Hoi meiden, Wat leuk al die nieuwe mensen, welkom allemaal. Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat alles goed. Ben net terug van vakantie, vandaar dat ik een aantal dagen afwezig ben geweest. Liefs Suzanne
Heej meiden ik kom ook uit rotterdam ben 25 jaar en heb al een zoontje van 1 en ben zwanger van de 2e, wordt deze keer een meid als het goed is. Ik woon trouwens in het centrum van rotterdam.
Hallo meiden! Ik ben 24 jaar en kom ook uit de omgeving van Rotterdam. Ik ben zwanger van de 1ste. Verder wil ik nog een beetje anoniem blijven op deze site, zodra ik de kritieke 3 maanden voorbij ben kom ik met meer info over mijzelf! xxx
hoooii na lange tijd kom ik ook weer ff hier meelezen. zal me weer ff voorstellen: ik ben nancy 23 jaar zwanger van de eerste ik woon in rotterdam alexander sinds..4? maandjes bevalt me goed deze buurt heb het er echt naar mn zin. hoe gaat het met iedereen hier? alweer babytjes geboren? ik kan echt niet wachten tot mijn ventje eruit wilt. (kom nou babyyy schiet ohoooppppp)
spannend suusje1985..ik las net dat je ook in het sfg wilt bevallen. ik ook, heb er goede verhalen over gehoord aangezien we zowat even ver zijn ben ik benieuwd wie er het eerst beland
Hier ook een geboren en getogen Rotterdammer! Woon nu sinds 2 jaar wel in Schiedam..... En ik zie dat er dat verschillende in het SFG willen bevallen? Hier ben ik zelf nog geboren! pfff 27 jaar geleden dan...
Hallo girls ik woon ook in Rotterdam ( hillergersberg ) ik heb een dochter van 8,5 maand oud en ben zelf 24 jaar. Mijn dochter is half Turks en half Nederlands, ik zelf ben Nederlands en mijn aanstaande man is Turks ( op 3 Oktober 2009 gaan we trouwen ) ik zou het dus ook wel leuk vinden om in contact te komen met meiden uit Rotterdam..Ik werk 2 dagen in de week, vrijdag en zaterdag en verder ben ik voornamelijk thuis met mijn kleine meid. Liefs Starry
Haii, ik wilde ook in het SFG bevallen maar op het moment dat ik moest bevallen zat het vol moest ik naar het sofia ziekenhuis en daar aangekomen melde ze me dat ik naar het ijsselland ziekenhuis moest omdat ze zich meer wilde richten op kinderen die met 25 weken werden geboren. ( zelf was ik 34 weken zwanger )
De vorige keer ben ik bevallen in het sophia en dat wil ik deze keer weer. (ziekenhuis is 5 min van mijn huis) Ben de eerste keer ingeleid omdat ik 42 weken zwanger was. Ben deze keer ook al weer een keer bij de gyn geweest en die vond het ook verstandig als ik daar weer ging bevallen.
neeeeejjjj en jij werd met weeen en al van ziekenhuis naar ziekenhuis gestuurd. jeetjeee volgens mij ontplof ik dan op dat moment want ik kan heeel slecht tegen pijn en ben ook zeer ongeduldig. ijsseland is dichtbij mij maar heb er niet zo leuke verhalen over gehoord vandaar dat ik voor het sfg heb gekozen. sofia is al helemaaaal uit mn buurt ( ik woon in rotterdam alexander) zoo daar wil ik echt niet aan denken zeg..naja die baby moet er sowieso uit en mischien heb ik op dat moment wel zoveel pijn dat het ijsseland me niks meer uitmaakt
Hi meiden, Hoe is het hier bij jullie? Hier gaat het wel z'n gangetje, ben nog heel zwak van de bevalling. Had namelijk 2,5 liter bloed verloren, bloedtransfusie gehad, en na de bevalling meteen naar de OK want een stukje van de moederkoek bleef nog zitten. Al met al dus nog herstellende. En voor de rest lekker aan het genieten van m'n meissie
Hoi allemaal Ik woon zelf in Krimpen aan den IJssel en moet nog iets van 10 daagjes... Ben in verwachting van de eerste... Ik ben wel van plan om te bevallen in het IJsselland daar is mijn nicht ook bevallen en die was er tevreden over... Groetjes
Hallo dames, Leuk...allemaal meiden uit Rotterdam! Hier ook een Rotterdamse hoor.....Heb tot mijn 12e gewoond in Feyenoord (achter de Bree), toen tot mijn 20ste in Groot IJsselmonde, toen samen gaan wonen met mijn vriend in Noord (die in de Tarwewijk en Charlois heeft gewoond) en we wonen nu sinds 9 maanden in ons paleisje in Oud-IJsselmonde....zzooooo dat was het dan hahaha...... Groetjes, Wendy