hey frysk! ga je je nu in 2 87 topics schrijven?? was te lang al niet geweest in "mijn" topic, dus dacht heeft niet heel erg veel zin meer moet zoveel bijlezen. ja ik loop nog steeds rond, net als jij. maar krijg er wel genoeg van hoor! Volgens mn man komt het deze week dus ik ben erg benieuwd of hij gelijk heeft! en hoe is het met jou?? x
@mbtc.. ja ik schrijf in die andere ook nog steeds hahaha Wat grappig mijn mannetje verwacht ook dat onze kleine zeer binnenkort geboren gaat worden ook ik vind het nu echt zwaar worden. heb opzich niet een hele dikke buik die in de weg zit. maar ik slaap dus eig helemaal niet meer. heb al een paar weken ongi krampen.. en last van mn onderrug, ik ben ondertussen druk met de huishoudelijke schoonmaak bezig, je weet maar nooit.. straks hier een wild vreemde in huis. dan moet alles beetje schoon zijn he is het anders ook wel maar je snapt me wel is er bij jou al wat veranderd.. buikpijn slijmprop oid?? Ben trouwens vorige week tante geworden !
@frysk, snap heel goed wat je bedoelt met schoonmaken. heb precies het zelfde! elke dag doe ik een kamer in het huis. zo ben ik elke dag wel ff bezig en heb ik de vrijdag vrij dan komt mn mamma boodschappen doen en gezellig lunchen. ik heb ook niet echt een hele dikke buik, maar zit toch wel in de weg met slapen. kan idd niet meer lekker liggen en als je lekker ligt dan moet je er weer uit om te plassen hier de afgelopen dagen al wel een beetje ongi krampen in mn buik en bovenbenen maar zit geen regelmaat in. morgen weer naar de vk. wat leuk dat je tante geworden bent! gefeliciteerd! ik hoorde 2 weken terug dat we weer oom en tante worden in mei als alles goed gaat. dan hebben mn schoonouders elk jaar een kleinkind er bij gekregen, van 0 naar 4 in 4 jaar. ze zijn zo trots! ik duim voor je dat het snel komt, enne ben heel erg benieuwd! x
Ik heb mezelf er ook ff bij gezet Vind het echt super spannend, maar nog ff afwachten. Ben benieuwd of mn cyclus "normaal" is. NOD lijstje... 4-Oktober: Daisy87 (1e ronde, 1e kindje) 7-Oktober: Liefdeis (2e ronde, 1e kindje) 17-Oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje) 18-Oktober: Kimmey (ronde 23, 1e kindje)
Gister avond zijn we opnieuw oom en tante geworden heeeel onverwacht eigenlijk haha mijn zus is 4,5 week te vroeg bevallen. @daisy Suc6 meid ! ben benieuwd hoe het zal gaan...
@mbtc hahaha jaa idd maar ja dat wisten we van te voren. maar dat alles zooo snel bij elkaar zou komen, daar was niemand van uit gegaan hahahA! Hoe is het met je? en met je krampen ect???
@Mbtc & Fryskfamke.. Spannend die laatste loodjes dames! Succes en geniet er nog van @Fryskefamke.. Gefeliciteerd met de kleine van je zus!
@ukkie Thanx meissie ! ben benieuwd wie eerder gaat bevallen, of mbtc... of ik .... hihi ! ik dacht ook eerder te bevallen als mn zus maar niet dus
@ukkie, er zat precies 3 weken tussen ons. echt heel bijzonder zei was 28 oktober uit gerekend, en ik 7 oktober. mn schoonzusje is vorige week bevallen ik heb op het moment echt giga buikkrampen.. is gisteravond al begonnen, maar heb het idee dat het nu steeds heftiger aan het worden is pfff. mn mannetje heeft nu een vergadering.. gelukkig wel vlak bij. ! hou het even in de gaten en anders straks toch maar even de VK bellen !!
