wel of hij 20 kilo weegt! Verder ongi vollop aan de gang, vannacht bed uiit gemoeten door rug/buikpijn man leken volgens mij wel weeeen hahahaha....
HALLLOOOOOOOOOOOOO! ben ik dr weer en dan is het zo stil8) hahahahha Nou kom net van de dokter vandaan..... Ik denk helaas dat deze ronde zoiezo niks gaat uithalen:x Heb slijmbeursontsteking en dat betekend dat ik medicijnen heb die niet samen gaan zmet zwanger willen worden. Dus even overwegen of ik ze gaa nemen, als ik ze neem moet ik ze meteen 12 daegn (das 2/4 dagen voor me ei......) Dadelijk als vriendlief thuis is even de mitella in elkaar zetten, zo'n slinger, das wel fijn valt wat minder op..... en kijken of ik het daarmee redden ga. Moet m het weekend zoveel mogelijk om voor de rust... of op de bank af maar dan stapel kussen onder me arm... en dan maandag zo min mogelijk, verdelen naar bijvoorbeeld 1 uurtje in de ochtend, 1 in de middag en 1 in de avond... Misschien red ik het daar al we mee...
ZO! wat een verhaal Bezigbijtje Wat shit met je arm! doet t veel pijn ? aangezien je met die medicijnen zit dan.. als je echt veel last heb zou ik ze toch nemen, ermee blijven lopen kan dan ook niet en dan ben je straks nog verder van huis. even weekendje afwachten dus we duimen voor je dat het snel weer goed gaat! Ik had net een discussie met vriend dus zit nu chagrijnig aan de andere kant van de bank. Wil rtl boulevart kijken en hij wil op de ps3 een spelletje doen nou uiteindelijk ga je elkaar dingen verwijten van 2 maanden terug haha
hahhaha chantal de mijne is nu lekker de deur uit had ff geen zin in hem had hem bijna zover gister avond voor het klussen draait ie zich om en gaat slapen!! damn kwaaier kan je me niet krijgen dan pfff @BB ik miste je ook al welkom terug op de ZPplaneet @lottie ik schakel zelf heel snel over in het nederlands als het moet hoor. werk namelijk in een winkel.. beetje lullig als ik mooi plat fries sta te lullen en de klant verstaat er niks van haaha kom maar gezellig deze kant op ! heb anders ook nog wel een slaapkamer over ruimte zat hier !!
Fr.famke: Ja dankje Voelt fijn terug te zijn8) Chantal: momenteeel doet het HEEL veel pijn! maar heb ook pas net me band om.... dus ff morgen aankijken anders toch maar zondag aan de pillen....
@bb Jakkes maar ff aan de paracetamol .. misschien verzacht het de pijn een beetje ! zit al ff wat dingetjes op te zoeken tegen de pijn voor je..