meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oehh spannend! Heb jij ook gewoon zo'n blehhh gevoel? Niet misselijk maar gewoon alsof je heel suffig bent in je hoofd? Ga nou testen!!!!!!!! Hihi dan weet ik voor mezelf ook of k nog kans maak haha. Maar je nou rekbaar slijm of dat niet? Bij mij is t gewoon wit

2. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    is gewoon beetje plakkerig :p de ene keer is het wit..dan weer doorzichtig.. ik heb geen testen in huis:S dus zal eerst moeten halen whahah :p

ik ben de laatste dagen ook steeds zo raar op mn maag.. is ook niet echt misselijk... maar gewoon niet helemaal lekker.

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh okee, dacht dat je het had over slijmerig, maar was dan denk ik iemand anders;). Ga maar even gauw een testje halen dan:p. Ik heb nog maar 1 kv test, dus ik moet m echt bewaren nu...als ik dat kan...grrrrrr;).
    Bij mij is het niet echt mn maag, gewoon helemaal blehhh hihi

4. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie..

klopt wel hoor. dat was ik ook... moet straks naar de tandarts.. met mn moeder en zus ... dus kan ff geen test halen:p

maar over mn slijmie gesproken.. had jij dat ook met je zwangerschap? of totaal niks??

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    Nee, slijm had ik niet. Wel typex witte afscheiding en een paar dagen voor nod ineens weer niks.
    Blehh, succes bij de tandarts

6. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    nog geen test gekocht.. misschien vanavond even..

7. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    vanavond weer een test gedaan.. Kan wel janken ! :(
    ik doe volgens mij ook niet weer een test !

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Meiden, ik heb een aantal berichten over de verkoop van parfums aangepast of verwijderd. Dit is namelijk volgens de regels niet toegestaan.
    1.8 Het plaatsen van berichten met als doel het promoten van geheel of gedeeltelijk commerciële activiteiten, websites en/of homepages is niet toegestaan.

Willen jullie hier rekening mee houden?

Lotte

9. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    komt goed lotte :p ik miste al wat berichten !
    dacht dat mn pc raar deed !

Sorry !!!

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hahaha Frysk:p

Lotte, je collega zei dat je alleen geen onderschrift mag hebben maar het wel over de parfum e.d mag hebben, vandaar:)

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    ahh wat balen vd nega test:( maar doordat je niet weet wanneer je eisprong was kan je altijd te vroeg zijn geweest. Echt lastig voor je hoor:(

12. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ja maar als 25 sep mn laatste ongi was... ik zal wel moeten blijven met testen... maar wordt er gewoon heel erg depri van:( nog 3 weken dan mag ik naar het ziekenhuis jeeej:S dan weten we hopelijk meer..

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Frysk
    ja snap ik, maar dat wil helaas niet zeggen
    dat je ei al meer dan 2 weken geleden gesprongen is:(. Toen ik je vd week hoorde over slijm dacht ik gelijk aan je ei. Dus zou daar
    voor jezelf 14 dagen bij optellen, denk dat dan je ongi komt of niet natuurlijk als je zwanger bent. Goed geklusd rond de slijmperiode?

14. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    we doen niet anders wahahahha :p wat moet je nu wel niet van me denken:p ! we moeten maar gewoon afwachten...

hoe gaat het met jou kwaaltjes??

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hahaha het is bij de konijnen af!!!! Wat zul jij afvallen:p wel goed blijven eten:p

ik heb de hele dag onwijze jeuk aan m'n (.)(.) gehad en nu wat minder. Verder steekjes laag in m'n buik, maar heb ik wel vaker dacht ik. En de spier van m'n (.)(.) naar m'n oksel doet af entoe zeer. Had k alleen bij de zwangerschap toen! Maar ja, dat weet k nu dus misschien beeld ik t me in of valt t nu meer op

16. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    ik groei alleen maar:S niet lachen! is echt niet grappig...
    ach ja ze zeggen wel spieren wegen meer:p!!! whah

over die spier bij je oksel..damn die ken ik:p had het vorige week.. had het idee dat er een beugel van mn bh in het pad zat... deed auwiej.... maar ja.. mn negatest geeft weinig hoor:S

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ow ik zal niet lachen......hihi.....oeps!

Zo voelt t bij mij niet, kan t moeilijk uitleggen. Ben benieuwd of t erger gaat worden, hoop het haha. Denk dak morgen maar naar de kv ga voor meer testen, kan t niet laten!! Maar ik zal net als jij waarschijnlijk voor n grote telleurstelling komen te staan:( en waarom voelt t dan toch steeds alsof ik moet testen. Grrr

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    hahaah go girl... ! maar het is ook niet zo vreemd natuurlijk dat ik groei...

ben eind januari gestopt met de pil...en sinds eind juli gestopt met roken:p en helaas daar groeien sommige ook van:S !

ik ga mn mannetje verleiden tot klussen:p en dan slapen, morgen werken.. en woensdag weer vrij:D !!

Kussss !

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Veel klusplezier en truste!! Pfff zoveel klussen wij nie hihi. Bij ons moet t dus van 1-2x zijn rond t ei steeds;)

allemaal slaap lekker!

20. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie..

als je weet wanneer dat is.. is het makkelijk:p
    Maar dat weet ik toch niet:p !

Fijne dag allemaal !!