NOD 1e kindje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marassie, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey iedereen!

Ik was op zoek naar een topic waar iedereen die graag zwanger willen raken van hun 1e kindje! Ik vond er geen daarom heb ik deze gemaakt! Wij zijn nu bezig voor de 3e ronde!

Hopelijk kunnen we een leuk praatgroepje beginnen!

Groetjes marassie

2. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Ik sluit me aan. Sinds januari gestopt met de pil...
    Leuk dat jullie binnenkort gaan trouwen!

Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

3. Stiene

Stiene Lid

6 mei 2011
    26
    0
    0
    Bediende bij het ziekenfonds
    Borgloon, België
    hier zal ik me ook maar eens aansluiten.
    3e ronde deze maand dus fingers crossed voor iedereen!!

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Hey Meiden, volgens mij moet je dit onderwerp starten onder het kopje: Zwangerworden..

5. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Present.

Pas net gestopt met de pil, dus 1e ronde nog maar.

6. Marassie

Hey wat leuk dat jullie er zijn! Ik heb bij de NOD topic gevoegd omdat wij dit allemaal voor het eerst meemaken.
    Dit is voor mij de 3e ronde. Gebruiken jullie ook ovu testen etc? Wij willen daar nog even mee wachten.
    Ik slik al 3 jaar geen pil meer.. Dus ik heb geen last van ontpillen.

Hoe zit dat met jullie?

7. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hallo, :)

Ik zou als het kan ook wel graag mee willen schrijven.
    Ik ben sinds 6 april 2011 gestopt met de pil en nu net voor het eerst dus zonder de pil, na 37 dgn ongesteld geworden (gisteravond)dus dat is dan ronde 2, maar is voor mij ronde 1 omdat je niet weet hoelang het duurt voordat je weer ongesteld wordt.

Groetjes, Missguit

8. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Ik wil me hier ook graag melden, leuk! :D Wij zitten aan 't einde van ronde 2, in spanning. Gisteren was m'n NOD, tot nu toe geen rode duiveltjes. Gisteren negatief getest, morgenvroeg weer testen. Ik ben benieuwd.

9. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    NOD
    21mei
    Deesjedees(1ste ronde na mk)

Ik sluit me er ook bij aan.

Moeten we wel een lijstje maken. dus dames zet jullie er maar bij

10. pippie

pippie Lid

12 mei 2011
    61
    0
    0
    Sluit me ook aan.. net van mn ongi af dus over een weekje weer mn ei..
    @ marassi; wij gebruiken wel ovu testen en bevalt me goed.. heb tot nu toe nog elke keer wisselende ei's gehad..
    @ Nikkens; spannenddd!

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @marassie ovu testen, temperaturen ed doe ik niet aan,
    Eerst maar een kijken wat er zo gebeurd.

@missguit ik zie dit eigenlijk ook nog meer als een voorronde.
    Eerst een normale menstruatie, dan ronde 1. Maar goed, wie weet he ;)

12. IngiePingie

IngiePingie Niet meer actief

Ik kom me hier ook even aanmelden..
    Sinds zo'n 3 maanden serieus bezig. 26ste NOD van de derde ronde.
    Ben benieuwd :) want of, ik beeld mezelf van alles is, of ik voel me nu echt anderd als de vorige 2 rondes en zou nog wel eens posifief kunnen zijn :D maar nog even paar daagjes geduld hebben.
    Al is dat best moeilijk haha.

13. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Hallo!

Ook ik meld me hier!
    Leuk dat er nog meer meiden zijn die net beginnen want er is zo veel te ontdekken heb ik de laatste dagen gemerkt.

Sinds 24 april gestopt met de pil... beetje eerder dan we eigenlijk wilde stoppen (gaan trouwen volgende maand).
    we kwamen er vorige maand achter dat we plotseling zwanger waren (beetje geklooi met de pil gehad door vakantie), niet gepland maar wel gewenst... nadat het helaas mis ging gelijk gestopt met de pil, we dachten en nu gaan we er voor!
    Weet dus al een beetje wat mijn eerste kwaaltjes zijn!

