meiden uit 1987 die zwanger willen worden?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mbtc, 11 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik heb mezelf even 2 dagen later gezet,, Volgens mij vandaag de eisprong dus mijn NOD (en cyclus lengte) verlaat...

Ik heb mezelf weer eens laten pendelen, was alweer ff geleden, geloof dr niet zo in, maar wel leuk om te horen! Alle 4 de pendelmeiden zeggen december2010 zwanger!!!!!! Wauw dat zou gaaf zijn, een posi test NET voordat we 2011 ingaan *zwijmel;)*

Heej leonietjjuh wij hebben zelfde dag ons NOD... dat zou dan betekenen als het bij jou klopt dat jij ook vandaag je ei hebt??

Lijstje 1987 meiden:
    - mama DD, Utrecht, 2e kindje, ronde 14, NOD 20 november
    - blike1987, Friesland, 1e kindje, ronde 3, NOD 20 november
    - mbtc- noord-holland, 1e kindje, rond 4 NOD 22 november
    - paars, Friesland, 2e kindje, ronde 3 , NOD rond 23 november?????
    - bezig bijtje, gelderland, 1ste kindje, ronde 11, NOD 27november
    - leonietjjuh, Drenthe, 1ste kindje, ronde 6, NOD 27 november
    - 8Chantal8 , Noord-Brabant, 1e kindje, ronde 2, NOD 7 december
    - Lottie, Gelderland, 2e kindje, ronde 1, NOD 17 december pas:(
    - Rrianne, Groningn, 1e kindje, Ronde 4, NOD (geen idee)

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat pendelen heb ik hier op het forum toch al vaak gelezen, ik ben er denk ik wat te nuchter voor maar ben aan de andere kant ook nieuwschierig haha

heb vandaag het gevoel dat er een blaasontsteking komt opzetten :( hoop het niet!

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

OOh hmm:( dat is vervelend! Ik was de afgelopen 2 dagen daar bang voor, het voelde zo na het klussen....;):)

Ja ik ook. geloof dr nooit zo in... maar toch die nieuwschierige kant die ervan gaat winnen...

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    precies, bij mij voelde het gisteravond zo maar vanochtend ook nog dus ben er een beetje bang voor want zou betekenen dat we komende ronde moeten overslaan :(

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oke, ik begin het tempen een beetje te snappen...haha
    ennuh bezig bijtje, ik heb idd vandaag mijn eisprong (als het allemaal klopt).. dus we kunnen ook dezelfde dag testen! Eerst nog maar eens klussen, anders zijn de kansen natuurlijk verkeken. haha

Waar kun je dat pendelen doen? Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig...

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Voor degene die aan de pil waren, zijn jullie na het stoppen ook aangekomen ? Hier nu al bijna 3 kilo
    van 59 naar 62 gegaan in 2 maanden.
    en heb niet het idee dat ik nou meer gegeten/gesnoept heb

Voel het iets aan de jeans, zit net wat strakker.
    Dus hopelijk gaat het niet zo lang door in de tijd dat ik nog niet zwanger ben want dan word het wel heel erg.

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @8chantal8
    sinds ik gestopt ben met de pil ben ik niet aangekomen. zou wel mogen want weeg niet zo heel erg veel 47kg en ben 1.53 voor t goede mag ik wel wat zwaarder zijn, maar goed t zit in de familie. snelle stofwisselig ofzo.
    tegen mn moeder zeiden ze wacht maar tot je kinderen hebt gekregen dan komt je wel wat aan waarop zij antwoorde hoeveel moet ik er dan nog krijgen ik heb er al 4!
    dus weinig kans dat ik veel zal aankomen...:S

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hello dames:D

Tjeempie, wat een gezelligheid hihi.Ik ga eens even bijlezen:)

Fryskfamke
    Ik kende je nog niet, dus welkom:D Balen dat jij ook van die lange cyclussen hebt! Heb je er wel eens aan gedacht om op je afscheiding te letten? Dat is echt super handig! Hierdoor weet ik nu echt vrij nauwkeurig wanneer mn ei ongeveer is! En ik hoef er niet de hele tijd mee bezig te zijn, want als je weet waar je op moet letten is het heel simpel:D

Leonie
    Owwww, zo is die man van mij gelukkig niet. Die snapt het wel als ik rond mn ei zou willen klussen. Snapte hij ook toen we voor ons zoontje gingen, was wel heel erg fijn:D. Heb je hem nog zover kunnen krijgen;)?

