hoi, bij ons sneeuwt het ook. ben net terug van de fysio die mij weer enorm heeft gepijnigd! argh zonde dat je geen pijnstillers mag nemen als je zwanger wilt worden! soms heb ik ze toch echt wel nodig. loop nu weer in de tape dit geeft gelukkig wel veel verlichting! (bb hoop dat ze het ook bij jou gaan doen en dat je er net zo veel baad bij hebt als ik zeker slapen word een verlichting!) de connexxion heeft ook weer gelijk moeite met dienstregeling. heb meer dan een half uur in het bushokje zitten te verkleumen, ben nog net geen sneeuwpop geworden! als ik een beetje ben opgewarmd een lekkere warme douche nemen en wachten tot mn mannetje thuis komt. vandaag 1jaar geleden dat hij mij ten huwelijk heeft gevraagd! x
Ah wat leuk mbtc, nog iets speciaals doen dan vanavond ? En zijn jullie al getrouwt ? Wij trouwen in april of mei , hebben 2 datums waartussen we nog twijfelen, moet binnen een paar weken toch de beslissing maken om het vast te leggen. Heb er al helemaal zin in. Hopelijk trouw ik met een buikje!
vanavond lekker eten, filmpje kijken. ja wij zijn al getrouwd 24 september. was echt een leuke dag! hadden gehoopt in venetie zwanger te worden maar dat mocht helaas niet zo zijn. dus we oefenen nog maar wat verder. als ik jullie was zou ik in mei trouwen meer kans op beter weer! wij hebben erg getwijfeld tussen mei en september. we hebben uiteindelijk voor september gekozen omdat we dan wat meer tijd hadden om te plannen. ligt er aan waar je wilt trouwen wij zijn in Laren NH getrouwd en daar was het druk. we hadden in december de datum en we hadden toen nog keuze uit 2 of 3 tijden op het SH. het is echt een dag om nooit te vergeten!! snap dat je er zin in hebt wij zouden het zo overdoen. (alleen dan zonder al dat geld wat je er voor uitgeeft ) x
Gelukkig hoeven wij weinig te plannen , we houden het vrij klein, geven bijvoorbeeld geen receptie en groot feest in de avond. dus een band / catering etc hoeft al allemaal niet geregelt te worden. Kon net zowat niet naar huis met al die sneeuw. vriend heeft er een uur en 15 min over gedaan om thuis te komen, normaal 35 min
@chantal in april kun je ook prachtig weer hebben dus laat je niet voor het weer tegen houden..op welke dagen hadden jullie in gedachten dan?
meiden ik ga naar bed. ik ben echt niet goed Werd net ineens misselijk, draaierig en nu zit ik te trillen al 10 minuten terwijl ik het niet koud heb, en het hier ook echt niet koud is in huis. als het morgen niet over is naar de huisarts want dit is echt heel vervelend. stond net in de douche en dacht van mn stokje te gaan. dus tot morgen allemaal, hopelijk gaat het met jullie beter!
