Clubje zwanger worden 2012

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Barb, 3 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Barb

Barb Bekend lid

28 jun 2011
    736
    0
    0
    Zijn er hier ook meiden die in dec/jan pas stoppen met de pil? Dat is best nog ver weg helaas maar om de tijd te doden ben ik me maar gaan inlezen op sites zoals deze. Om mij heen zijn er steeds 3, 4 of 5 tegelijk zwanger. En als er 1 bevallen is dan krijg ik alweer bericht van 2 anderen die zwanger zijn. Ik ben net 30 geworden en zit er dus midden in. Dat maakt het wachten nog moeilijker maar gelukkig wil mijn vriend er wel aan geloven maar dan pas in het nieuwe jaar. Nu genieten we nog erg van de verantwoording die we nu nog NIET hebben. Maar stiekem kijk ik er naar uit om te kunnen zorgen voor onze kleine hummel. En samen al het bijzondere ervan te kunnen ervaren. Vroeger (16/17 jaar) dacht ik nog wel eens hoe kan ik ooit mama worden ik weet niks van baby's. Ik heb 1,5 jaar op babygroep gewerkt, erg hectisch als je 10 kids hebt met eigen dagritme dus voel me erg zelfverzekerd over het zorgen voor 1 baby :D alhoewel ik ook weet dat het best tegen kan vallen soms, van wat ik zoal om me heen hoor over slaapgebrek enzo.

Ik hoop dat ik meiden tegen kom die net als ik nog flink wat geduld moeten opbrengen mbt stoppen met de pil.

Liefs Barb

Deel Deze Pagina