Seks
    Tja...door alle spanningen van de afgelopen maanden hebben we erg weinig seks. Hier valt het dus sowieso wel op denk ik als ik nu ineens weer meer wil hahaha. Maar misschien moet ik na mn ongi dan maar vast gaan beginnen met opeens meer willen:p Valt het minder op tegen de tijd dat mn ei er eindelijk eens is:p:p

mbtc
    Ik wist ook niet dat er al een topic was, dus ben blij dat jij m hebt geopend hoor! Zijn we lekker een nieuw groepje en kunnen we elkaar goed leren kennen:D

tempen
    Wil het ook weer gaan doen, maar kennen jullie misschien een duidelijke nederlandse site om het bij te houden???? Zat toen bij fertilityfriend, maar ik heb geen zin om uit te zoeken hoe dat ook alweer werkt;). Mn engels is wel goed, maar nl is toch makkelijker. Ow lees net dat je het om kan zetten? Of is het echt alleen per woord vertalen?

NOD
    Mijne zal hoogstwaarschijnlijk ook niet kloppen, maar ik pas m wel aan als ik weet dat mn ei is geweet okee?

Pendelen
    Klopte bij mij niet. Heb 5 mensen laten pendelen en niemand had het goed bij ons zoontje. Ja alleen sommigen het geslacht;). Nu heb ik twee mensen laten pendelen en kwamen bijde uit in 2011 ergens dacht ik. Zal zo even kijken.

Blaasontsteking TIP
    Kennen jullie cranberry bruistabletten van de etos? Zijn lekker goedkoop en werkt perfect als je een blaasontsteking aan voelt komen!!! Werkte in de apotheek en adviseerde dat altijd uit eigen ervaring:D

9. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @lottie

wat een warm welkom:D Thanx :D

ik heb er idd een beetje op gelet.
    toen ik ontdekte dat het vrij dik was..heb ik meteen
    mn mannetje ff lief aangekeken:p dat is een teken toch..

verder moet ik nog veel leren, Lang Leven internet:D!!

@All:
    morgen test doen!!! spannend hoor. pff

Vandaag van 7 tot 6 gewerkt pffffffffff
    ben blij dat ik ff bij kan komen!

jullie nog wilde plannen het weekend...

Liefs!

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hier geen plannen, morgen verjaardag van mijn vader
    en was het maar woensdag! we hebben weer goede hoop op een nieuwe woning en woensdag de uitslag dus spannend.

nog steeds last van pijn dus denk dat die blaasontsteking gaat doorzetten :( dan word het komende ronde dus niet klussen voor ons!

11. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    Goedenavond meiden!
    allemaal een leuke dag gehad?

@ 8chantal8
    even goed cranbarry sap drinken! dat schijnt ook wel te helpen. alleen is het nogal smerig vind ik!

Ik heb vandaag een super leuke dag gehad! vandaag kwam sinterklaas natuurlijk aan en ben er met mn zoontje heen geweest. wat heeft die kleine vent genoten hij heeft zelfs een hand van sinterklaas gehad.. was super blij om hem zo te zien!
    Zijn er ondertussen al kwaaltjes waar te nemen bij iemand?

Ik voel me wel een beetje vreemd zo nu en dan wat misselijk en het eten wil er soms niet in terwijl ik wel erg zin in wat heb! en ik moet ontzettend vaak plassen. vanochtend werd ik ook super kwaad op mijn vriend en dat helemaal zonder reden.. was wel wat sneu voor hem.. haha.
    Maar ja afwachten maar ik ga er dus vanuit dat ik nu echt wel mijn ei heb gehad maar pff wat kan je lichaam je ook voor de gek houden!!

12. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @paars:

Ga je morgen met me mee testen? haha
    of is het nog geen tijd bij jou?

spannend allemaal hoor.

ben zooooo moe, ga zo maar slapen denk ik

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Hallo lieve schatjes,,

indd ikkedus wat een rot weer buiten! Maar als je lekker binnen kunt blijven zitten vind ik het wel wat hebben hihi...;)

Wij hebben gister een erg gezellig avondje gehad, zijn wezen bowlen en daarna nog naar de buurtjes geweest! We lagen half2 pas in bed.
    Ik wilde nog ff klussen:) haha, maar daarna is me er toch iets gebeurd, ik heb er nog geen gerust gevoel bij:(

Na het klussen wilde we gaan slapen, ik kussentje onder me kont voor het geval me ei nog niet geweest was....:) EN ineens direct na het klussen zeg maar toen ik eenmaal lag. HELE ERGE soorrt van samentrekkende steken, hele erge buikgriep/buikkramp ideeen alleen zo erg heb ik ze nog NOOIT gehad, het deed zoveel pijn en straalde uit naar mijn vagina en achterste:)?whhaha waar dat laatste vandaan komt zou ik echt niet weten met mijn kont is niks gebeurd hoor voor het geval jullie dat gaan denken:p) en het kwam echt vanuit me baarmoeder, als ik me hand alleen al daarop legde namelijk dan deed het NOG meer zeer... ik durfde gewoon niet te bewegen want elke beweging deed zeer, ik heb zelfs vriendlief wakker gemaakt, nou ja poging tot want die mompelde wat en was meer weg:$8)
    Uit eindelijk zakte het iets weg en ben ik in slaap gevallen.
    Wat zou dat gweest kunnen zijn? Herkend iemand het???
    Tijdens het seksten nergens last van en gewoon normaal ik onder hij boben standje:D:p

Ik voel nu nog steeds wat trekkerig daar en heb nu soort van ongi achtige rugpijn nog...

