Ja dat zou heel gezellig zijn! Ik ben het allemaal nog een beetje aan het uitvogelen op het forum. Wat een hoop informatie kun je hier vinden! @MBTC, worden echt de laatste loodjes voor jou nu zeg! spannend hoor. En voor de rest hoop ik natuurlijk dat het heel snel gaat lukken. Als ik de verhalen van Boefff en Kimmey lees blijkt maar weer dat "een kindje nemen" toch echt te naïef gedacht is. Het is en blijft een cadeautje. Ik zelf ben eind mei gestopt met de pil en ben volgens mij nog behoorlijk aan het ontpillen. Sinds toen 2 keer ongesteld geworden en mijn laatste cyclus duurde 52 dagen. Maar goed geduld is een schone zaak natuurlijk. liefs
Hey Meiden, Ook ik voeg me bij jullie! Ben uit Dec. 87 en hebben in Augustus de knoop doorgehakt! Moest lachen om jullie verhaal over het te jong vinden, zoo herkenbaar! Mijn ouders zijn er klaar voor, en zouden het heel erg leuk vinden, ze weten van niks, maar hebben dat vaak genoeg door laten schemeren! Mijn schoonvader, net zo! Mijn schoonmoeder daarintegen, zegt gewoon glashard: Nee hoor, oma worden wil in nog niet, daar ben IK nog veeel te jong voor! Jullie wachten voorlopig nog maar even! Nu kan ik erom lachen! Maar toen .. Ik was eigenlijk gewoon boos, waar bemoeide ze zich mee! Liefs
daar heb je gelijk in,, toen ik stopte met de pil dacht ik ook dat ik zo zwanger zou zijn maar was er al gauw achter dat het niet zo makkelijk is als lijkt.. nu heb ik wel pcos dus heb gewoon echt hulp nodig. zwanger worden is echt een wonder, alleen moet de een wat meer geduld hebben als de ander. Mijn moeder vond ons in het begin ook een beetje jong maar ze was al gauw aan het idee gewend en kan nu niet wachten om oma te worden liefs
Hey meiden, Ik ben er ook 1 uit '87 Mijn man (uit '85) en ik wonen al 4 jaar samen en zijn ruim 2 jaar getrouwd dus we vonden het allebei tijd voor de volgende stap. Ben nu bijna een maand gestopt met de pil dus ben benieuwd hoe m'n cyclus nu zal zijn... Allemaal erg spannend Liefs
@kimmy, ja dat is een bewuste keuze. vooral omdat ik mn mond niet kan houden! @alle nieuwe meiden welkom! ja hier de laatste loodjes vind het toch wel zwaar worden, het mag wel komen wat mij betreft. kan ik tenminste weer lekker liggen en mag mn man ook slapeloze nachten krijgen. ik voel me nu zo alleen als ik midden in de nacht weer wakker ben iemand vroeg hoe we t onze ouders hebben verteld. ik had een logeer koffertje gemaakt met pj, slab, sokjes enz. met een briefje er bij, als ik later wat groter ben mag ik dan komen logeren? ik word verwacht in oktober 2011 werd heel erg leuk ontvangen!! x
hier nog 1 uit 1987 !!! ik ben in juni met de pil gestopt. ik zit nu in me vruchtbare periode tot zaterdag de 24e en ik hoop zoooo erruug dat het deze keer raak is ! het is zelfs al zo erg dat ik nu al wat voel.... kan helemaal niet dat weet ik. groetjesss
Haha herkenbaar, vorige maand had ik dat ook! Is dit je eerste ronde? Ik was bang dat ik het elke maand zou hebben, maar dit is mijn tweede ronde en ben er nu al wel makkelijker in! Al blijf ik bang dat ik niet zwanger kan worden!
Wat een gezelligheid hier... begint erop te lijken... @Boeff Spannende periode voor jou dus, wel fijn dat je vorige ronde een eispong hebt gehad! @Kimmey.. Sorrryyy mijn NOD is 17 oktober hahaha @Llaura.. Dan kunnen we elkaar de hand schudden, ik ben 8 mei gestopt met de pil, mijn cyclus is ook redelijk onregelmatig 32-35-58- al denk ik dat de laatste ronde ik 1 cyclus heb overgeslagen, althans dat hoop is, dan is het 32-35-29-29.. ziet er beter uit hahaha Weet dus ook niet zo goed wanneer ik moet beginnen met mijn ovulatietestjes die ik deze week heb aangeschaft (30 stuks haha) @Liefdeis.. Mijn schoonmoeder heeft PRECIES hetzelfde gezegd, en schoonvader zegt er niet zoveel over al hoop (en denk) ik natuurlijk wel dat als het echt zover is dat ze het kei leuk vinden.. Mijn ouders weten niet dat ik gestopt ben maar hopen het wel.. hebben het er vaak over en willen heel graag opa/oma worden. @Mbtc.. erg origineel verteld !!! Goede tip haha @Daisy87&Destiny87.. Welkom en succes Misschien leuk om een NOD lijstje te maken?? (graag op volgorde, zodat we een beetje weten wie, wanneer moet testen) NOD lijstje... 17-oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje)
hey!! vandaag mijn uitgangsecho gehad en er lagen al 2 eitjes van 10mm op de loer moet nu 4 dagen puregon spuiten en maandag weer terug voor een echo,, dit kon nog wel eens een korte cyclus gaan worden en hopelijk ook meteen mijn laatste ik kan dus ook nog niks invullen op het nod lijstje, hopelijk komt daar snel verandering in. liefs
Het wordt steeds gezelliger hier Voor de nieuwe meiden WELKOM Wat leuk om een NOD lijstje te beginnen zal mezelf erbij zetten met de NOD die ik denk dat het zal gaan worden NOD lijstje... 17-Oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje) 18-Oktober: Kimmey (ronde 23, 1e kindje)
@Boef.. spannend !!! Sign In Zou over 11 dagen pas mijn eisprong moeten hebben maar als ik dit geloof is het over een paar dagen ?!? (Heb mijn banner wel gebaseerd op 35 dagen) Wat zeggen jullie ervan?
