Hier nog eentje uit '88! Ben bijna 6 jaar samen met vriendlief (1983), wonen sinds 2007 (officieel 2008 ) samen. Sinds de zomer van 2009 in ons eigen koopappartementje. Ik ben nog aan het afstuderen en hoewel we enthousiast begonnen (gestopt met de pil en klussen maar ) zetten we nu de rem er een beetje op, ook op aanraden van een medeforumster en de ervaringen van een vriendin. Zij zeiden dat je je flink raar kan voelen als je zwanger bent en die vriendin heeft vanaf dag 1 een ontzettend lage bloeddruk gehad waardoor ze ook niet meer kon werken. Niet zo handig als je, zoals in mijn geval, probeert af te studeren. Je weet maar nooit! Ik ga dus eerst een baan zoeken en dan zien we wel verder. Ga intussen niet weer aan de pil. Mochten we nou bij het klussen in het heetst van de strijd de bescherming vergeten (gebeurt nog wel eens hihi) én het is raak dan is het méér dan welkom!! Ik hoef nog maar twee maandjes, en als ik dan snel een baan vind gaan we er helemaal voor....
@Yupgup, Je kan je inderdaad een beetje raar voelen als je zwanger bent ( alhoewel ik nergens last van had). Misschien wel verstandig om een beetje rustig aan te doen. Maarja...als het dan toch raak zou zijn zou dat natuurlijk super zijn! @Liekje, In theorie zou ik nu zwanger kunnen zijn. Volgens mijn banner kan ik zaterdag testen. Zat de eerste cyclus op 28 dagen. Ben de laatste dagen wat misselijk...Wie weet! Maar nu ben ik al gauw misselijk dus dat hoeft nog niets te zeggen Bij de eerste zat ik telkens op 30 dagen ( nooit onrgelmatig geweest) dus ben benieuwd wat het deze maand zal zijn! 36 uur is wel pittig idd in de zorg! Wil je die 36 uur blijven werken met een kleine straks? @ Gimena, Vervelend dat je niet het aantal uur kan maken die je zou willen! Hebben jullie trouwens familie of vrienden verteld over het zwanger worden? Wij niet maar ben elke keer bang dat ik me verspreek Vandaag moederdag...super lief cadeautje gehad. Een zelf ingekleurde zakdoek! En een hele dikke kus!! Daar doe je het dan allemaal voor hihi! Fijne zondag nog allemaal! ( zolang als die duurt) Liefs MamaTess
@MamaTess: Nee als ik een kleine zou hebben dan wil ik minder gaan werken.. 24 uur denk ik.. maar zolang die er nog niet is vind ik 36 uur goed te doen!
En MamaTess: ik zal voor je duimen dat je een positieve test hebt zaterdag haha! Dat zou toch erg mooi zijn!
@Liekj, Ja 24 uur is prima te doen. Vind het zelf ook wel lekker om nog tijd voor jezelf te hebben. Niet dat je 24/7 alleen maar mama bent. Hebben jullie trouwens allemaal al namen bedacht. Toen wij namelijk voor de eerste gingen (duurde een half jaar voor ik zwanger was) hadden wij in die tijd allang een jongens en meisjes naam. Maar nu we voor de tweede gaan weet ik echt geen jongensnaam meer We vinden er wel een paar leuk maar niet meer heel bijzonder... Meisjesnamen vind ik zowiezo makkelijker... Mijn schoonzusje is in november met 33 weken zwangerschap met spoed bevallen van hun dochter dus na aanleiding daarvan vind ik het toch wel belangrijk om op tijd een naam te hebben ( ik ben nog niet zwanger maar denk er wel over na!)
Wij hebben nog geen namen.. wel namen die we mooi vinden, maar geen waarvan we zeggen dat word hem! Eigenlijk nog niet zo ver over nagedacht!
@ Tess, hoe hou je het vol! Knap dat je je kan inhouden, ik had 5 DPO waarschijnlijk al getest haha. Hoe is het nu?? Over namen hebben we het al wel eens, we hadden altijd een meisjesnaam maar daar begin ik aan te twijfelen. Waarschijnlijk omdat ik hem nu zo vaak hoor... Myrthe. Vriendlief vindt hem nog wel geweldig. Jongensnamen heb ik er drie maar vriendlief is het er nog niet mee eens haha: Sebastian, Christopher of Benjamin. Dus Bas, Chris of Ben. Heb een engelse achtergrond en wil dat een naam in het nederlands én engels mooi klinkt, wat het alweer wat moeilijker maakt.
Nou...net toch maar een testje gekocht...maar helaas! Misschien kan het nog maar ben bang van niet Op naar volgende maand @Yupgup, Dat met die namen is inderdaad moeilijk! Onze zoon heet Lukas en voor een meisje hadden we Isa maar ons nichtje hebben ze toevallig Isa genoemd dus dat kan niet meer... Nu hebben we voor een meisje Sophie en jongensnamen...tja...we hebben het over Thijmen en Niels gehad maar ik vind het nog erg lastig!
Hallo allemaal! Nou...vandaag nog niet ongi geworden....maar durf nu ook niet meer te testen...misschien morgenochtend Wel nog steeds buikpijn...
Nou EIN-DE-LIJK ongesteld geworden! Na 33 dagen...Pff..nog nooit zo lang geweest! Nu zijn we veel spannende dagen en 4 testen verder...maar...we gaan er over een weekje weer tegenaanHoe is het met jullie allemaal?
Hallo meidennn!! Ik ben ook van 88, zit ook in het andere 88 forum in het algemene gedeelte, maar dit ligt regelmatig stil. Net een eisprong gehad, goed geklust, maar ook een aantal keer in de sauna geweest, dus is weer afwachten. Brotherbear ken ik van andere topics al wel een beetje en Gimena heeft voor mij gependelt (hoop zo dat hij uitkomt). Mamatess, ongi geworden na 33 dagen...das nog best netjes maar wel lang als je dacht een 28dgn cyclus te hebben. Ik begon met 45...poehh toen was ik ook zo blij met mn ongi heh!
Hey, Ik wil ook graag meeschrijven als dat mag. Ik ben van 1989. Ik ga donderdag mijn spiraaltje eruit laten halen. We willen dan nog even een maandje met condoom totdat ik 100% zekerheid heb dat mijn contract verlengt gaat worden. Ik kan niet wachten. Iig leuk om te horen dat er nog meer jonge meiden zijn die een kindje willen.
Hoi Linda welkom hier!!! Idd wel fijn om vastigheid te hebben als je weet dalijk of je contract verlengt wordt.
Hallo! Mag ik me hierbij aansluiten?? Ik kom namelijk ook uit 88 en we zijn bezig voor ons eerste kindje! Gimena, jij hebt voor mij gependeld, hopelijk heb je gelijk!! En brotherbear heb ik geloof ik ook gezien in het jonge aanstaande mama's forum, toch? Vandaag is mijn NOD! En nog niets te zien... Zo spannend! Ik heb me wel voorgenomen pas zaterdag te testen als ik dan nog niet ongi ben.. Beetje zelfbescherming Liefs Inge