Zie net op FF dat ik al 3 cyclus/rondes op dag 16 mijn eisprong heb en 12 dagen een LF(fase na je ei) en dan dus cyclus van 28 dagen!
    Jeej hij is dus eindelijk echt stabiel:D

Nou ja dat was het wel zo'n beetje voor mijn update hhahaa....

Hoe is het met jullie allemaal lieverds?

(ohjah weet niet meer wie het vroeg maar na mijn weten is er geen ander programma als FF voor het registreren van je temp. Maar indd met het vertalen aan is het super makkelijk, en ik wil best helpen hoor! Je wilt niet weten hoeveel hulp ik in het begin gehad heb:D

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamaDD, wij hebben dezelfde NOD, spannend meid! Wanneer ga jij testen??

@BB, mijn temp is deze maand ook lang zo hoog niet als vorige maand, maar net boven de coverline...

@chantal, pendelen is ook niet echt voor mij weggelegd... oeh blaasontsteking :( gelukkig zelf nog nooit gehad maar lijkt me niet fijn!

hier gisteren een heel trekkend gevoel in mijn baarmoeder... ben benieuwd!

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik zie het indd ja! Hihi.... nou denk dat het bij mij ook zoiets zal gaan worden deze ronde....

Ik heb gister dus die pijn gehad, was ook echt trekkend./kramp in baarmoeder.... brrr..... maar bij mij was t denk me ei precies toen we seks hadden ofzo?? Ik bedenk maar iets:p

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zo wat een zoektocht naar het topic! ineens verplaatst haha
    vandaag een slechte dag, heb dus echt blaasontsteking.
    morgenochtend meteen naar de HA zal dus wel antibiotica worden en deze ronde niet mogen klussen.

Niet dat ik er nu zin in heb want doet echt verschrikkelijk zeer.
    heb het 1x eerder gehad alweer bijna 2 jaar geleden toen duurde het gelukkig ''maar'' een dag of 4

die samentrekking net na het klussen heb ik nooit gehad, dus zou het niet weten

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

TIPJE:
    Als je in het grijze balkje kijkt van een topic (onder de knop "plaats reactie" waar je op klikt als je gaat reageren.) dan zie je staan "onderwerp tools" Als je daar op klikt dan kun je kiezen: abboneren op dit onderwerp. Klik dat aan.... en klik dan op het roze balkje "abo toevoegen"

Vanaf nu zul je dan bij gebruikersinstellingen heel makkelijk dit onderwerp en de andere waar je in mee leest die je dan toevoegd ook dus terug vinden en bijhouden/lezen... dat scheelt je zoeken:)

Blaasontsteking:
    Wat vervelend dast je blaasontsteking hebt! En dat je er zoveel alst van hebt:( Ik heb het al heel lang niet meer gehad maar had het toen ik net bij me vriend was (en seks ging hebben dus) echt 2x in de maand, op een gegeven moment heb ik kuur van 3maand gehad en nooit meer gehad:D:D:D Ik had alleen wat pijn met plassen verder niks, seksen KON opzichg wel.... maar ken indd mensen die er ook erg veel pijn van hadden:( Beterschap!

Pijn:
    Ja ik weet niet wat het is/geweest is, ik heb er nu nog een beetje naweeen van merk ik:(

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dankje het is gelukt!

19. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    @frysfamke22
    Heb je al getest? spannend hoor.

nee ik ga nog niet testen, zit nu op dag 21. de 2e ronde zat ik op 32 dagen en de ronde daarvoor op 34. dus ik ga er van uit dat mijn ei is geweest!!

@ bezigbijtje..
    Kwam de pijn echt helemaal alleen uit je baarmoeder of ook uit eierstokken riching liezen ofzo? want dan herken ik dat gevoel van bij mijn eerste zwangerschap. vaak als ik me op bed om wilde draaien kreeg ik enorme steken daar en flink buikpijn. rustig blijven liggen en dan was het weer over.
    Alleen was dat al toen ik al meer dan 6 weken zwanger was.
    maar ja wie weet he!!

20. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik weet niet waar het allemaal zat, het deed overal zeer in me buik.... benen, kont, rug, vagina, rug maar vooral buik. Ik zou gister me ei hebben dus zal niet veel positiefs al zijn denk ikl.... maar maak me dr wel een beetje zorgen over zeg!

Deel Deze Pagina