Bezigbijtje Jaaaa, wij maar wachten en wachten op jou, maar je kwam niet en toen zijn wel maar weg gegaan Geintjuhhhhh. Thanks voor je reactie en uitleg! Ga er eens even rustig over nadenken allemaal hihi. Ze zeggen wel eens dat vrouwen zo veranderlijk zijn als het weer, maar mannen kunnen er ook wat van. Hij was net al een stuk vrolijker haha. Dus zal ook wel door die knallende koppijn zijn gekomen gisteren. Zie vanavond wel hoe het loopt. Denk je dat het je lukt zonder testen enzo? Hoop zo voor jullie dat jullie wonder snel mag komen! Oeiii balen van die slijmbeursontsteking...heeft mn ma gehad en die had heel veel pijn Dus kan me er iets van voorstellen. Beterschap!! Welke medicijnen heb je (ben apothekersassistente dus erg nieuwschierig als ik het woord medicijnen hoor). Toch niet arcoxia he? Fryskfamke Haha, past mn grote kerel en mn kleine ventje er ook bij in die kamer? GEzellig!!!!! Enne kan je me gelijk Fries leren praten! Of is dat een hopeloze zaak voor een accentloos typje als ik?
@lottie. iedereen kan fries leren ! geen probleem.. fries verstaan is het belangrijkste toch.. al mogen jullie 10 kids krijgen die passen hier nog wel in.. mn fotos nog niet gezien op hyves staan ook fotos van het huis op.. zit inmiddels wel een andere salontafel in en een andere vloer
een lesje fries lijkt me ook wel wat al moet ik dan eerst mn brabants accentje weggooien gaan jullie ook the voice kijken ?
ik heb straks de voice op de achtergrond.. vriendlief is toch weg lekker het rijk alleen met mn 3 katten
Ja laat alles maar ns bezinken saampjes! En dan verder kijken Het is (uhmz weet t niet meer hahaha) kijk zo ff,,, want dr staat visite voor de deur.... ben over half uurtje terug dan reageer ik meer
Fryskfamke Echt? Heb je zo'n groot huis? JALOERSSSSSSS. Nee had nog niet naar alle foto's gekeken alleen naar een foto van jou haha. Wilde wel weten met wie ik zoveel klep de laatste dagen. Maar zal ik eens gaan doen dan. The voice oeps, vergeten...nu op de achtergrond
Hier inmiddels ook op de achtergrond. ben tussendoor zelfs nog een wasje aan het draaien , helemaal niet goed op mn vrije avondje maar het is nodig
hahha en viel het tegen lottie of viel het wel mee mn profiel foto is alweer antiek Daar rookte ik namelijk nog ben al 3 maand gestopt !! ik zou nog zoveel doen meiden! maar ja lottie was weer niet te houden met haar lees voer (GEINTJE !)
Fryskfamke Viel hartstikke mee! En wat vond jij van mijn foto's? Zijn ook al heel oud, of toen ik pas net bevallen was hahaha..Goedzo!!! En dan als je een kleine hebt niet weer beginnen he!!!!!? Whaaaaaahahaha wat zou je dan allemaal gaan doen? Ik zou ook eenhoop gaan doen, maar ja....
hahaha, gaan we nu ook hier samen verder kletsen...dit wordt wel heel erg!!! Kunnen we niet beter een date plannen
hahaha online daten kan ook nog ! wij zijn samen gestopt denk je toch niet dat ik weer ga beginnen !! kijken wat ik over houd permaand! daar kan ik kindje van onderhouden maar ja kindje is er nog niet .. ! Meid ik vind het super gezellie met je ! Boeit me niet waar we kletsen is altijd gezellie met jou !!
we zijn de leukste thuis de kerels de deur uit.. en we zijn meteen door het dolle heen haha ik heb nu een liedje opstaan.. Kippenvel !!!!!!!!!!! Celine dion Miracle
hahahaha zodra de mannen weg zijn.......... lol!! Wij gaan al richting bed, ja ja 3x raden waarom zo vroeg al zegt ie net ga ff lekker warm douche heb t koud, warm t bed vast op.warm douche, slecht voor t zaad! dacht zeg maar niks want dan is zn mood vast snel verdwenen hahah
hahhaha suc6 met klussen chantal !! hier wordt het helaas niks de mijne is nog niet thuis ! en aangezien mijn wekker weer om 6 uur gaat ! ga ik lekker mn bedje opzoeken ! Meiden slaap lekker voor straks ! En tot morgen !! @Lottie ! Bigg Huggggg suc6 !
Chantal Heeel slim dat je niks hebt gezegd hihi, helpt niet echt bij de mannen geloof ik. Daardoor heb ik gisteren de mood verpest geloof ik. Succes!! Fryskfamke Verdikkeme, slaap je nou nog niet? Knuff terug