Oke Ja dat is een stuk makkelijker he @ALL: over testen, ik test niet voordat ik op 14 dpo (Dagen na ovulatie zit) zonde van mijn testen EN ik kan het helemaal aan mijn temp zien die zakt helaas elke keer dag 12/13
Fryskfamke als het slijmerig en draderig is dan is het goede moment aangebroken om je man heel lief aan te kijken haha Chantal had je m'n tip tegen de blaasontsteking gelezen? Hopelijk zet t nie door! Bezigbijtje knap dat jij zo goed kan wachten met testen hoor!!! Mijn temp zakte ook altijd 12-13dpo maar toch wilde ik dan rond 10-11dpo al n keer testen bij ons zoontje was de test 10dpo al posi!
Ik heb wel tot 2 rondes terug veel getest hoor, maar vind het echt zonde geld geworden...! En ik ben er nu ook lang niet meer zoveel mee bezig als dat ik eerst was. OOK heb ik 1x al vroeg posi getest maar was het 2 dagen later nega (ook nog voor NOD) en er is mij toen door de verlos. verteld dat 70% van de zwangerschappen al misgaat voor NOD. Dus ik doe het niet meer.... zie het wel aan mijn temp en als die eindelijk ooit eens hoog mag blijven op dag 14 na ei dan ga ik dag 15 testen
even onder de aandacht (voor wie het nog niet gedaan heeft) Ze willen IVF vergoeding gaan terugbrengen! Stem via de link in dit topic tegen deze plannen!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/234454-teken-petitie-ivf.html Onze stem helpt heeeel veeel stellen!
Bezigbijtje ja jij zit natuurlijk ook alweer in ronde 11 als je dan elke x zou testen dan kost t veel! Al zijn de sensitest testjes heel goedkoop hihi. Maar ja, hopelijk ben je snel zwanger. Maak je je er erg druk om al of niet?
Nee eink, helemaal niet (meer). Veel kunnen we dr niet aan doen... Alleen maar (rustig) afwachten. Heb van ronde 7-9 wel super gebaald hoor Toen dus ook contact gehad en intake bij GYN. Nu wachten en wat tipjes gehad en als het in jan. weer niet raak is dan naar de GYN die week meteen.... Heb sinds deze ronde weer hoop omdat middel van de homeopaat goed werkt. En ik mezelf stuk vrolijker en lekkerder in me vel voel zitten + met dieetist aan mijn eetpatroon werk en op scportschool nu 3x in de week sport. Heb mijn leventje weer op orde.... Ik wacht rustig af aan de hand van mijn temp wat de komende 3 rondes brengen... en wil wel voelen wat ik voel maar niet denken dat ik zwanger ben daardoor meteen En anders helaas toch naar de gyn, maar hoop dat dat ons bespaard mag blijbven
Hallo Dames... Helaas zei mijn test vanmorgen negatief had een test van de kruidvat eigen merk.. maar het zal wel niet zo zijn Helaas helaas helaas We gaan gewoon vrolijk door. Verder een lekker dagje gehad, vanmorgen lekker wezen sporten en zwemmen. later kwamen mn schoonouders gezellie even langs, lekker met zn 4en gegeten. en nu het rijk weer samen met onze huisdieren Fijne avond nog. !
@ fryskfamke22 Zolang je nog niet ongesteld bent kan het alle kanten nog op he! maar ja ik begrijp ook dat dit gewoon een teleurstelling is!! maar wie weet als de duiveltjes niet komen test je over 3 dagen misshcien wel positief!!
@paars. weet je wat het is.. ik weet gewoon niet wanneer ik kan testen. en het blijft steeds maar een gok.in het begin hield ik het braaf bij wanneer ik weer ongi was geworden, heb het vorige maand ook meteen weer opgeschreven is toch wel handig... het is inmiddels al bijna 7 weken geleden pffff.. laat dan de duivels maar komen... maar deze onzekerheid is ook niks! Liefs
@Fryskfamke22 , wat jammer van je test! snap die onzekerheid heel goed, na 7 weken nog steeds niets maar wel een negatieve test. Hier is de blaasontsteking toch doorgezet ondanks alle hulpmiddeltjes. Ik baal ontzettend want zoals het nu voelt word het niet klussen. ga om 8 uur meteen naar de huisarts en dan zullen we het wel weer zien. Word een spannend weekje, woensdag de uitslag van een woning. Hoop zo dat we deze toegewezen krijgen pff ben er echt aan toe na lange wachttijd. Hoe ziet jullie weekje eruit ?
