whahahah bedoel je nou een echte?? is niet handig ...ik heb nog nooit een banaan gezien.. die een vrouw zwanger heeft gemaakt... dus lottie.. laat die banaan maar achterwege.. nee ook niet het goeie woord ahahah
hoi meiden, wat een geklets weer vandaag. kan het allemaal niet bijhouden! vandaag wekelijks meidendagje gehad. en niet gaan lachen maar we zijn een breiclubje begonnen. en heb een boekje gekocht met super schattige baby mutsjes en sokjes. krijg helemaal zin om crea te gaan doen!! haha vanavond vieren dan ongi over is!! en nog even een vraagje @ iedereen welke ovulatietests kan ik het beste kopen? gaan er toch maar aan beginnen, zat op de site van zwanger en kids te kijken maar kan er geen kaas van maken welk pakket of wat dan ook ik moet nemen! dus hulp is welkom!! x
@bb ! Bel de huisartsen post op dan ! maar je bijvoorbeeld s nachts ook terecht kunt... vertel ze dat je vergaat van de pijn... en wie weet kan je nog terecht voor de nacht, en krijg je medicatie voor de nacht??? sterkte meid !
Frys hahaha m'n vriend kijkt me echt zo aan van "alles goed"? Moest nl hardop lachen door je bericht. Ik denk dan waarom zou k om de dag klussen als k niet in de buurt v mijn ei zit hahaha. Dus als k over 4 dagen ongi ben dan eerst in de buurt v m'n ei komen en dan zien w wel weer Bb haha wilde meid! Ik heb er wel eens aan gedacht naar de ha te gaan. Ben 1x geweest en hij dacht dat ik weinig zin heb doordat ik n hormoon mis. Zou k dan uit moeten laten zoeken. Niet gedaan. Maar ik zou dus bijna zonder kunnen!! Vind t niet leuk. En valt op als ik rond ei ineens wel wil Mbtc had t van de week ook gevraagd maar heb je m'n pb nog gelezen!? Ik wacht op n pb terug haha. Net nog n bestelling bij zwanger en kids gedaan. Zijn goedkoop. Zou de dipsticks nemen. Handig en goedkoop. Frysk hahjahaha nee het moest 1978 zijn of 1887 hahahaha grapje
whahahha dat denk ik ook ! mn mannetje keek mij nu ook zo aan wahahhahah wat heb je een humor skat ! wij klussen ook niet om de dag hoor ik ga hem af en toe even lief aan kijken
Thats the spirit ! hup tijger pakje aan ! maar ik hoop dat het eigenlijk niet nodig is en dat je deze ronde gewoon lekker zwanger mag zijn!
wij zijn nu ook al begonnen... we houden gewoon het klusschema van vorige keer aan... dan moet het weer goedkomen
mbtc uhmz deze zijn super fijn! (en goedkoop) Stel je vruchtbare periode vast met ovulatietesten - Zwanger & Kids ik zal eens gaan kijken wat dat precies inhoud waar je mij van verdenkt, en het bij de fysio opperen as donderdag (dan ga ik naar fysio toch maar, omdat ik anders 5jan. bij de orthopeet terug verwezen word om dat 1st te proberen verwachtte de ha) Lottie oh hmmm..... ja dat kan ik me dan weer niet voorstellen, maar als je schatje er geen problemen mee heeft is het toch goed? tjah en over zwanger makende bananen.... tjah daar heb ik geen mening over8)
heb je al aan je mannetje gevraagd of hij het vervelend vind(lees extra druk ofzo als hij weet dat je ei er NU is) want ik dacht dat, maar mannetje gaf gister aan dat juist niet erg vinden dat te weten... deze ronde hebben we het onverwachts dus beide niet geweten dat hij er al stiekem was....
mbtc waar kan ik dat op google vinden? want als ik ingingement intoets krijg ik niks denk ns ff kijken wat sympt. daarvan zijn!
meiden slaap lekker allemaal.. ben morgen de hele vrij dus ben morgen weer van de partij ! Mijn lieve dinnetje lottie Een hele dikke knuffel voor jou ! en spreek je snel weer ! bye bye sweety
Bb nee is nie goed, want de kans op zwanger raken is dan wel erg klein haha en ik zou wel willen dat ik vaker zou willen. Lastig uit te leggen. Toen we voor de eerste gingen deden we ook al snel om de dag, hij wist wanneer m'n eu was en vond niet erg. Toch denk ik dat t de sfeer nog meer veranderd. Deze mnd begon ie ineens te twijfelen toen k over m'n ei begon, dus zeg aankomende ronde maar niks haha blike dan zou k graag willen weten wat er zo anders was aan t schema waarbij t raak was frys truste meis, slaap lekker!! All truste!!! Hier grrrr vent snurkt!!!!! Hard!!!!
Oja frys denk niet dat raak is, test was nega vanmorgen 4 dagen voor nod... Vorige x was ie toen al posi. Iedereen zegt dat t niks zegt, maar geloof er nie meer in. Heb zelfs gelijk nieuwe ovutesten besteld haha