@frysk, ik ben ook heel erg benieuwd! rommelt t al bij jou?? hier wel af en toe krampen maar nog niet echt dat je denkt van nou het gaat beginnen ofzo. hoe is het met de rest??
@frysk, lees nu je berichtje. spannend hoor! hopelijk komt er regelmaat in. ben voor je aan het duimen!! x
Dat vorige 87 forum lijkt aardig vruchtbaar! Hopelijk een goed teken voor ons . @Frysk: O wat spannend zeg! Hopen dat het eerste "clubkindje" nu snel en gezond ter wereld komt . En mbtc hou je het wachten nog een beetje vol? En de rest? Ik merk bij mezelf dat ik er bij vlagen nu steeds meer mee bezig ben. Zet mezelf er even bij trouwens (bleek een stuk makkelijker dan gedacht ) NOD lijstje... 4-Oktober: Daisy87 (1e ronde, 1e kindje) 7-Oktober: Liefdeis (2e ronde, 1e kindje) 17-Oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje) 17-Oktober: Llaura (3e ronde, 1e kindje) 18-Oktober: Kimmey (ronde 23, 1e kindje)
Hier is alles weer ff rustig.. gister avond de VK toch maar even gebeld want ik had toch echt giga pijn !! maar ze zei dat het allemaal voor weeen waren... en het is idd later ook weer opgehouden. we wachten rustig af !! morgen 39 weekjes @mbtc ja stom he.. eig heb je soms pijn voor niks hahaha zo voelde ik het temminste gisteravond even.. maar 1 voordeel het is allemaal voorwerk en zo kom je langzaam dichter bij je kindje ! @laura het lijkt allemaal zo dichtbij , maar ja de kleine kan er ook nog wel even 3 weken in blijven we hebben daar geen garantie op he snap heel goed dat je er steeds meer mee bezig bent. ik had precies het zelfde. alleen hebben wij een jaar moeten wachten voor ons kleintje onderweg was. hoop dat het bij jullie sneller gaat. en natuurlijk voor iedereen hier !
@frysk, balen dat het niet doorzette. al die pijnen voor "niets" ben t vandaag ook wel goed zat met al die warmte. en iedereen die ik tegen kom vraagt goh hoe gaat t met je, en ben je al toe aan bevallen. eh ja ik ben het zat laat maar komen! maar helaas heb ik daar geen invloed op. frummel zal zelf aangeven wanneer die er klaar voor is. x
@Laura.. Leuk zelfde NOD datum! @Zwangere dames, voor ons heerlijk weer.. voor jullie afzien... Hou nog even vol, weten jullie trouwens of het een jongen of een meisje word?
als het bij mij allemaal goed gaat met de puregon heb ik ook dezelfde nod datum als jullie had vandaag een eitje van 13mm dus moet nog een beetje doorgroeien en dan de pregnyl spuiten.. ben benieuwd!! liefs
@mbtc hier vandaag nog geen enkele buik kramp gehad ook wel weer eens fijn hoor ik heb totaal geen last van de warmte ! ben vanmiddag ff aso aan de poets gegaan vloog met de stofzuiger en de dweil door het huis en nog overal een doekje over heen nog even wat babykleertjes gewassen roken niet meer na lekker gewassen was dus meteen maar ff de wasmachine in hahahaha @ukkie ik heb nog totaal geen last hoor met de warmte !! woon in het noorden is hier altijd wel iets kouder... vond het wel heerlijk weer vandaag hoor !!
Bekijk bijlage 186651 Wat denken jullie... is dit mijn eisprong of komt hij eraan?? Sorry, ben echt een ei met eisprongen zoeken hahah Mijn vriend komt morgen gelukkig weer thuis..(zit heel de week intern, defensie) Vrijdag avond klussen, dan personeelsfeest, zaterdagochtend klussen en dan op kamp tot zondag avond, dan zitten we wel goed toch