nou meiden waarschijnlijk word het voor ons weer even niet aan de beeb aangezien wij (nouja ik, en vriend op werk) eind van de middag minder fijn nieuws hebben gehad en het gewoonweg nu totaal niet ''handig'' zou zijn om zwanger te raken. Ik zou het emotioneel maar misschien ook dan niet aankunnen. Hoop dat het eind van de week zo is dat ik jullie toch kan zeggen dat we er voor gaan maar ik ben er oh zo bang voor. kan er verder dus ook nog geen pijl op trekken, ligt helemaal aan wat we nog te horen krijgen verder even jullie op de hoogte houden , nog steeds ziek.. vriend op werk dus ga zo bedje in en uitslag huis staat ook nog niet online, word dan ook morgen en bedenkt me nu dat verhuizen dan ook alles behalve iets in waar ik zin in heb, maarja als het zo is kunnen we dat in ieder geval niet meer uitstellen. ik hou jullie wel op de hoogte en probeer zo nu en dan wel bij te lezen en/of kort berichtje te plaatsen. waarom gaat alles in het leven zo verschikkelijk oneerlijk en lastig soms @all , slaap lekker
Chantal Ohjee, wat balen! Wat is er aan de hand dan? Of kan/wil je daar niks over zeggen? Om verhuizen moet je het zeker niet laten joh... Dat komt zoooovaak voor en dat red je echt wel. je moet het zelf weten natuurlijk, maar zou me daar niet zo druk om maken (en dat zegt iemand die zich altijd om ALLES druk maakt Dusss). Hopelijk snel beter neus...wil je hier nie kwijt hoor! TRUSTE
neeee chantal !!! ook ik wil je hier niet kwijt ! Kan toch zomaar niet elke beeb is groot geworden !!! dus dat zal die van jullie oook worden @lottie. ik zit nog met een paar vragen ! wat voor firmanaam moet ik nou invullen? en een bank nr? wtf is dat en mn startersnummer?
Frysk ik kijk strax ff op de pc. Banknr is gewoon je banknr haha. Het nr waar ik bijv. Geld naar over zou kunnen maken voor jou. Starternummer moet ik invullen voor je en firmanaam...waar staat dat onder? Zit nu nie achter pc
Heeej lieve meiden, chantal jeetje meid word een beetje verdrietig door je verhaaltje Ik snap er alleen helemaal niks van. Jullie hebben rot nieuws gehad begrijp ik eruit, iets met een van jullie werk? Of wil je het liever niet kwijt? Iig heel veel sterkte lieverd! Hier slecht geslapen, gister samen met mijn lieverd gedoucht zodat ik mijn arm bijna niet nodig had. Erg fijn Daarna dus slecht geslapen, ook nu al flink pijn Had gehoopt dat het mee zou vallen omdat het elke ochtend wat minder was en pas tegen de middag kwam. Ik moed dadelijk naar cursus, zelf rijden $STOUT HE) en dan 4uur lang luisteren en stil zitten... BRR! echt geen zin in maarjah het is de laatste keer van 5, dus eindelijk klaar hierna knuffel voor allemaal!
oohw chantal, klinkt niet erg positief allemaal. Dikke digiknuf! En dames die allemaal wat ziekjes zijn beterschap! Hier kan ik over 4 dagen testen! Maar moet zeggen dat ik het gevoel heb dat het deze maand niet raak is hoor.. Maar ach zou er ook best naast kunnen zitten.. En BB voorzichtig rijden he! en succes met de cursus!
Bb zeker stout!!! doe voorzichtig lin Oww en je gaat nie eerder al testen? Wat knap!!!! Hoop voor je dat t toch raak is. Hier als ik 1 dag waarop ik n uur later heb getempd weghaal dan geeft ff mijn ei op 26e en anders op de 28e. Vaaaag. We zullen t zien. Ik denk zelf dat ie de 26 of 27e was. Nog 10 dagen pffff
nee ik ga niet eerder testen.. ik denk dat ik zelf nog wacht tot 7 dec omdat mijn cyclus tot nu toe elke keer 2 dagen later is..
wat een lieve berichtjes van jullie allemaal! ik kon het gewoon niet laten om toch nog even te kijken. de uitslag van het huis staat er nog niet op. en ik heb het vage gevoel dat wij het gaan worden terwijl ik nu eigenlijk weer niet wil verhuizen het is gewoon kut!!!!!!nieuws vanuit naaste familie (ouders) zodra we meer weten over de ernst en gevolgen (waarschijnlijk vrijdag) zal ik jullie het verhaal even proberen te vertellen ik hoop zo dat het allemaal ''meevalt'', in ieder geval dat het niet nog slechter nieuws word dan het nu allemaal al is ben vandaag de hele dag weg erdoor dus tot morgen denk ik weer. lief dat jullie zo meeleven!
