Meiden... Ik ga morgen weer een testje wagen, als deze weer negatief is wacht ik mijn ongi gewoon af... Heb al niet zoveel testdrang meer dan een paar dagen geleden (omdat ik negatief getest heb denk ik) voel ook niets 'vreemds' meer dus zal wel negatief zijn.
Wat is het hier ineens rustig dames! Hier vandaag eindelijk een iets duidelijkere ovutest. Verwacht morgen m'n knaltest. Flink aan de klus hier dus hihi
Hey meiden, Zo ik ben even druk geweest vandaag opruimen poetsen en boodschappen.. En mannetje wat niet wilde slapen haha. Nu even tijd voor mezelf
hallo allemaal, hier weer een berichtje van mij. wat gaan de dagen snel zeg als je kleintje er is. tussen de voedingen door een beetje proberen mn huis op orde te houden, zelf aankleden eten enz. gelukkig slaapt ze tussen de voedingen door erg goed! @ukkie, jammer zeg een nega test. meestal is je "onderbuik" gevoel wel juist. al dacht ik bij mijn posi test dat het nega zou zijn. @lonneke veel plezier met klussen, moet er zelf nog even niet aan denken
Balen Ukkie! Maar... Geen valse hoop geven maar wel eerlijk in de ronde dat ik zwanger werd heb ik 3 nega testen gehad. Zie onderschrift had mijn eisprong pas in de week dat ik dacht overtijd te zijn! Of weet jij al wanneer je eisprong was?
Wat jammer Ukkie. Weet jij wel wanneer je je ei hebt gehad? Misschien dat je een langere cyclus hebt dan dat je dacht deze maand? Mbtc: Haha, na een week moest ik er ook nog niet aan denken hoor. Pff! Hier vanochtend een flinke wandeling gemaakt en boodschapjes gedaan. Onze dame ligt nu op bed. Dus even tijd voor mezelf. Zometeen beetje aan de poets, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
@Lonneke & MW21 Heb (zie mijn fotoalbum) waarschijnlijk 4/5 oktober mijn ei gehad... zou dus wel positief moeten testen nu Geen ongi kramp te bekennen
misschien is je hcg te laag en over een paar dagen wel hoog genoeg en misschien is het deze keer niet gelukt.
Lastig hoor Ukkie. Je ovutesten zijn inderdaad duidelijk. Kijk het nog een paar dagen aan en anders nog eens testen. Lastig hoor!
Ja we wachten het maar af... als ik deze maand niet zwanger zou zijn is het natuurlijk geen ramp maar die onzekerheid vind ik veel erger !!!
Hoi meiden!! Daar ben ik weer. Lekker midweekje weg gehad, maar toch ook wel blij weer thuis te zijn. Lekker op mn eigen stekkie. Nu snel ons hondje ophalen en boodschappies doen! Heb ik nog wat gemist??? Liefs
Mams: Tis hier de laatste dagen erg rustig Hier m'n ei gehad. Had vanmorgen echt last in de omgeving van m'n eierstokken haha. Dus zei al tegen m'n man, volgens mij staan ze echt op knappen ofzo. Tot 10 uur last van gehad, daarna was het weg. Dacht, m'n ei is geweest. Straks (17uur) een test gedaan en die was lichter dan gisteren. Dus m'n ei is geweest. We hebben in ieder geval genoeg geklust en goed ons best gedaan..nu twee weken afwachten..pfffff hoop dat ze snel voorbij zijn! ECHOOOO waar is iedereen?