NOD lijstje... 7-Oktober: Liefdeis (2e ronde, 1e kindje) 17-Oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje) 18-Oktober: Kimmey (ronde 23, 1e kindje) Ik heb mezelf er ook bij gezet! Ik zit al in de wacht! Van de week mijn eisprong gehad, weet deze maand niet precies wanneer aangezien de buikpijn en gevoelige borsten dinsdagavond begon, en de buikpijn gisteravond pas over was, maaaaar, genoeg geklust! Nu aan 't proberen leuke dingen te plannen, want anders kan ik toch weer niet aan iets anders denken! Hihi! Liefs Liefdeis
Sorry dames, Hoe zet ik een foto neer? Dacht dat het gelukt was maar blijkbaar niet.. heb vanmorgen een ovu gedaan (denk beter vroeg dan te laat) en er kwam een duidelijk 2e streepje te staan... maar mijn eisprong moet pas over 11 dagen zijn. (gebaseerd op cyclus 35 dagen) Maargoed dat ik heb getest... __________________
Wow Boefff ik duim voor je hoor. O MBTC wat een leuke manier! En ook wel verfrissend dat je niet weet wat het wordt, heb het idee dat je dat de laatste tijd niet meer zo veel hoort. Ja Ukkie dat is inderdaad een veel mooier rijtje. Ik had nog helemaal niet nagedacht over een cyclus overslaan, maar dat kan natuurlijk ook! In dat geval zou het bij mij neerkomen op 30 35- 26- 26. (ongeveer dan. Aan het begin heb ik het door drukte en reisjes niet echt bijgehouden). Raar trouwens, dat van dat testje. Ik zou maar flink aan de slag gaan voor de zekerheid. Baad het niet dan schaad het niet he . Hoe zet ik mezelf erbij? Ben nog een beetje een groentje hier. Ik ga maar even uit van mn langste cyclus en wil pas testen rond 17 oktober. Ik heb het mijn ouders niet verteld, maar weet wel dat vooral mn moeder het super leuk zou vinden. Het is wel een steeds terugkerend gespreksonderwerp zeg maar. De moeder van mn lief woont in het buitenland en weet ook van niks. Maar ook daar verwacht ik positieve reacties. @ liefdeis, kan me wel voorstellen dat je dat niet zn leuke opmerking vond van je schoonmoeder. Maar wel heel goed van je dat er nu om kan lachen. En ach als het eenmaal zo is denkt ze er vast heel anders over. x
@Llaura je kunt gewoon het lijstje kopieëren en plakken en dan jezelf erbij zetten @ Ukkie87 geen idee hoe je hier een foto neer kunt zette...was je tweede streep wel donkerder dan de controle streep??? anders is hij niet positief @MBTC alles nog rustig in de buik? hoe is het verder hier met iedereen hier?? hier alles rustig...heel veel werke dus kan niet te veel aan alles denken dat is positief maar dat betekend dat het klussen ook bijna niet gebeurd omdat we alle twee gewoon weg te moe zijn en dat is dus minder zeker omdat ik zo onregelmatig ben.. Wel heb ik het idee dat de tarwekiemolie zijn werk doet...heb voor het eerst meer slijm..dus wie weet helpt het wel...heb voor de zekerheid maar nog een potje gehaald bij de kruidvat aangezien het nu 2 + 2 was dus een tarwekiem, teunisbloem en 2 keer foliumzuur kan ik weer even vooruit
@Mommie... super van je! Go Girl! @Kimmey.. Nee 2e streepje was licht te zien dus we testen nog maar even door !!
ja alles nog rustig. naja rustig het rommelt wel een beetje hoor. heb wel af en toe last van krampen zowel in mn buik als in mn bovenbenen (heel erg vervelend en pijnlijk!!) nog 2 weken tot uitgerekende datum hopelijk komt het snel! ben het een beetje zat aan het worden! x
Heey meiden. ik voeg me ook maar ff toe aan jullie club ik ben afkomstig uit de topic die mbtc begonnen is @mbtc zie dat jij ook nog steeds rond loopt. ! heb je er ook schoon genoeg van