Hoii meiden, hier weer een nieuw deel. Wat hebben we wat afgekletst de afgelopen maanden Hier even het lijstje weer: NOD 07 juni - mineraal (30, 1e kindje, ronde 15) 25 juni - mieks (27, 1e kindje, ronde 8) ZWANGER 20 juli - enjoyllive (24, 2e kindje, ronde 2 ) 06 aug - yasmin84 (27, 1e kindje, ronde 2) 10 aug - l0nneke (25, 2e kindje, ronde 2) 21 aug - ansje (29, 2e kindje, ronde 1) 25 aug - krissie25 (25, 1e kindje, ronde 2) 01 sept - charmedknorrie (29, 2e kindje, ronde 2) 10 sept - mamavangwenn (28, 2e kindje, ronde 1) 30 oktober - sjasje (28, 1e kindje, ronde 5) 25 november - wannabemum (30, 1e kindje, ronde 3) 28 november - Lisanne123 (22, 1e kindje, ronde 4) 31 december - wennie87 (24, 1e kindje, ronde 6) 15 januari - snoopy (26, 1e kindje, ronde 6) 17 januari - emjee11 (32, 2e kindje, ronde 9) 19 januari - lennyt (26, 1e kindje, ronde 7)
Zo.. zal nu nog even terug reageren op iedereen @ Krissie, elke leeftijd is te jong om te overlijden, het zal wel flink schrikken zijn geweest! Fijn dat je toch een groei echo krijgt, hopelijk neemt dat je zorgen weg @ Mamavangwenn, leuk dat je geslaagd bent voor een nieuwe bikini! Heerlijk dat je al kan aftellen naar je vakantie. Heb er ook super veel zin in! Is je baas al vader geworden inmiddels? @ Lonneke, vanacht een betere nacht gehad? @ Snoopy, goed gedaan Was het etentje leuk? @ Sjasje, gaaf zeg, zo te lezen een hoop leuke dingen gekocht (ik wil ooooook ) Nu alles een mooi plekje geven @ Wennie, wat vervelend zeg dat je zo misselijk bent! Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Doe maar rustig aan... Ik heb je datum aangepast. @ All, gister drukke dag gehad, werken en 2e les zumba. Was weer super maar was doodop. Had ook een hoop gedoe met de woningstichting gisteravond ivm de water lekkage, dus was blij toen ik eindelijk in bed lag! Morgen gaan we naar die vriendin in Helmond die vorige maand een kleintje gehad hebben. Heb er zo'n zin in! Heb een treintje besteld met de naam van hun dochter in houten letters. Hoop dat ie vandaag binnen komt, ze zeiden dat ze het woensdag ochtend op de post zouden doen (een bedrijf via internet). Fijne dag allemaal!
Nieuw deel! We hebben inderdaad heel wat afgekletst! LennyT: Leuke naam Jens! En Mari, hoe spreek je dat uit..gewoon Ma-ri of Me-ri? Sjasje: Flink aankopen gedaan dus! Leuk hoor..Hema heeft altijd fijn spul vind ik. Ook de kleertjes en rompertjes houden zich erg goed. (koop meestal zo'n 4 pack rompers als die in de aanbieding zijn voor 10 euro) Krissie: Fijn dat je toch een groeiecho krijgt, al is het voor je eigen geruststelling! Mieks: Leuk zo'n treintje met naam, hoop dat je hem nog op tijd binnenkrijgt. Veel plezier met het babybezoek morgen Hier vannacht slecht geslapen. Kon wederom m'n draai niet vinden. Pijn in m'n bekken valt mee, vooral m'n stuit. Verder tot 5x toe een harde buik..vooral vervelend, maar gelukkig niet pijnlijk. Vanaf vanochtend ook alweer 3 harde buiken gehad, dus ff rustig aan doen hier. Begreep dat als ze niet vaak komen (dus geen 6-7x per uur) en ze niet pijnlijk zijn het geen kwaad kan, maar dat het dan vaak is dat je lichamelijk te veel doet.
@Lonneke en Mieks, ja vind het ook fijn dat ik hopelijk wat geruststelling krijg.. (voel mij ook echt zo'n zeikerd.. maar jah.. de dokter zei ook: volgens mij krijg ik dit onzekere er nu even niet uit want het is jou koppie ingekomen doordat die placenta afwijkende is bestemepeld van mij.. Mieks, leuk dat je aan zumba doet.. heb het ook een tijdje gedaan.. ach bij mij komt het sporten over een half jaar wel Dan ga ik er weer voor!! haha! Lonneke, ik heb ook wel eens een harde buik.. maar het valt eigenlijk niet op alleen als ik bewust toevallig mijn hand op mijn buik heb ofzo.. dan voel ik het wanneer het harder is.. maar niet als ik dus bezig ben.. bij jou wel?
Krissie: harde buik is hier echt spanning alsof m'n buik zich opblaast en keihard wordt. Ze gaan niet onopgemerkt aan me voorbij. Merk 't bij iedre inspanning en vaak dus ook in rust. Nu al 1,5 uur niks..gelukkig. Hou me ook russtig. Blijkbaar is 't ook normaal bij 'n 2e zwangerschap. Ga maandag wel ff m'n urine wegbrengen. F controleren of ik geen blaasontsteking heb.
