Meiden uit 1987?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ukkie87, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja dat is inderdaad helemaal waar.

Ik was gister met de buuf naar t ZH en die moest bij de gyn zijn.. En ik ( en zij ook trouwens ) dachten aan ontpillen. De gyn zei: de hormonen van de pil zijn zodra je stopt gelijk je lichaam uit. Alleen jou lijf moet zorgen dat zijn eigen hormonen weer op pijl komen.. ( geheel offtopic verhaal natuurlijk ) Maar zo leer je weer eens wat :D

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    hallo allemaal!!!!

ik zie net pas deze club.
    ik ben zelf ook geboren in '87,dus als het mag sluit me graag aan hier.

ben (nog;))niet zwanger maar heb al wel 1 sterretje en 1 dochter van 2.

3. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Gezellig en welkom! :D

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Welkom Fiona..!

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Welkom Fiona!

Alessandro: Ga je met rijstebloem starten? Zorg in ieder geval voor een papspeen, want anders drama. (tenminste hier hadden we 1,2,3 speen en dat was een ellende;))

Ik heb zojuist wat lekkers gemaakt dames. Vanille-citroen mascarpone met bosvruchten..jumjum!

6. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    thanx dames:D

heb niet alles teruggelezen maar vanaf nu volg ik alles;)

@L0nneke idd de 123 speen is niet fijn in gebruik hier ook problemen mee gehad toen.

enne mischien domme vraag maarre wat is mascarpone?????:)

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Lonneke ik ga idd met rijstebloem starten maar tis poeder de geen die ik heb en idd 1.2.3 speen gebruiken dus even kijken hoe dat gaat.

En mascarpone is een soort verse kaas die je voor taarten en toetjes kunt gebruiken :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij gebruikten gewoon de 3standenspeen en dat ging prima.

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Alessandro: Gewoon even uitproberen. Wie weet werkt het bij jullie wél. En anders papspeen proberen;)

Fiona: Mascarpone is heerlijk, bij toetjes en gebak enzo. Zit bijvoorbeeld ook in tiramisu.

Fijne avond allemaal!

10. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    @frysk, jeetje jij houd het vol! met 41 weken zullen ze je waarschijnlijk wel gaan strippen! vond mn bevalling wel oke niet heel erg pittig ofzo, ja op het laatst maar toen begon ik ook wel een beetje moe te worden. al met al was ze er wel snel binnen 9u! hopelijk heb jij ook een voorspoedige bevalling!

@all nieuwe meiden welkom!

hier gaat alles zn gangetje, ze drinkt goed. en ze slaapt ook echt super goed! 2x per nacht voeden we haar en in de tussentijd slaapt ze heerlijk!! we mogen niet klagen! bv loopt ook goed, alhoewel ik nu wel last van stuwing heb maar lang leve koude compressen!!

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik zou hier ook graag mee willen kletsen.

heb een zoontje van 5 maanden en ben getrouwd.

12. AHzondag

ik gebruik een difrax fles en daar heb ik ook de 123 speen voor de pap fles. in het begin was wel even wennen en zoeken hoe het werkte, maar nu is het zo'n automatische handeling dat het vanzelf gaat.

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik vind alleen stand 1 te groot voor de gewone fles het gaatje word niet net zo klein als de S speen

En Sammie welkom!

14. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Zo ik heb ook weer even bijgelezen!
    En ja, ook de geijkte reden, druk druk druk! ;)

@Mams: Lekker hoor een midweekje weg! Veel plezier!
    Ga in November ook een midweekje weg, met ouders en broertje, gaan dan ook het grote nieuws vertellen!
    @Kimmey: Balen zeg, van je ongi!
    @Ukkie: Jammer he, zo'n negatieve test! Is altijd zo'n domper!
    @Nieuwe: Gezellig, welkom, kom erbij!
    @MBTC: Leuk en goed om te lezen dat alles goed gaat!
    Stuwing zie ik nu al tegenop! ;)
    Heb al vanaf het begin zulke zere borsten, slaap er gewoon ook slecht van!

Meiden ben nog steeds onzeker! Hadden jullie dat nou ook? Heb dan wel 5 keer :$ een positieve test in handen gehad, pijnlijke borsten, en stemmingswisselingen, raar zeurend gevoel in mij onderbuik maar daar houd 't mee op!
    Maar vind het allemaal wel super leuk en spannend!
    Zijn al onze vrienden ook aan 't misleiden: Neeeh, ben ongesteld of Nee ben maar weer begonnen met de pil! ;)
    Ga begin van de week de verloskundige bellen!

Nou dat was wel weer genoeg voor vandaag hea! ;)
    Slaap lekker allemaal!
    Liefs Liefde is

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ liefdeis

Die buikpijn had ik ook tot wel 8 weken.
    Daarom heb ik ook pas laat getest ik dacht elke x ongesteld te worden maarja dat kwam niet haha en die onzekerheid dat hoort erbij hoor! Maar laat die onzekerheid niet de hand krijgen en probeer toch te genieten :D

16. Desii

Desii Actief lid

7 nov 2009
    271
    0
    0
    Hutje op de hei
    Goedemorgen!

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. Ik ben ook geboren in '87 en ben 3 weken terug bevallen van mijn eerste kindje, een gezonde zoon! :D

17. AHzondag

@liefdeis, ik had ook geen klachten tot 7 a 8 weken toen werd ik me toch misselijk elke ochtend overgeven en als ik melk of iets van zuivel nam hing ik weer boven die wc. ik had wel steken in mijn liezen en pijnlijke borsten. probeer ervan te genieten hoe onwerkelijk het ook is. boij ons werd het pas echt toen we met 7 weken de eerste echo hadden.

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hoii Desii

Welkom en gefeliciteerd met je zoon!
    Ik ben zelf 3 mnd terug mama geworden van een zoon :D

Is alles goed gegaan??

19. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Desi: Welkom!

Liefdeis: Hier vanaf 6/7 weken pas merkbaar dat ik zwanger was. Pijnlijke borsten en ontzettend vermoeid.
    Als je de 1e goede echo hebt gehad, geeft vaak al iets meer rust. Maar ken het wel hoor, die onzekerheid. Hoort er bij denk ik.

Hier gisteravond heerlijk gegeten.

Verwacht hier over 2 dagen m'n ei, ovutesten beginnen ook langzaam te kleuren. Spannend!

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Spannend Lonneke! Hopen dat t snel raak mag zijn!

Even een vraagje voor de mama's onder ons.
    Die pap he?!
    Als je een papfles maakt hoe deden jullie dat? Hoeveel flesvoeding en hoeveel scheppen pap??

Deel Deze Pagina