Alessandro: Heb je blogje gelezen. Heftig meid! Weet niet goed wat ik moet zeggen..sterkte?:S Fryskfamke: spannnd hoor! Al iets bekend over inleiden ofzo(sorry ik heb niet alles teruggelezen/onthouden)
Dank je! Het gaat nu wel redelijk hoor heb mn ups and downs en dat maakt het er helemaal niet makkelijker op. Maar komt goed
Pfff Ja heel druk dagje gehad. Ging vanmorgen vroeg met mn buurvrouw mee naar het ZH. Was om 11 uur terug toen kleine man zn fles gegeven buuf is nog even blijven plakken. En nu eindelijk tijd om te zitten..
Hier ook drukdruk!!! Maandag gaan we een midweekje weg dus druk met de voorbereidingen. Boodschappen,tassen inpakken,wasjes draaien en wegwerken en het huis schoonmaken.
Mams: Lekker, waar gaan jullie heen? Fryskfamke: Pff..spannend! Nog niet ongeduldig en genoeg van het wachten? Alessandro: Druk gehad dus? MW21: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Schiet al op 23 weekjes.
Aaaaah daar waren mn dinnetjes weer !!!! @lonneke ach ja.. heb eigenlijk weinig keuze he zal wel moeten ! al mag het van mij nu echt wel beginnen hoor anders begin ik alleen maar meer over de bevalling na te denken :O !! @mams ooooh lekker zeg ! ohja het is natuurlijk herfstvakantie ! Geniet ervan @alessandro damn dat is idd druk druk druk. wel fijn dat je zo goed contact met buuf hebt ! dag is dan ook zomaar weer om he !
@MW21.. Welkom meid, en alsnog gefeliciteerd met je zwangerschap! Even leuk om te weten... hoe heb je het je ouders/omgeving verteld? @Mams.. Leuk vooruitzicht zo'n midweekje weg @Fryskfamke.. Jij bent wel erg druk, zit zeker in je verlof Je hoort op bed te liggen en een kind te baren Zie je op tegen de bevalling?! PS. Hier vanmiddag ongi krampjes gehad
Bekijk bijlage 190350 Wat denken jullie 5 oktober mijn eisprong gehad? Hij is 3 dagen redelijk donker geweest... Testdrangggggg... (en nu ben ik wel thuis)
Hallo Allemaal even een weekje druk gehad dus nie echt tijd gehad om te reageren.. @ Alle nieuwe meiden welkom @ Ukkie87 ik denk inderdaad 5/6 Oktober @ MBTC GEFELICITEERD geniet lekker van je meisje meid!! Leuke naam trouwens @ FryskFamke nog niks meid? Hopelijk meld de kleine zich snel voor je @ Mams136 veel plezier met je midweekje weg Hier vandaag weer ongie geworden Niet zoals ik het ken normaal heb ik geen roze verlies maar de volle mep gelijk...nu dus eerst roze verlies Vanaf morge ga ik maar beginnen met teunisbloemilie te slikken tot dag 16 en dan vanaf dag 16 aan de tarwekiem en natuurlijk gewoon de hele tijd foliumzuur Morge doop dus weer allemaal kleintje om me heen...maar weet zeker dat het morge toch gezellig wordt...(kijk er nu wel tegenop) Liefs
@ ukkie ik heb t met vaderdag verteld! Hadden toen kloppend hartje gezien. En gewoon verteld, dus geen gekkigheid want t was al bijzonder genoeg! Schrokken zich rot omdat ik altijd zei dat ik eerst wou trouwen maar dat was natuurlijk om ze op t verkeerde pad te zetten haha maar ze waren meteen dolgelukkig en emotioneel. Heb nog een oudere zus maar dit is eerste kleinkind enne bijna testen spannend! Ik heb enorm veel vergelijk testen in mijn album staan
@all nee nog niks hier we blijven rustig afwachten haha. hoop dat ik jullie snel mag melden dat ons kleine geboren is.. maar zoals het nu staat.... gaat dat vannacht nog niet gebeuren haha!!
He Frysk Is er nog niks jammer! @ ukkie jammer dat hij neg. is maar geen ongi geeft hoop! Hier vandaag even boodschappen gedaan. Ik mocht op aanraden van t CB sandro pap geven in zn laatste fles dit gedaan en hij vind t heerlijk! Net even opgeruimd en boodschappen gedaan mannetje gaat zo naar de voetbal dus het rijk voor mij en mn kleine vriend alleen
@Allesandro.. Geen onig is hoop klopt, maar hopelijk geen cyclus van 58 dagen !!! Dan hoop je op ongi hahaha