chantal, doe rustig aan. ga lekker warm in bedje liggen. het is toch veel te koud buiten het bed. beterschap!! x
hoi meiden, word het geen tijd voor een nieuw lijstje?? Meiden uit 1987 (NOD)lijstje November/december 2010: - bezig bijtje, gelderland, 1ste kindje, ronde 11, NOD 25november - leonietjjuh, Drenthe, 1ste kindje, ronde 6, NOD 27 november - mama DD, Utrecht, 2e kindje, ronde 14, NOD 20 november - 8Chantal8 , Noord-Brabant, 1e kindje, ronde 2, NOD 7 december - mbtc- noord-holland, 1e kindje, rond 4 NOD 22 november - Lottie, Gelderland, 2e kindje, ronde 1, NOD 17 december pas Meiden uit 1987 (NOD)lijstje December 2010/januari 2011: mbtc, ijmuiden, 1ste kindje, ronde 5 (denk dat we die toch ingaan) NOD nog niet bekend. eerst ongi worden :S
Zo even snel een berichtje, weinig gekletst gisteravond zie ik Nog steeds ziek dus moet me zo ziekmelden, zie ik zo tegenop! zit nog in mn proeftijd zelfs. maar heb me net klaargemaakt om te gaan maar t gaat gewoon niet Ben zo trillerig en licht in me hoofd. niet goed dus straks denk k maar even huisarts bellen. misschien gewoon een virusje maar vind het vreemde verschijnselen hopelijk ga ik niet op mn snuit als ik 1 stap buiten zet. het is spekglad hier
Hoooi moet zoveel bijlezen dat ik t gisteren avond maar ff heb gelaten. Ben benieuwd hoe het met ff bij de ha is gegaan! Temp mijne is voor ei tussen 36.4 en 36.7 en na ei 36.9 of hoger. Frysk ik snap de beredenering v je ha niet. Hoezo te weinig hcg? Lijkt me sterk toch als je al 9 weken wacht!? Bb sterkte nogmaals! Eisprong snap t nie meer. Had de 24,25 en 26e eipijn. De 26e het ergst. De 27 had ik een knalposi ovutest, dus snap nie meer wanneer m'n ei was. Zeker niet wanneer ik op dit forum rondlees zoonlief probeerd een zakje rijstewafeltjes open te krijgen hihi chantal klinkt gewoon als n griepje oid sterkte!!! Even uitzieken, zal je ha ook zeggen denk ik
Nou heb een beginnend buikgriepje denken ze. Krijg er inderdaad helemaal niks voor. fijn, kan ik ook nog wel gebruiken. Lig dus nu in bed en verveel me nu ook. maar als ik opsta heb ik kramp en draai ik rondjes dus ik blijf er maar bij liggen verteld over de kinderwens, misschien waren het wel beginnende symptomen maar toen ik m verteld dat ik zondag ongesteld geworden ben nam ie dat weer terug haha
Vond t idd echt als n griepje klinken. Kan je weinig tegen doen. Occilocicoccinum kan wel helpen! Hoorde er goede verhalen over van klanten in de apotheek. Maar weet niet of t ook bij BUIKgriep werkt. Beterschap!
chantal: WAT VERVELEND! BRRR.... maarjah nu lekker in je bed liggen dat is wel heeeel fijn hoor, man het sneeuwt hier kei hard nog steeds! Het is verdomme pas november @ALL: Ik heb super pijn aan mijn arm, meer dan eerst. Maar ik denk dat ik morgen de huisarts ga bellen om te melden dat ik nog zoveel pijn heb maar dit middel liever niet neem ivm..... (dat weet hij best) En of het zo wel overgaat, of het alleen doormiddel van medicijn gaat en zo ja, of er dan een ander medicijn is.
bb Zo was het vorig jaar ook al in november Weet het nog errrrrg goed aangezien ik toen met een dikke toeter liep. Deze winter denken ze dat het NOG heftiger wordt! Je hebt toch een slijmbeursontsteking? Dan kan ik je nu al vertellen dat de kans heel klein is dat het vanzelf over gaat. Zou wel leuk zijn natuurlijk! Misschien krijg je anders wel een prednisonspuit...Hoop het voor je. Sterkte!
@Bezigbijtje, balen van je schouder we hoopten nog wel dat het met wat tijd de pijn minder zou worden. @Lottie, deze winter met een bolle toeter gaat niet meer lukken , misschien een kleintje Ik lig administratie bij te werken van uit bed maar als ik beweeg om een ander papiertje te pakken krampt alles in me buik weer samen. Vanvond de uitslag weer van een huurwoning! Gister ook al 1, maar stonde we op positie 3. Die van vanavond heeft minder inschrijvingen so let it be a good day!
Chantal, spannend!! Laat je het weten, en hoop ik staat het er dit keer eerderal op?! Lottie, ja indd... Ik wil gewoon iets wat niet schadelijk ois, of hoeft te zijn! Ik heb gebeld en vandaag rond 16.00uur kan ik de ha bellen! Om even te overleggen...
Dankje meiden en tuurlijk laat ik het jullie weten! als ik in bed lig gewoon stil heb ik nergens last van, beetje misselijk alleen zodra ik beweeg en opsta krijg ik krampen en word ik duizelig. voel me zo nutteloos zo in bed als je gewoon stil zit/ligt en dan niks voelt