Vind nog wel dat ik in de voorronde zit want na 10 jaar pil weet ik absoluut niet wat mijn cyclus is al ga ik nu uit van 28 dagen omdat dit vorige maand bij mij zo was... we wachten af. NOD is dan 28 mei!

Ik gebruik nog geen ovi testers of temp. wil eerst beetje zo ontdekken.

Hebben jullie dat ook dat je veel meer oplet wat je voelt en wat er gebeurd met je lijf? Betrap mezelf erop dat ik er veel mee bezig ben....

14. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Vanaf wanneer ga je testen? vanaf je NOD of wacht je even?

15. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hey dames,
    ik wil me hier ook even aansluiten :) Mijn vriend en ik willen vanaf augustus ook voor ons eerste kindje gaan.. :) Eindelijk, na lang op hem wachten! Ik wil het al een paar jaar heel graag, maar hij wilde nog niet, maar nu gaan we het vanaf augustus dan echt proberen.. :)

Nu is als het goed is a.s. zondag mijn NOD (slik al een paar jaar de pil niet meer, omdat ik me daar zelf beter bij voel), maar we hebben rond mijn eisprong wel 'geklust', maar voor 'het zingen de kerk uit' zeg maar. Nu heb ik wel al een aantal dagen las van steekjes links en af en toe rechts in onderbuik en last van lage rug. Maar goed, dit kan ook van a.s. menstruatie komen. Heb ik wel vaker, maar voel ze nu wel erg duidelijk. Wat denken jullie?

16. Marassie

Hoi mopsie, dat is erg moeilijk om te zeggen! Je hebt altijd kans... Dus ik durf er niks over te zeggen!

17. Marassie

Leuk trouwens met zoveel nieuwe meiden!

Wij zijn weer aan de klus! Mijn NOD is 5 juni.. 2 dagen na de trouwerij! Maar mocht ik klachten hebben dan ga ik misschien op de trouwerij zelf testen! Misschien een leuk cadeautje.. Zo niet dan gaan we op naar de volgende ronde en dan gaan we ook serieus klussen met ovu testen en alles!

18. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Meiden, misschien moeten jullie nog even de regels (Zie onder) voor dit NOD forum lezen en dit onderwerp bij bv clubs of zwanger worden plaatsen!

oi,

Wat is NOD:

Nod = Niet Ongesteldheids Dag!
    Dag waarop je ongesteld moet worden maar niet wil natuurlijk!

Omdat er wel heel veel meiden in een maand aan het kletsen waren werd het een beetje onoverzichtelijk. We hebben daarom besloten de maanden te splitsen in een NOD topic voor eerste helft en eentje voor de tweede helft van de maand. De eerste helft t/m de 15e en de tweede helft van de 16e tot het eind.

Gelieve geen losse topics of eigen dagen, weken of maanden NOD topics plaatsen in dit forum!

Lotte

19. Mopsie83

Mopsie83 Actief lid

18 mei 2011
    463
    160
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Evira, mogen we hier nu niet verder kletsen op het topice dat marassie hier heeft geopend? Ik weet niet hoe je dat topic kunt verzetten.
    @ Marassie: weet jij dat misschien (topic verplaatsen), aangezien jij het geopend hebt, wil jij het miss verzetten? Spannend trouwens NOD na je bruiloft, zou een mooi huwelijkskado zijn, als het raak zou zijn

20. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hmm, toch maar even hier reageren stiekem.
    Misschien dat iemand het topic inderdaad kan verplaatsen?

@marassie Wat spannend de bruiloft!!! Snel al. zou wel een super mooi huwlijkscadeau zijn he, als je positief zou testen.

@lilipower Ongeveer evenlang gestopt dus. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden. Merk alleen nog helemaal niets aan m'n lichaam, dus ben bang dat t nog even gaat duren....

Deel Deze Pagina