Meiden uit 1987?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ukkie87, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zijn er meer meiden uit 1987 die:
    Zwanger zijn? Gestopt zijn met de pil? Hun eerste/tweede/derde kindje willen? Of gewoon willen kletsen ????? :p

2. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Jup hier uit 1987 :D:D

Nog niet zwanger...momenteel in ronde 23.. :)

3. Classic

Classic Niet meer actief

jip, zwanger van de derde

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kimmy.. Zo alweer ronde 23 meid zeg wat vervelend! Heb je al andere stappen ondenomen? Ik had afgelopen periode een cyclus van 57 dagen en wist al geen raad... Hopelijk ben je snel zwanger!!! Ik zag trouwens dat je pendeld, heb al een aantal mensen gevraagd maar krijg steeds geen reactie terug.. :( Zou jij voor me willen pendelen? Of heb je het erg druk?

@Mommie.. Mama van 2 kinderen, en zwanger!! Wat geweldig zeg!
    En dat met 23/24 jaar... Dacht dat ik jong moeder wilde worden, al een klein beetje bang van reacties van andere maar als ik dit zo zie, geweldig!

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hoi,
    hier iemand uit '87
    ben 36 weken zwanger van ons eerste kindje.
    heb zelf ooit een topic gestart voor meiden uit '87.
    helaas ben ik een tijd niet in dat topic geweest en pas er inmiddels niet meer bij.
    gezellig om misschien weer een nieuw clubje te hebben.

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey Mbtc, Ik heb er wel op gezocht maar kon niets meer vinden. 36 weken zwanger, spannend zeg !! Uit welk jaar komt je vriend?

7. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Wat leuk nog meer meiden :D:D
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen :D

Jup alweer ronde 23...wordt er wel een beetje moedeloos van af en toe..
    We hebben nog geen stappen ondernomen omdat ik dat gewoon nog niet aan kan kwa emoties... ik hoop gewoon dat het nog steeds dikke pech is elke keer..

Je mag wel een berichtje sturen met je naam + achternaam + geboortedatum dan zal ik voor je pendelen zodra ik weer tijd heb :)

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey Kimmey, vriendin van mij was ook 1,5 jaar bezig.. zijn toen naar de dokter gegaan en werden afgescheept omdat ze nog 'zo jong waren' daar hebben ze het niet bij laten zitten, terug gegaan naar een andere dokter, die wilde wel helpen, ze moesten toen alles opschrijven, tempratuur & cyclus dagen enzo... Nu bleek dat ze geen eisprong kon krijgen... na hulp van de dokter was ze binnen 3 maanden zwanger...
    En vanmorgen om half 8 is hun gezonde dochter geboren :D

9. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @ukkie, mn man komt uit 81. we schelen 6.5 jaar,
    man wilde graag kinderen voor zn 30ste, dat is niet gelukt al is ons frummeltje wel gemaakt voor zn 30ste verjaardag en ik wilde graag rond mn 25ste een kindje.
    de meeste topics staan ook onder zwanger willen worden over 87. maar als die al een tijdje bezig zijn kom je daar niet zo makkelijk tussen. en ook niet als je al een hele tijd niet geweest bent.

@all lopen jullie nog tegen vooroordelen aan mbt zwanger worden en je leeftijd? sommige mensen vinden mij nog erg jong en andere zeggen weer dat ze het erg verstandig vinden vanwege risico's ed.
    toen ik net zwanger was vroeg de as van de HA of ik er wel blij mee was dat ik zwanger was toen ik mn geb dat had gegeven. ja ik ben er erg blij mee en heb er echt wel mn best voor moeten doen!!

10. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Wat leuk, hoe heet ze?? alles goed gegaan? :D
    Ik heb ook al getemped en daaruit bleek dat ik een eisprong heb ook heb ik mijn cyclus bijgehouden maar daar is geen touw aan vast te knopen..Ben wel begonnen met tarwekiemolie te nemen sinds 5 dagen en heb pre seed in huis..
    Ik ga gewoon liever niet naar de huisarts omdat ik gewoon nog geen onderzoeken wil en manlief ziet het ook nog niet zitten om erheen te gaan...we blijven hoop houden dat het nog komt :)

30be8c Ovulation charts on FertilityFriend.com
    mijn cyclus tot nu toe:
    Ronde 1: 27
    Ronde 2: 32
    Ronde 3: 31

Ronde 4: 29
    Ronde 5: 32

Ronde 6: 32
    Ronde 7: 38

Ronde 8: 32

Ronde 9: 36
    Ronde 10: 36
    Ronde 11: 28
    (Getemped)
    Ronde 12: 42
    Ronde 13: 29

Ronde 14: 30
    Ronde 15: 35

Ronde 16: 31
    Ronde 17: 27 (Getemped)
    Ronde 18: 32 (Getemped)
    Ronde 19: 30
    (Getemped)
    Ronde 20: 31
    Ronde 21: 36
    Ronde 22: 35

11. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @kimmy, jij pendeld toch? kan je ook pendelen wat het geslacht van ons frummeltje is? ben er wel benieuwd naar :p

12. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Ja dat kan stuur me maar een pb met je voornaam, achternaam en geboortedatum
    Het is natuurlijk geen garantie dat ik het goed heb ;)

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant

Ja, ik loop daar ook heel erg tegenaan, vooral bij mijn schoonfamilie, niemand weet dat ik gestopt ben met de pil maar mijn schoonouders geven duidelijk aan dat ze nog ‘te jong zijn’ om opa/oma te worden. (Al denk ik dat als wij het nieuws vertellen ze toch wel blij zijn) Maar de moeder van mijn vriend was 22 bij de jongste, en ik ben dan alweer inmiddels 25 dus ze mag niet zeuren. Bij mijn kant weten ze wel dat ik jong moeder wil worden en ze zeggen elke maand wel: Waar blijft die baby, we hadden het allang bij jullie verwacht. (Zijn ruim 6,5 jaar samen en wonen bijna 4 jaar samen) Bij de kant van mijn vriend is mijn vriend bijna de jongste, en alle nichtjes/neefjes (30+) hebben nog geen kinderen… (Redelijk carrière bewust) Daar zie ik opzich wel tegenop.. Kan mezelf voorstellen dat het vervelend is als de huisarts vraagt of het wel gepland is... Pfff...

@Kimmy, thnx voor je pendel.. geeft me weer een beetje hoop haha…
    In vergelijking met jou mag ik helemaaaal niet zeuren maargoed, heb je cyclus is bekeken maar er is inderdaad geen touw aan vast te knopen !! Gebruik je wel ovulatietestjes? En wat is tarwekiemolie en pre seed ?

14. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    #14 Kimmey, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2013
    @ Ukkie87 Nee gebruik geen ovu testjes...ik heb ze wel gebruikt maar werd er niet heel veel wijzer van toen...misschien dat ik ze toch maar weer ga bestellen..
    Tarwekiemolie is voor vruchtbaarheidsproblemen, beter baarmoederslijmvlies, verbetering van de geslachtsorganen en nog veel meer buiten het zwanger worden om..
    hier kun je meer vinden erover Tarwekiemolie

Ook herken ik de reactie van je schoonouders...ik heb de zelfde reacties gehad alleen weten hun wel dat we al heel lang gestopt zijn.. Mijn schoonmoeder was 18 toen ze zwanger van manlief was dus vindt dat ze niet mag klagen aan gezien ik 23 ben en manlief 26 , Mijn moeder kan niet wachten tot ze oma wordt...en dat was al voordat ik het had verteld dat we gestopt waren..

@ MTBC ik zal voor je pendelen zodra ik er tijd voor heb :)

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Kimmey.. Oke goed bezig meid!
    Mijn ouders willen ook heel graag opa & oma worden, dus ik kan al niet wachten om het hun te vertellen hahaha :D

Hoe hebben jullie/ of willen jullie het aan jullie ouders vertellen?

16. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Nou nog niet zwanger geweest maar heb wel al 1,5 jaar spenen voor elke opa en oma in de kast liggen die we dan inpakken en dan willen geven :)

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kimmey... Hoop dat je ze snel mag afgeven aan de aanstaande opa's en oma's... :)

18. Llaura

Llaura Lid

12 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Hier nog iemand uit 1987! Leuk, nog meer meiden die (relatief) jong mama willen worden of al zijn!
    Ik ben sinds een paar maandjes gestopt met de pil en hopen nu op een eerste kindje. Spannend hoor :)

19. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey dames!!

ook ik kom uit 1987:D

ben sinds oktober vorig jaar gestopt met de pil. wist wel al dat ik zelf niet ongi werd en omdat ik een verhoogde kans op trombose heb ben ik na 3 maanden al naar de gyn gegaan.
    ze constateerde meteen pcos en ook mijn uitstrijkje was niet goed.. daar ben ik toen voor geholpen en nu is alles weer goed..

kon toen beginnen aan clomid en heb dit 2 rondes geprobeerd maar sloeg niet aan en had behoorlijk veel last van bijwerkingen.

donderdag begin ik aan mijn 2e ronde puregon, en kan eerlijk gezegd niet wachten:D

ik hoop dat we snel allemaal een mooie positieve test in handen mogen hebben:D

liefs!!

20. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Welkom meiden...hopelijk komt er wat meer bloei hier zodat we lekker kunnen kletsen:D:D

Ukkie87...ik zie dat je nod 17 sept was? en??
    MBTC... jullie weten het geslacht dus niet van de kleine, was dat een bewuste keuze??

liefs

Deel Deze Pagina