Ja, heel veel sterkte...hopelijk valt het toch nog mee! Hier Hmm...mn temp was ineens weer gezakt vanmorgen...innestelingsdip zou leuk zijn, maar dat zal het vast niet zijn...wel maf!
Frysk Ik heb gekeken. Dat firma gedoe hoef je niet in te vullen, dat is als je een eigen bedrijf hebt. Je bankgegevens wel. Reknr weet je wel, maar je bedoelt je bic/swift nummer zeker? die kan je online vinden bij je bank, maar ook op je afrekeningen als het goed is. Succes!
Wat is het rustig hier. Ik ben bijna klaar met werken. En ben echt niet fit. zoon last van me keel. dus er zal wel een verkoudheidje opkomen bah:x
Het is inderdaad stil hier!!! bb Je parfums komen als alles goed gaat morgen binnen, dan stuur ik ze gelijk door en heb je ze vrijdag nog
lottie dat is super tnx! @all zal er ff weinig zijn komend uur? uurtjes? want me arm doet door de spuit nu echt ongelovelijk zeer! Nou kom nu net terug.... jezus wat doet die spuit zeer:x Eerst al dat voelen, dat doet al zoveel pijn! En daarna die rot spuit, ik heb nooit moeite met spuiten maar deze is echt heel naar! Prikte die mis--> op me bot! AU! en daarna zat die goed maar dat voel ik zelf ook meteen, bah je voelt hem helemaal leeg lopen.... Heb dus een spuit gekregen... hij voelde dat die slijmbeurs er heel erg zit, en zei dat ik dus indd behoorlijk wat pijn moest hebben. Nou dat klopt! Maar omdat ik hem zo slecht/maar kort kan bewegen voelde hij al een opkomende frozen shoulder ofzo iets Dat wil zeggen dat mijn schouder vast gaat zitten en beperkt word in bewegen.... en als die doorzet dan betekend het dat ik onder verdoving moet en ze dat punt weer gaan verbreden... LIEVER NIET DUS! Dus ik moet nu proberen om thuis zonder doek wat dingen te doen zonder kracht, en iets optillen af en toe, liever niet werken omdat het dan belastend is, maar doe ik lekker toch en als ik de deur uit ga dan toch maar de mitella mee/om.... En ja dinsdag kan het weg zijn, kan het minder zijn of kan het er nog zo erg zijn.... dat is nu afwachten... bij de laatste 2 krijg ik een 2e spuit... Brrr.... ME ARM DOET DAARDOOR NU NOG MEER ZEER MET BEWEGEN! Maar laten we hopen dat het weg is, hij zij ook dat ik dit nog erg vaak zal krijgen, zeker omdat ik het nu dus al had met een krat boodschappen.. Dus ja, ik weet wat me te wachten staat
bb Ze geven eigenlijk 3-5 dagen op als verzendtijd! Maar ik heb het dinsdagmiddag besteld, vandaag kreeg ik bericht en dan zal het er morgen zijn. Ze zijn altijd lekker snel. Hoop dat je er blij mee bent straks Oh je hebt toch een spuit gehad? Kon niet veel kwaad he? Dat zijn idd geen fijne spuiten, kan je een heel raar en pijnlijk gevoel van in je arm krijgen. Hopelijk wordt het vanaf nu/of morgen snel steeds wat minder! Heb jij zulk leuk werk dat je er zo graag heen gaat MAar wat bedoel je met vaker krijgen? Zal je vaker last een slijmbeursontsteking krijgen??? BALEN
Ik heb chronische slijmbeurs is in jan. geconstateerd.... dus ik zal indd nog vaker die stomme spuiten gaan krijgen omdat mijn schouder snel een slijmbeurs oppikt... Ja de spuit is nu heel pijnlijk nog, vannacht kon het t ergste zijn melde hij dood leuk... en NA het weekend zou het minder moeten zijn, dinsdag bellen om te kijken hoe het is en hoe verder....