Ik wil graag, voor het eerst na mijn zwangerschap, gaan beginnen met sporten. Alleen de motivatie is nog wat ver te zoeken!! Ik woon namelijk in een dorp, en moet 20 min rijden naar de sportschool. Ook is het lesprogramma erg beperkt, dus zit vast aan bepaalde tijden.. Mede hierdoor vind ik het wat lastig ook daadwerkelijk te gaan, al heb ik al maaaaaanden een abonnement. Voorheen sportte ik wel erg veel en deed dit met plezier!! Nu wil ik dit graag weer bereiken.. Meer mensen die weer graag willen gaan sporten, of net begonnen zijn? En wat doen jullie zoal, en hoe vaak? Ik ga morgen voor het eerst! Opa en oma geregeld als oppas, dus kan er dan in ieder geval niet onderuit. Wel handig maar kijk er toch tegenop hahaha...
Jawel! Gister voor het eerst weer geweest na drie jaar niks te hebben gedaan. Samen met twee vriendinnen een proefles gehad. Vandaag spierpijn; dus ik heb ergens spieren zitten . Motivatie moet hier ook nog groeien. De crosstrainer en loopband vond ik leuk; de spierapparaten zijn niet zo mijn cup of tea. Maar ja, wie strak(ker) wil zijn......Volgende week weer; een keer met m'n vriendinnen en een keer alleen.
Toch nog een reactie.. Na 3 jaar? Zo dan is het helemaal weer even wennen lijkt me? Krachttraining zorgt wel voor een mooier figuur ja en voor een betere vetverbranding, dus dat is inderdaad wel heel goed om te doen ja. Ik deed het eerder ook liever niet, maar nu graag!! Ik had ook flinke spierpijn vorige keer.. Vandaag ook weer een uurtje geweest, hoop woensdag of donderdag weer te gaan. Ga je ook iets van groepslessen doen?
Er wordt op dinsdagochtend en donderdagavond bodypump gegeven en daar wil ik wel eens een kijkje nemen. Ik heb in het verleden wel aan steps en tae bo gedaan, maar dat was niet zo'n succes (ik heb het ritmegevoel van een aardbei). Ga jij groepsles nemen? Op zich vind ik het wel motiverender om in een groep te bewegen, dan in m'n eentje op de crosstrainer te staan zwoegen.