Hier gaat het goed! Heb al een beetje testdrang, maar weet dat het nog veel te vroeg is. Maar doordat sommige symptomen van na mn ei uitblijven en er nieuwe voor terug zijn gekomen ben ik hoopvol Inge welkom! En wat spannnendd!! Nog steeds geen ongi? Zie in je handtekening dat je zwanger bent???
Hey, Ik heb te horen gekregen dat mijn contract verlengt wordt tot 1-1-12. Dit omdat er op mijn werk veel ontwikkelingen zijn en dat niet duidelijk is hoe de situatie er over een half jaar uit ziet. Ik ben natuurlijk blij dat mijn contract zowieso verlengt is, maar het geeft nog niet veel zekerheid. Ik ben nu zo aan het twijfelen, toch beginnen, met het risico dat ik straks geen baan meer heb of nog maar weer wachten totdat ik weer een verlenging krijg. Ik ben alleen bang dat ook de volgende verlenging weer maar een half jaar zal zijn en dan kan ik nog langer wachten. Ik wil natuurlijk zekerheid, maar wil ook niet alles op pauze zetten. Wordt hier echt sjagrijnig van en weet niet wat ik moet doen.
Inderdaad fijn, Ik heb na aanleiding van een nieuw gesprek iig toch een jaarcontract gekregen. Hoogst waarschijnlijk gaan we nu toch starten.
Hey meiden, Hier nog een uit 1988! Ik wil ook graag een kindje, alleen gaat het helaas niet zo makkelijk (PCO) Laten we er een leuke topic van maken!
Linda jaaa ik begrijp je probleem. Heb zelf net een maandje een vst contract, maar zijn toch al vanaf januari bezig. Ik ben klaat met wachten...zonde van je tijd. Tis alleen wel soms even afwegen met wat verstandig is. Maar als het bedrijf goed draait en je functioneert goed dan kan je best uitgaan van dat ze je houden als je zwanger bent.. Miems, welkom! Balen van die PCO, weet je dit al lang? Zijn jullie al even bezig dan? Zelf woon ik samen met mijn vriend, zijn alleen getrouwd voor het geloof (imam nikah). We zijn al 8 jaar samen en ben vanaf januari gestopt met de pil. Heb sindsdien lange cyclussen, wel een eisprong gelukkig.
Bedankt, Ja ik weet het nu ongeveer 2 jaar, al moet ik eerlijk zeggen dat ik alltijd al een onregelmatige cyclus heb gehad. oke ja ik snap het, dat doen veel mensen, trouwen bij de imam, maar zou je niet liever gewoon trouwen voor de gemeente? sorry als ik teveel vraag. Mag ik trouwens vragen wat je afkomst is?
Miems, je mag vragen hor! Ik ben zelf Nederlands, manlief is Turks. En jullie? Wil ook wel trouwen voor de gemeente, maar dan gewoon een keer op maandag als ut gratis is zonder zo een heel Turks feest. Heb er een hekel aan om int middelpunt van de belangstelling te staan haha
Ik ben zelf marokkaans en mijn man ook. Ben 23 jaar en over een paar maanden 4 jaar getrouwd. En hebben jullie al kinderen of nog niet?
Hier nog geen kinderen, hoop er gauw verandering in te brengen! Er zijn er hier wel een aantal die wel al een wondertje hebben lopen!