Yeahhh!! Heb geloof ik nog steeds geen harde buik gehad. Lijkt me wel vervelend dat je dat steeds hebt. Krissie fijn dat je voor een echo mag! Mieks zumba is idd leuk hè! Ging er ook wel eens heen als het niet te druk was. Nog steeds gedoe met woningstichting balen zeg. Veel plezier bij je vriendin vanmiddag!
@ Lonneke, yeah nog maar zo'n 10 weekjes te gaan Gaat snel zeg! Vervelend van die harde buiken! Hoop dat het met rust minder wordt, lijkt me niet prettig. @ Yasmin, morgen is de kraamvisite En zumba is idd leuk! Flink zweten haha, maar geeft wel een fijn gevoel als je klaar bent. Moest toch weer eens wat gaan doen aan sport en heb het hier wel naar mijn zin Moet alleen wat losser in mijn heupen worden geloof ik, sommige zie ik zo met de billen zwaaien/schudden, dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar haha
Oops het staat er ook gewoon Hier werden de lessen gewoon gegeven door een man. En bewegen kon hij wel zeg hahaha. Heb wel weer zin om lekker te gaan sporten. Ging voorheen 3x in de week. Eens zien of ik het later weer op kan pakken.
Heey, Bedankt voor de felicitaties. Het is heerlijk om nu klaar te zijn. 14 juni de diplomering. Het etentje was gezellig. Nog een paar daagjes en dan een echo Spannend.... Sasje: leuk dat je al dingen gekocht hebt Mieks het etentje was gezellig Krissie: fijn dat je een groeiecho krijgt. Lonneke: gefeliciteerd met je 30 weken Fijne dag. Vanavond een late dienst en dan weekend. Weer even bij tanken
Zo ik heb jullie ook weer gevonden... En inderdaad we kletsen heel wat af. Had gehoopt met 1 deel dat iedereen zwanger zou zij maar nu dus maar voor de eerste 100 bladzijden van dit deel. @sjasje: ja was wel een stunt van de letters. Maar 2 nieuwe letters zijn besteld. @mieks: nog niets gehoord van mijn baas. Denk wel dat ie al vaders is maar lekker aan het genieten. En leuk zumba. Lekker swingen en de heupen los. Hier geeft mijn vriendin die zwemjuf is swimba.. Zumba in het water dus. Ik wil na de bevalling tennis weer gaan oppakken als sport. @lonneke: balen van je slechte nacht en vele harde buiken. Ik weet ook helaas niet wat een harde buik is want bij Gwenn nooit gehad en bij de kleine meid ook nog niet. Maar bedankt voor de uitleg. @wennie: balen dat je zo ziek bent. Hoop dat de medicijnen helpen en je je gauw weer wat beter voelt @krissie: fijn dat je toch een groeiecho krijgt. Hoop dar dat je gerust stelt. @snoopy: gefeliciteerd met je diploma. Wat zal dat jouw een rust geven. En nu dus lekker genieten van het zwangeren. @all: hier vanochtend met Gwenn op kraamvisite geweest bij Gwenn haar vriendinnetje. Ow en wat is dat dan toch klein. Gwenn vind het reuze interessant want de kleine jongen lag lekker te slapen in de box en slaapt overal doorheen. Dus mij benieuwen straks. Helaas wilde Gwenn daarna niet slapen en pas 14.30 uur lag ze op bed. Merkt dat ik zelf ook erg moe was dus ben ook even gaan liggen tot 16.00 uur. Alleen nu boodschappen probleem want mevrouw ligt nog te knorren. Dus dat vanavond maar even doen. Verder is de afstandsbediening al 2 dagen stuk, bijzonder irritant. Had gehoopt dag de nieuwe vandaag bij de post zat maar helaas. Dat word nog een avondje hand bedienen. En vandaag leuk bericht van de belastingdienst Nou ik ga weer eens wat doen
Hoi Allemaal! @snoopy: gefeliciteerd!! leuke avond gehad? @Lonneke: bah wat vervelend die harde buiken, hoop dat t snel beter gaat! kun je dan weer rustig aan werk opbouwen of is dat waarschijnlijk te veel? @MamavanGwenn: ai geen afstandsbediening is verschrikkelijk! ook wel eens gehad. Leuk dat Gwenn zo nieuwsgierig was @Krissie gefeliciteerd met je contract! (toch handig dat FB ) @Lenny: leuke namen, en wat lonneke vroeg ma-ri of Me-ri? Nu lekker eten! Zwaai naar de rest!