Poeh! Ik heb het weekend geen computer in me handen gehad en ben een uur lang aan het bijlezen whahahah. Heb een beetje te veel gemist hoor..hahahaha Welkom allemaal die hier in het weekend nieuw zijn gekomen! Lijstje 1987 meiden: - mama DD, Utrecht, 2e kindje, ronde 14, NOD 20 november - blike1987, Friesland, 1e kindje, ronde 3, NOD 20 november - mbtc- noord-holland, 1e kindje, rond 4 NOD 22 november - paars, Friesland, 2e kindje, ronde 3 , NOD rond 23 november????? - bezig bijtje, gelderland, 1ste kindje, ronde 11, NOD 27november - leonietjjuh, Drenthe, 1ste kindje, ronde 6, NOD 27 november - linbabylin, Friesland, 1e kindje, ronde 4, NOD 5 december - 8Chantal8 , Noord-Brabant, 1e kindje, ronde 2, NOD 7 december - Lottie, Gelderland, 2e kindje, ronde 1, NOD 17 december pas - Rrianne, Groningn, 1e kindje, Ronde 4, NOD (geen idee) mezelf er even tussen gezet! Ik kan helaas niet op alles gereageren, dus vanaf nu praat ik weer lekker mee. Alleen nog even @ chantal. Je bent vandaag begonnen bij je nieuwe baan waar je beetje tegen op zag omdat je denk misschien niet de juiste keuze hebt gemaakt. Succes meid! hoop dat het allemaal mee valt. Misschien valt het allemaal wel heel erg mee en zijn daar ook hele leuke collega's. Occch hier is het weekend te snel voorbij gegaan hoor.. ben nu aan het werk maar kan me niet zo goed concentreren hahaha kan nog wel een uurtje slapen, maar ja werk 40 uur, wat zou ik graag 32 uur willen gaan werken hahahaha.. beetje luilak hoor hahaha
Ja linbabylin dat snap ik best, 40uur is veel hoor! Ik zou heeel graag 27uur ofzo willen werken in de week... maar ik werk er maar 20 omdat ik het lichamelijk anders niet kan Het kinderdagverblijf kan ik niet aan door mijn slijmbeurs ontsteking... Wat betekend dat ik op een bso alleeen kan werken (wat ik overigens echt niet erg vind, want geniet er enorm van, leukste werk wat er is!) maar daar zijn stuk minder uren omdat je maar van 14.30-18.30uur kunt werken daar. Dus ik werk 20uur volledig op een bso en in de vakantie 30-40 uur. Baal vreselijk dat ik niet meer kan werken dan dat ik nu doen, want zou het wel echt graag willen hoor! Voel me zo nietsnut soms thuis.. en soms ook saai.... kan niet wachten tot ik de zorg heb voor zo'n klein prulleke Chantal indd, hoop dat je aller eerste voogevoel de juiste was en je het toch erg leuk hebt op je nieuwe werk, geef het een kans! Je hebt het niet voor niks besloten Ik denk aan je, laat je het weten meid? @ALL: hier niks bijzonders, vanaf morgen officieel op het wachtbankje want dan krijg ik een dik vet rood (ei) kruis op FF nog "maar" 12 dagen te gaan8)
hallo meiden, zo even het weekend niet gekeken en er is veel gekletst onderling en het topic ook nog eens verhuisd. gister op kraamvisite geweest en dan zie ik mn man met zon lief klein meisje op schoot en denk oh hadden wij er maar 1. ben pas 4 ronde's bezig dus mag niet klagen. maar iedereen om me heen op straat vrienden van mn man zijn ineens allemaal zwanger!!
@ bezig bijtje. Ja zolang er nog geen kleine is kan ik me voorstellen dat je wat meer zou willen werken.. Wat moet je anders? Mensen om je heen werken waarschijnlijk toch. Nou ik wil graag 40 uur blijven werken tot aan zwangerschapsverlof hahaha moet ik eerst wel zwanger zijn. En daarna graag 20 of 24 uur. Ook hier zijn veel mensen zwanger. Mijn beste vriendin. Veel collega's die zwanger zijn. Nou hoop dat wij binnenkort ook allemaal zwanger zijn. Maar ook ik zit nu nog maar in ronde 4. Dus ga ervan uit dat het nog wel eventje duurt.
ach we gaan gewoon rustig verder, en ik wacht het wel af. maar zal toch binnenkort ff naar de huisarts moeten.. dat het allemaal zo lang moet duren vind ik niet normaal! ik zal ook weer ff bij lezen
@ linbabylin & bezigbijtje , dankje! lief dat jullie aan me dachten haha. Heb nu de eerste lunchpauze op de nieuwe werkplek! De eerste dag helaas al alleen aan de lunch aangezien we vanmiddag maar met 2e zitten , de rest heeft een cursus. Kan er nog weinig van zeggen wat ik ervan vind, heeft toch een weekje nodig , nu alleen maar eerste indrukken. Vanochtend bij de huisarts antibiotica gekregen voor de blaasontsteking. Klussen mag wel zolang ik het aankan met de pijntjes. maar ze adviseerde me deze maand toch over te slaan. Alleen de reden is me eigenlijk ( nu ik er weer weg ben ) niet helemaal duidelijk. Zwanger worden tijdens antibiotica was niet schadelijk maar beter van niet (??!) weten jullie hier meer van, vanavond eens even de bijsluiter lezen en anders bel ik morgenochtend even.
Hallo chantal, Ja je moet het ook even een weekje de tijd geven. Hoop dat het bevalt allemaal, hou ons maar even op de hoogte! haha Ik weet niet hoe dat zit met antibiotica, maar volgens mij kun je ook wel gewoon doorklussen. Ik denk dat het niet echt kwaad kan mocht je wel zwanger worden. Ik denk dat het meer voor jezelf is dat je even een maandje moet wachten. Ik zou gewoon door klussen hoor en dan zie je het wel. Maar voor alle zekerheid kun je inderdaad beter even de bijsluiter lezen en anders is er altijd nog google!
Mijn HA weet dat ik zwanger wil worden en schrijft alleen maar kuren voor die niet shcadelijk zijn.... Ik vraag het ook altijd nog even na bij de apotheek. Verders als je kunt en wilt klussen lekker doen! En anders gewoon niet doen..... Succes ermee lieverd!
Hey meiden Even een vraagje over FF, wat betekend zo'n niet ingekleurd rondje?? Ik heb m trouwens op vertalen gezet, maar alles blijft in het engels... Chantal Het ligt eraan welke antibiotica je hebt, moet je even in de bijsluiter lezen. All Zwaai zwaai!