Ik heb altijd een dag of 2 pijn rond mijn ovulatie, maar weet niet wanneer de eisprong dan is. Gisteravond kreeg ik erge buikpijn, vanochtend steken links en rechts en meer buikkrampen. Zou de eisprong dan gisteren al geweest zijn of vandaag?
hey zonnestraal Ik heb het na de steken volgens mij is dat ook de pijn van je eileider dat er een eitje uit komt de buikpijn begint bij mij al 4 dagen voor eisprong. Dus ik denk dat je hem vandaag hebt heb je gisteren geklust?? Heel veel succes en ik hoop dat het raak is! Liefs brenda
hoi hoi ik heb ook zo'n ovulatie pijn, begon bij mij ook gisteren echt niet normaal meer nu heb ik nog de naweeen ervan! ik wou de huisarts bellen om te vragen of dat wel normaal is ik kruitp bijna over de grond dan! we hadden de dag ervoor nog geklust. maar ik heb deze pijnen pas 2 maanden ik voel me ei wel altijd maar helaas is het steeds niet raak geweest
Hey meis Eergisteren is ook goed want de meisjes leven 3/4 dagen de jongens 24 uur je kan het vanavond ook nog proberen want het duurt 12 uur tot 24 uur voordat je ei in de baarmoeder zit dus hij kan onderweg ook nog bevrucht worden. Heel veel succes. Liefs brenda
Grappig om te weten dat de meisjes langer leven. Zelfs als zaadcel zijn wij al het sterkere geslacht .
Hoi, hoi, In aansluiting hierop heb ik eigenlijk ook een vraagje. Ik heb een onregelmatige cyclus en weet ook niet goed wanneer mijn ei is. Nu heb ik gisteren en vandaag nog meer, last van wit draderig slijm. Betekent dit nu dat ik nu mijn eispring heb, of moet ie nog komen of is ie al geweest? Toevallig hebben we gistermorgen én eergisteravond geklust. Zou dat goed zijn? Alvast bedankt voor het meedenken.
hey jollie Draderig wit slijm betekend dat hij er aan zit te komen of er is. Zodra het witte creme word dus je kan er geen draden meer mee trekken dan is je ei geweest. Je hebt dus zeker op tijd geklust dus dat worden 2 spannende weken Succes meis liefs brenda
hoi hoi, ik heb nu al 4 dagen heel erg last onderin mijn buik en ik heb nu ook vruchtbaar slijm volgens mij want als ik het tussen mijn vingers hou dan kan ik er slierten mee maken , maar mijn ovutesten blijven negatief ik snap er niks meer van
mischien is hij morgen posi? niet teveel drinken met testen dan is je urine geconcenteerder heb ik me wel es laten vertellen
Meis luister naar je lichaam die verteld meer dan een test want daar kan iets fout mee zijn. Als je slierten kan trekken dan is hij in aantocht of hij is er dus het kan vanacht of morgen ochtend nog komen. Je kan het beste nu klussen en niet afwachten Veel succes liefs brenda
Brenda, dank je wel voor je reactie. We hebben gisteren ook nog lekker ff geklust, dus begin het nu natuurlijk al weer spannend te vinden.