meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ja ik heb echt heeel veel pijn door die spuit, achter in me schouder nu, en ook echt mijn bh bandje erop doet pijn! Heb beroerd geslapen dus ook, en nu is het heel stijf en pijnlijk.... had ik liever niet die spuit gehad maarja....

wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt meid! Hopelijk nu weer een kortere cyclus...

2. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @ bb, ja dat zijn de punten waarop het pijn doet. ik weet dat ik toen geen bh gedragen heb vanwege de pijn. maar ik wil je niet bang maken maar die pijn blijft nog even (sorry...) heb je nog inpingement besproken bij ha? je moet meestal wel een beetje drammen voor een echo (bij een goede fysio hebben ze ook een echo apparaat!)
    succes en sterkte!

x

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    mbtc
    Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent...

Hier
    Hmm...lees van alles over tempdalingen een paar dagen na je ei!! Vandaag was mn temp weer hoog!

4. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie !
    Spannend:D laat je temp maar lekker hoog blijven:D

hier nog steeds geen ongi ! maar ja moet nog steeds wachten wachten wachten:p

@BB ik wou dat ik iets wist om de pijn tegen te gaan:( denk je dat zo´n spuit helpt... heb je alleen nog maar meer pijn:(

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    Jaaa, hij MOET hoog blijven. Al heb ik nu al het gevoel dat het niks is geworden deze maand:(. Maar ja, moet nog 9 dagen haha:p. Maar toch...
    Jij moet lekker veel door blijven klussen (nou ja moet niet, maar is wel handig:p) en als je dan vorige week bij wijze van spreken nog niet zwanger was, ben je het volgende week misschien wel:D:D.
    Je map is vanmiddag binnen gekomen trouwens! Er zit een sticker in die ik op de formulieren moet plakken, dus die moet ik even goed bewaren.

Bb
    Vind het zo vervelend voor je:(. Hopelijk gaat het toch snel beter.
    Je parfummetjes zijn onderweg:D

6. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ooo super dat mn map binnen is :D. de papieren komen morgen jou kant op. we hadden geen envelopjes meer:p maar het komt allemaal wel goed:p

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    En je hebt mazzel, want ze hebben er wat folders voor je in gedaan! Zijn niet allemaal de nieuwste, maar dan kan je wel vast mensen laten zien hoe en wat en zelf kijken! Ze doen er alleen folders/boekjes in als ze ze nog op voorraad hebben. Maar je kan de nieuwste altijd nabestellen op de site.

8. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    altijd handig toch :D
    mn moeder en mn zus wouden meteen al even wat bestellen:p ik zei wacht nou eerst maar op de map:D kan ik jullie van alles wat laten ruiken:p en dat is goed voor hun koop gedrag:p:p

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow wat leuk!!! Gelijk al klanten! Zie je wel:D. En dan rolt het snel door hoor! Als je er iets over wilt weten moet je het gewoon zeggen he!? Bijv. welke luchtjes hard gaan enz!En je kan ook make-up verkopen, loopt ook erg goed!

10. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    mn zus wou vrouwenparfum en mannenparfum:p moet eerst maar ff bij de parfum blijven:p niet te snel van stapel lopen

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    Zo heb ik het ook gedaan hoor...eerst alleen over de parfum vertellen en als mensen dan geïnteresseerd blijven en tevreden zijn dan kan je altijd vertellen dat je nog meer hebt. Er zijn van heel veel luchtjes ook bodylotions en douchegels, dat is ook wel handig om te weten...Veel mensen willen graag een setje

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    is ook veel lekkerder natuurlijk :p
    echt een compleet setje om cadeau te geven bijvoorbeeld

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het is stil hier!!! Hoest verder met jou?

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    hoi hoi meiden,

nou het was super leuk en gezellig met de kindjes alle cadeaus uitpakken!:D

heb wel erg veel pijn! Ik wil morgen de ha even bellen hoor want het lijkt me niet normaal dat je 1.5/2 dagen na de spuit nog amper kunt bewegen, zoveel pijn hebt en super stijf bent!

lottie IK WIL OOK ALLES ERVAN WETEN EINK??? Kan dat?
    had het er net met vriendlief over.... heb je geen msn ofzo? praat makkelijker denk ik of niet??;):p ik hoor het wel

liefs bezig bijtje

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    bb
    ik ga je even pben;)

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb je pb ontvangen;)

Je krijgt er NU een terug:p

17. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    #817 Fryskfamke22, 2 dec 2010
    Laatst bewerkt: 2 dec 2010
    hallo meiden,

vanavond was mn laatste avond voor de nagels ! :D
    ik ben geslaagd :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu kan ik elke avond weer bij jullie zijn:p

met mij is alles goed lottie hoor:D met jou ook ?

ook friesland ligt bedenkt onder een witte deken!
    vanavond barste het hier los ! pffff en dan moet je nog in de auto weg.. en terug !
    maar we zijn weer veilig thuis gekomen

18. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Hallo allemaal,

ik kom uit 1987.. en sinds kort gestopt met de pil

zijn er nog meiden die uit "mijn bouwjaar" komen en zwanger proberen te worden?

groetjes!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Aislin
    welkom!! Uhh wij allemaal haha...het topic heet nie voor niks zo hahaha:p

Frysk
    heb jij de nagelstyliste opleiding wel gedaan!!!!? Wauw!! Of n cursus? Ik wil ook, maar is zo duur!! Gefeliciteerd! Wat kan je nu?

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoi Meiden, nog niemand zwanger zag ik zo in een oogopslag :)
    Ik heb helaas niet echt de tijd om alles bij te lezen! sorry!

Vanmiddag krijgen we als alles goed gaat de uitslagen van wat onderzoeken en weten we de ernst van ''het gedoe''
    wil het tot die tijd hier nog niet planten, wie weet heb ik meelezers oid!

wel hebben we het huis toegewezen gekregen,
    we zijn gisteravond al gaan kijken en het is practig. we kunnen er 5 januari in. heeft 3 grote slaapkamers dus een kindje zou zo mooi in het plaatje passen :)

ik hoop zo dat het allemaal goed gaat lopen, helaas is t soms zo onvoorspelbaar. de ene dag is er niks aan de hand, de andere dag krijg je nieuws te horen wat zowat je hele leven in 1x veranderd :(

Ik probeer eind van het weekend wat te plaatsen weer.

hoop dat met jullie alles goed gaat, bb hopelijk is je schouder snel weer in orde en andere dames succes met de parfum :D lees er steeds meer over hihi

tot snel , liefs!

Deel Deze Pagina