@sjasje, smakelijk! @mamavangwenn, hier ook een tennisster.... Vind het heerlijk, ben ook lid van de vereniging, maar nu alweer een dik half jaar niets gedaan door allerlei omstandigheden..... Nu durf ik ff niets te doen.... dus ook ff wachten. @krissie, super die extra echo! Hoop dat het je rust geeft. @belastingdients, helaas hier nog geen bericht, als het goed is ook goed bericht te verwachten haha... @snoopy, gefeliciteerd met je diploma. En spannend nog 4 daagjes en dan je eerste echo (8 wk?), leuk joh! @mieks, leuk zo'n treintje, mijn zoontje heeft ze ook. Blijft leuk! Ben je al met de ovutesten bezig? @hema, heeft gewoon heel degelijk spul. Hier ook alle rompers van Hema. En voor m'n zoontje ook vaak spijkerbroekjes, qua prijs mogen die wel een keer kapot gaan.... . Ik vind wel dat ze leukere meisjes dan jongenskleertjes hebben, maar dat zal ieders smaak zijn. @lonneke, vervelend die harde buiken, kun je dan alleen ff wat rust nemen tot het weg zakt? Vanaf de hoeveel weken kun je die krijgen? Ennuh proficiat met je 30 wk, tis echt aftellen.... @hier, onzekerheid allom.... Weet niet hoe ik het van me af moet zetten..... Ben enorm moe (is goed teken), krijg grotere (.)(.) (goed teken), heb wat bultjes in het gezicht (goed teken), ben soms misselijk (goed teken), maar toch blijft de angst!!!! Ik heb weinig vloei (gister wel weer wat meer, vandaag weer wat minder), pijn is ook weinig (en verklaarbaar). Al heb ook weleens een ongi gevoel / pijn onder in de buik... Herkenning? Zo dat was weer ff een klaagalinea .... @rest, zwaai, fijne avond!
@lonneke nee gewoon echt als mari maar heb da merk ik ook wel een beetje als ik te veel gedaan heb die harde buiken @emjee gewoon lekker blijven doorklagen niks mis mee hoor wat jij hebt herken ik niet zo eigenlijk @sasje smakelijk en antwoord zie lonneke hihi @snoopy succes met je late dienst
Emjee, kan je niet ook last van je darmen hebben? Ik verwarde het echt metongi gevoel.. ik kon moeilijk naar de wc.. en kreeg soms zulke steken (net al bij ongi) alleen dan nog veel erger.. dat ik echt even door mijn knieeen ging laat maar zeggen.. dus ja, ik had ook dat ongi gevoel.. en een vriendin van mij had ook de eerste weken lichte vloei..
@krissie, thanks. Het zijn niet echt steken, maar ken je omschrijving wel.... Ja dat met de darmen is ook niet uit te sluiten haha. Zo vreemd nu, bij m'n zoontje had ik nergens last van dus ook al is het m'n tweede tis toch weer eng en spannend!
LennyT: Met 6 weken al harde buiken, dat heb ik nog nooit gehoord. Denk dat het niet hetzelfde is al wat ik voel hoor Mari is leuk, maar niet m'n smaak Zou er eerder Mare van maken. Krissie: Leuk dat verschil van je buik. Zal zo eens een buikfoto maken hier Mag wel weer met 30 weken toch? MamavanGwenn: Hier de laatste dagen van de eerste zwangerschap wat harde buiken, maar meer dan dat was het ook niet. Vind het nu ook 'vroeg', maar hoor ook wel eens van mensen dat ze die al hebben rond de 20 weken zwangerschap. En Gwenn nog lekker geslapen en jij je boodschappen kunnen doen? En belastingdienstnieuws, altijd leuk als het positief is. We zijn ook nog in afwachting van de brief (en geld) haha! Emjee: Niet erg die onzekerheid van je, maar al je symptomen zijn positief hoor! Dat je die bij je vorige zwangerschap niet/anders had wil niks zeggen. Hier bv. 1e zw.schap niet misselijk en zere boobs. 2e zwangerschap kotsmisselijk en amper zere boobs. Komt goed, ik heb er alle vertrouwen in! Sjasje: Ik ga dinsdag (als m'n harde buiken wat wegblijven met rust) proberen om gewoon weer een werkdag van 8 uur te draaien. Mocht dit niet lukken ga ik aankaarten of ik halve dagen kan gaan werken. Wil m'n werkgever dan wel tegemoet komen om dan 4 dagen van 4 uur te maken (16 uur), terwijl ik nu 3 dagen van 8 maak. Maar goed, zal wel in overleg met arboarts moeten denk ik. Ik wil in ieder geval m'n laatste weken werken wel afronden. Yasmin: Sporten..ik kijk er alweer naar uit. Ik deed ook 3x in de week aan sport. Wil na de bevalling beginnen met hardlopen. Doet m'n man ook en motiveert me wel om het ook te gaan doen. Lijkt me heerlijk! En ja..de harde buiken. Ik heb ze dus ook niet gekend in m'n eerste zwangerschap (op de laatste week na, maar volgens mij waren dat meer voorweeen, want dat waren harde buiken die wel iets pijnlijker waren) Ik ga ff buikfoto maken, tot zo Oh ja, kan ik hier ook een privealbum aanmaken? Dan maak ik ff foto's van de babykamer tot nu toe..