Meiden uit 1987?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ukkie87, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fryskfamke22

Fryskfamke22 Fanatiek lid

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @mbtc

Als de Vk dat al zegt:p waarom helpt ze je niet even een handje;)

2. Llaura

Llaura Lid

12 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    @liefdeis ja lekker gaan genieten joh! Al kan ik me voorstellen dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, het blijft hoe dan ook en altijd spannend.

Kimmey ik vroeg me af hoe het met jou is? Als je wel meeleest maar gewoon even geen zin hebt om iets te zeggen is het ook prima hoor. dacht alleen eventjes aan je.

Boefff dat klinkt als goed nieuws! ben niet zo thuis in het medische jargon maar dat je een NOD hebt lijkt me prima :).

Hier een beetje bruinverlies en gespannen borsten. Denk dat mn ongesteldheid er aan zit te komen. Wat ik opzich niet heel slecht nieuws vind hoor, zou betekenen dat mijn cyclus op een dag of 28 uit zou komen wat een stuk beter is dan de 50 dagen van afgelopen keer.

liefs

3. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    In Mijn Huisje :P
    Ik lees inderdaad wel mee;)
    Maar weet eigenlijk niet zo heel veel te vertellen..
    Ben natuurlijk benieuwd wanneer de eerste babytjes hier geboren gaan worden..:D:D
    Verder moet ik erg veel werken en dat valt af en toe zwaar zeker na die bewuste donderdag ..

Verder ben ik 2 dagen weer echt aan het "piekeren" over het zwanger worden...
    Eergistere heb ik een droom gehad die de aanleiding er toe was..
    Maar hou mezelf alleen maar voor de gek want ik ben echt bang dat wij nooit kindjes zullen krijgen omdat we nu dus al 2 jaar bezig zijn maar ik wil ook niet naar de huisarts/gyn dus ja dan blijft er nie veel over he ;)

4. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @kimmey

Meid mag ik vragen waarom je niet naar een gynaecoloog wil??
    ik keek er ook heel erg tegen op, en ben na een jaar toch naar de gyn gegaan.. en een zwangerschap volgende daarna heel snel..

je vreet jezelf zo alleen maar op lijkt me...
    meid zet die stap gewoon !

5. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Ja ik heb het helemaal niet met ziekenhuizen .. ik kom daar nooit voor mezelf..
    Verder werk ik nu zoveel dat ik het dan bekend moet maken zodat ik naar de gyn kan gaan en dat wil ik niet..
    Verder heb ik soms gewoon een pieker periode en die wel weer over gaat hoor... ik denk omdat ik nu met die tarwekiemolie deze ronde ben begonnen ik weer ga piekeren of het deze ronde wel raak zou zijn..

Verder hoop ik gewoon nog steeds dat het ons wel zelf lukt :)

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    NOD lijstje...
    4-Oktober: Daisy87 (1e ronde, 1e kindje)
    7-Oktober: Liefdeis (2e ronde, 1e kindje)
    17-Oktober: Llaura (3e ronde, 1e kindje)
    18-Oktober: Kimmey (ronde 23, 1e kindje)
    19-Oktober: Ukkie87 (ronde 4, 1e kindje)
    21-Oktober: Boefff (ronde 4, 1e kindje)

Heb mezelf op 19 oktober gezet, heb dan 6,5 jaar verkering met mijn vriendje en wil dan graag die dag testen. Heb waarschijnlijk aan mijn ovulatietestjes te zien mijn eisprong dus over 2 weken is het 19 oktober :)

@Allessandro, Welkom gezellig!
    Kleintje van 2 maandjes? Jongen/meisje? Alsnog gefeliciteerd, Hoe voel je jezelf… alles goed gegaan? Zou graag zwanger zijn maar bevallen… pffff hahaha

@Kimmy.. Zo wat een heftig verhaal, kan me wel voorstellen dat je geschrokken bent!! Jeetje… sterkte meid, en als je iets kwijt wil wij zijn er voor je! :)

@Liefdeis.. Gefeliciteerd meid, wij zien hier natuurlijk heeeeeel graag een test op het beeldscherm !!:D:D:D

7. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Ukkie

Ik ben bevallen van een zoon Alessandro ;) ( Roepnaam Sandro ) en over 3 dagen is hij alweer 3 maanden het gaat echt veel te snel hihi.
    Helaas is hier niet alles goed verlopen ivm een erge zwangerschapsvergiftiging ben ik met 34.3 ingeleid en met precies 35 weken bevallen. Sandro woog 1970 en was 41,5 cm had een goede start maar helaas werd hij na een week erg ziek. toen hij eenmaal naar huis mocht werd hij na 3 weken weer opgenomen.

En Dit heeft er bij mij ook behoorlijk ingehakt waar door ik door gestuurd ben naar de psych:):)

Hier even foto van Sandro net geboren en nu
    Bekijk bijlage 188055

Bekijk bijlage 188056

@ Kimmy

Ik weet precies hoe je je voelt ik was na 3 jaar pas zwanger waarvan we er net 6 mnd in de MMM liepen allerlei onderzoeken gehad en toen was het toch spontaan raak! Mag ik vragen waarom je niet naar het ziekenhuis wilt? Is het een angst?!

8. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    @ Alessandro wat een heftige start zeg!! gaat alles nu wel beter met de kleine en met jou zelf??

Ja denk wel dat angst ook een rol speelt...ik ben nog nooit voor mezelf naar het ziekenhuis geweest en mijn mannetje wil ook niet naar het ziekenhuis om te kijken...hij is wat dat betreft een beetje koppig en roept de hele tijd gewoon op de natuurlijke manier en anders maar nie...maar weet zeker dat dat echt puur uit angst is...

wie weet denk ik er over een paar maanden heel anders over..
    Aangezien ik het er wel moeilijk mee heb als onze vrienden groep bij elkaar is alle kleintjes er weer zijn..wij zijn namelijk het enige nog kinderloze koppel terwijl wij dus als eerste de keus hebben gemaakt om te stoppen voor een wondertje

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja lastig is dat he!

Ik had wat dat betreft 1 voordeel mijn man is inmiddels 34 en zijn leeftijd speelde dus ook een "rol" hij wilde eerst ook niet naar het ziekenhuis maar toch gedaan hij zag hoe veel verdriet het mij deed elke maand als ik wéér ongesteld geworden was. Uiteindelijk hebben ze dus geen oorzaak gevonden. We zouden in dec. met IUI beginnen en had voor de IUI in december mijn posi test!

Met Sandro gaat het inmiddels heel goed het is een heerlijk vrolijk mannetje die van veel aandacht houdt!

Met mij gaat het nog steeds niet zo heel goed vandaar ook de verwijzing naar de psych. Morgen krijg ik dus een telefonisch consult om te kijken wat voor behandeling ik nodig heb en wat hún denken dat het zijn kan. Erg spannend dus!

10. Kimmey

Kimmey Bekend lid

23 mrt 2011
    825
    449
    63
    Vrouw
    Mama en Vogelkweker
    Ja mijn man is in november 27 en ik zelf eind deze maand 24 dus ja leeftijd speelt voor hem nog niet echt een rol..

Spannend hoor..hopelijk kunnen ze je goed helpen zodat het met jou straks ook weer beter gaat.. ik zal morge aan je denken:)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je wel!

En als je een x wilt praten of vragen hebt over t ZH mag je me pb'en hoor :)

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Alessandro.. Als eerste, wat een prachtige fotos van die kleine! Wel een heftige start zeg!! Kan mezelf voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt, gelukkig gaat met de kleine alles goed, en met jou hopelijk snel weer beter. Hopelijk kan dit forum ook een beetje helpen met van alles (lekker van je af schrijven) heel veel suces & sterkte meid !!

13. Saja87

Saja87 Niet meer actief

@ Ukkie87

Dank je wel!
    Vandaag ben ik gebeld en ze hebben een tijdelijke prognose gesteld ( Dit omdat ik pas 24 okt. gezien kan worden door de psych die de vaste prognose stelt. ) Ik heb een postnatale depressie en een angststoornis door de depressie. En moet in therapie. Vind het best eng/spannend.
    Maar het "beestje" heeft eindelijk een naam en kan nu echt aan mezelf gaan werken!

Hoe is het verder hier?

14. Llaura

Llaura Lid

12 sep 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje joh alweer een heftig verhaal zeg. Maar inderdaad fijn dat je nu een startpunt hebt waarvan alles beter kan gaan worden. En wat een knappert is Sandro zeg! Wordt vast een hartebreker later ;).

15. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    mag ik mee kletsen kom ook uit 87...

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dank je we Llaura :D

17. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Hey Dames,

Alweer een paar dagen geleden dat ik op ZP ben geweest,
    hou express een beetje afstand! Met al die verhalen hier, maak ik mezelf helemaal gek, en wil juist lekker genieten!
    Mocht het fout gaan, is dat op dat moment helemaal niet makkelijk, maar ik moet realistisch zijn, dan moest het zo zijn!

Bedankt voor jullie reacties op mijn vragen! :)

@Allesandro:
    Gefeliciteerd! Aaah, wat een lekker kereltje zeg!
    Maar wat een heftige start, hoop dat je snel een vooruit kan gaan nu!

MBTC en Fryskfamke zijn wel heel stil he! Meiden hebben jullie ons leuk nieuws te vertellen?! ;)

@Littledreamer: Natuurlijk je bent welkom! Harstikke gezellig!

18. Fryskfamke22

22 jan 2010
    1.594
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    @liefde,

hier is alles nog rustig :p maar ik vind MBTC ook verdacht rustig:p
    las in een andere topic dat ze gestript is van de week.... die wie weet :p

@little
    tuurlijk meid, kom er gezellig bij zitten:D !

19. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    hier is ook nog alles rustig hoor!
    lig nog niet te puffen in iedergeval.
    strippen is helaas niet effectief geweest,
    ben gister slijmprop verloren maar ook dat heeft nog geen resultaat met zich mee gebracht helaas!!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Littledreamer.. Welkom :)
    @Allesandro.. Wel fijn dat je nu weet 'wat het is' hopelijk word je met therapie helemaal de oude !!! *Dikke knuffel meid!!!!*Alessandro2011 [​IMG]
    Member
    Alessandro2011 [​IMG]
    Member

Deel Deze Pagina