Hallo allemaal, daar ben ik weer eens! Welkom alle 'nieuwe'! Gezellig! @MBCT Jeeeeeh, gefeliciteerd! Geniet er lekker van! Ik ga dit topic wat beter in de gaten houden, word ineens toch aardig gekletst! Ik heb nachtdienst, merk dat ik al dat ik eerder moe ga worden! Volgende week toch maar naar mij hoofd toe, hoe eerder ik eraf ben, hoe beter!
@allesandro, kan me voorstellen dat je er tegenopziet meid, maar het is voor je eigen belang en voor dat van je gezinnetje. En je komt er hoe dan ook sterker uit.. @Frysfamke, Ik ben idd een beetje op zoek naar topics waar ik aansluiting vind. Hier zag ik wat bekende gezichten, ook iemand die ik al op hyves heb En ontzettend leuk jou hier te treffen. Word het niet eens tijd dat jij je kindje op de wereld gaat zetten meid...Ik kan wel wat goed nieuws gebruiken Hier echt wel degelijk ongesteld, manmanman wat voel ik me beroerd zeg!! En dan heb ik mn aleves thuis laten liggen(ben op mn werk) Maar gelukkig kan ik rond 1uur ff richting huis want moet de hond ff uitlaten, gooi ik er meteen wat achterover
Hey meiden, Ben even niet op het forum geweest. Erg veel gewerkt en heb het super druk gehad. Had 3 okt mn eerste ongi dag dus ben inmiddels al Weer bezig met de 2de ronde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Meide die zwanger zijn gefeliciteerd! En de meide die Een prachtig kindje ter wereld hebben gebracht natuurlijk ook Gefeliciteerd! Liefs
@mams is altijd wel fijn dat je toch wat bekenden om je heen hebt he het wordt eigenlijk wel een beetje tijd he ben morgen alweer 41 weken.. en wil toch nu ook echt ons wondertje wel vast houden. we hebben er een jaar over moeten doen om het zover te laten komen, en nu laat moedernatuur me ook nog langer wachten op te laten zien wat voor moois we er van hebben gemaakt Hee jakkes dat jeje zo voelt ! is er niemand op je werk die even wat pijnstilling heeft? zodra je thuis komt.. meteen ff wat in je tas stoppen !
Duurt lang he wachten?! Ik ben bijna 2 jaar bezig geweest voor ik zwanger raakte en stonden al met 1 been in de MMM alle onderzoeken gehad operatie zelfs. in december zouden we starten met IUI maar had op 9 dec. toch nog mn posi test voor we zouden starten Gelukkig een mooi begin van mn zwangerschap gehad was amper misselijk enzo.. Alleen t einde was wat minder.. Maar meis nog hooguit een paar dagen en je hebt je wondertje!!!
@alessandro ja zo is het maar net en zo ging het hier dus ook, ik moest aan de medicatie, maar eerst moest ik dus mn ongi afwachten voor ik daar mee mocht beginnen.... nou moet mn ongi nog steeds hebben !
Ja had ik ook en ik maar wachten en wachten en wachten.. Altijd nette cyclus van 28 dagen zat nu op dag 34 dus na 1 week overtijd toch maar eens een test gedaan...
Hallo dames, mag ik ook met jullie meekletsen? Uiteraard ook uit 1987 en mama van een dochter van 8 maanden. Momenteel in ronde 1 voor een tweede wondertje. Even snel wat proberen te lezen, zag al bekende 'namen' voorbij komen uit een eerder 1987 topic.
Hey Lonneke! Jou ken ik nog uit t andere 1987 topic ( Toen schreef ik nog mee onder mijn andere naam! Jullie waren allemaal zwanger behalve ik en toen werd mn account geblokd misschien gaat er een lampje branden ) Wat leuk om te lezen dat jullie voor een brusje gaan voor jullie meisje!
Heeee lonneke wat leuk jij hier ook !!! dus jullie gaan voor de 2e leuk zeg !! Tuurlijk kom er gezellig bij @alessandro ik had dus eig helemaal geen eisprong haha was het soms zn 4 maand niet... en dan weer wel.. kon er dus totaal niet van opaan dus ja was meer puur op gevoel dat ik eind januari een test deed...
Nou wel fijn dat alle ellende bespaard gebleven is kan je vertellen tis geen pretje namelijk Maar aan de andere kant je krijgt er wel iets heeeel moois voor terug
Welkom Lonneke, we zijn alweer met een erg gezellig groepje, vul het NOD lijstje maar aan zou ik zeggen
@alessandro we liepen al een tijdje ziekenhuizen af.. maar het had idd erger gekund pfff vandaag even wat teveel gedaan volgens mij ! beetje vervelende rugpijn :S !!
hahaha wat allemaal wel niet kan maar ga er eerst maar van uit dat het door het harde werken komt boven op de stoel staan om de keukenkastjes van boven even te soppen en noem maar op
Tja dat kan hahahahahaha Ik heb bij mn bevalling van tygho buik,been en rugweeen gehad als de rugpijn erger word ga maar eens douchen en kijken wat er dan gebeurt
Alessandro: Ja ik herken je! Leuk! Hoe gaat het met je en je kleine mannetje? Fryskfamke: Jij staat op het punt om te bevallen. Spannend zeg! En inderdaad..die rugpijn, dat kan een voorteken zijn Ik ben niet zo goed in lijstjes, maar gok dat m'n NOD op 31 okt. is (uitgaande van m'n laatste cyclus) Maar gebruik ovutesten, dus weet snel of m'n NOD klopt of niet hihi Ga nu tv kijken, morgen meer!
Hey Lonneke, Ja nu gaat het gelukkig heel goed zal niet t hele verhaal plaatsen ik heb hem uitgebreid in een blogje staan Maar het is even wat minder gegaan Sandro is 5 weken te vroeg geboren heeft 2 weken in het ZH gelegen waarvan de laatste week hij heel erg ziek was. Toen 3 weken thuis geweest en weer opgenomen voor een week
nog niks aan het handje hoor denk dat het allemaal rustig zo doorgaat @lonneke.. jaa het kan natuurlijk hier elk moment beginnen, morgen 41 weken !