ja inderdaad lijkt ons ontzettend leuk twee kort op elkaar voor en nadelen overwogen maar de voordelen wegen op
Ja inderdaad, lijkt ons ook heel leuk! Maar natuurlijk eerst zwanger geraken van een eerste. Ben je al gestopt met je pil of nog niet?
heb na men bevalling geen pil gebruikt ben het ook niet van plan over 7 dagen zou mijn NOD moeten zijn
Spannend!! Ik ben nog voor 2 weken aan de pil en dan stoppen we er mee! kan niet wachten, zou het liefst hem nu al in de vuilbak smijten Verder ben ik ook al helemaal verslaafd aan sites afschuimen voor babyspulletjes! Hebben jullie veel nieuw gekocht? En uit welke winkels, want het valt me op dat wij niet echt zo'n mega-stores hebben zoals ze in Ned hebben...
ik heb eigenlijk bijna alles in happyland gekocht en kleertjes in zeeman c&a HM ook in de hema heb ik wel wat spulletjes gekocht ik heb het meeste nieuw gekocht park bed matrasjes buggy enzo enkel kleertjes en lakentjes heb ik wel wat gekregen
Oh, die winkel ken ik niet! Ik denk dat het bij ons dreambaby zal worden, de andere iets kleine winkels, zijn zooooo ontzettend duur. Nuja, eerst zwanger geraken! Haha Mijn vriend word al helemaal gek van mij. Ik weet al precies welke spullen ik wil en we zijn nog niet zwanger
happyland is in leest ,lubbeek ,herenthout ja hebt daar praktisch alles en het is veel minder duur als dreambaby voor dezelfde buggy scheelde dat bij mij al 100euro
Ik ben begin juni ongesteld geweest! Dus nu druk met ovulatietesten, maar tot nu toe nog geen duidelijke streep gehad helaas.. Ben bang dat ik deze maand weer oversla wat mn eisprong betreft Maarja, het werkt in ieder geval toch nog een beetje! Hoe gaat 't met jou?
goed goed ale redelijk toch ik voel me zeeeeer vreemd emotioneel lage rugpijn kleine steekjes links onder men buik en heb een licht positest gehad n men kleine meid heeft nu twee ondertandjes en haaar twee boventandjes komen ook door tgaat snel !
Ooooh echt waar? Super joh, gefeliciteerd! Wanneer ga je weer testen en hopen op een duidelijkere streep?
Heb je een foto van je vorige test? Was ie heeeeeeeel licht en nauwelijks zichtbaar, of gewoon licht..?
hij was gewoon licht maar jammer ben dus ongi sinds gisteren met een grote bloedklonter om te beginnen daarna is men ongi echt volledig doorgebroken
Ah wat balen joh Hopelijk is het de volgende ronde wel raak! Niet opgeven! Wel raar dat je eerst licht posi getest hebt.. Weet je zeker dat het geen vroege miskraam was? Volgens mij heb ik zaterdag mn eisprong gehad. De ovulatietest was in ieder geval véél donkerder dan hij de dagen daarvoor en daarna was. En het was 18 dagen na de eerste dag van mn menstruatie, dus zou best goed kunnen kloppen!
Mag ik ook meeschrijven? Ik ben 21 jaar, vriend 25. We hebben nu 5,5 jaar een relatie en wonen 4 jaar samen in het buitenland. Ik ben al paar maanden geleden gestopt met de pil en had meteen een cyclus van 27/28 dagen. Maar nu sinds deze maand voor het eerst zonder condoom. Wel heel spannend hoor!
Haay dames! Ik kom ook gezellig meekletsen als dat mag hihi! Ik ben 19 en me mannetje 22. We zijn al 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje,maar tot nu toe zonder succes. We kunnen doorgestuurd worden naar het ziekenhuis maar we wachten tot eind aug/begin september. We zijn opzoek naar ons eerste koophuisje maar kunnen hier in de buurt nog niet veel vinden.
@Riga; Welkom! Jammer dat het zo lang duurt zeg Ja spannend he? Damien is door de pil heen gekomen dus ik heb ook nooit die spanning gehad van écht voor een zwangerschap gaan. Vind het (nu nog) helemaal leuk om met ovulatietesten bezig te zijn en 'het' dan te doen na een positieve test @Mama; Gaat het wel een beetje met je?
Ja wij vinden het ook balen! Had nu al een kleine kunnen hebben als het vlotjes verliep hihi. Maargoed hoop dat de gynacoloog ons goed veder kan helpen!