Hoi, ik ben van 1991 maar aangezien daar geen topic van is zou ik het leuk vinden om hier mee te kletsen als jullie dat goed vinden? Groetjes Minaa
@sterre ja top hier spannend weekje deze week!! @ minaa heey minaa welkom tuurlijk mag je gezellig meekletsen
Jaaa spannenddd ! Ik móet nog 11 dagen wachten en ik kan gewoon niet meer wachten !! Word compleeeeeet gek van mezelf haha... Heb het idee dat het deze ronden wel eens raak kan zijn omdat ik voor het eerst mijn ei gevoeld heb en voor het eerst mijn temp omhoog ging in een cyclus ! Dus vandaar dat ik mezelf nu helemaal gek maak al moet ik nog een eeuwigheid wachten Grrrr.. ben jaloers op jou! Haha !
@ sterre hey sterre spannend hoor !! zie dat je al een tijdje bezig bent. ik merk wel aan mezelf hoe dichter het bij komt ik er toch wat minder mee bezig ben klinkt heel raar maar zo voelt het wel. maar liep mezelf in het begin helemaal gek te maken internet af zoeken voor leuke dingen enzo werrd knetter vanmezelf nu kijk ik nog wel maar ben er niet continu mee bezig nou heb ik een vooral dat ik druk ben met examens dat scheelt ook een hoop.
@ chantallcindy .. ik begrijp uit je banner dat je door bent naar de volgende ronde.. jammer meid !!!! Ik zal maandag testen, dan 13dpo .. maar ben zo bang dat ik weer teleurgesteld word.. We zullen zien
Hier nog 1 uit 1990! Morgen naar de arts! eerste echo 7weken! Vind het zo spannend morgenochtend al heel vroeg dus hoeve. Niet de hele dag te wachten Spannend!!!!!. Liefs jindster
mag ik me bij jullie voegen. ben van januari 1990 ... ik en mijn partner gaan voor een 2e kindje samen ( hij heeft nog ene dochter van 5,5 uit eerdere relatie... en samen dochter van bijna 20mnd)
vanmorgen naar de arts geweest HARTJE KLOPT SUPER zei die!!! nu al helemaal trots op onze kleine spruit! nu over 2,5 week terug komen dan weer kijken of de kleine weer gegroeid is! zo blij! liefs jindster
Aankomende donderdag weer naar de dokter hopen dat ons kleine wondertje gegroeid is. Vind het weer zo spannend!
Hoi meiden, Hier nog iemand uit 1990! Vandaag gestopt met de pil en we gaan voor ons eerste kindje, reuze spannend allemaal! Liefs,
Niet erg druk hier; kan komen? Ik ben van 1991 maar wil graag meekletsen als jullie dat ook nog steeds doen