Meiden uit Asten en omgeving

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sceptica, 9 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Omdat ik nog steeds niet veel echt leuke contacten heb hier in de buurt, wil eens kijken of er hier nog meer mensen zitten die op zoek zijn naar hetzelfde.

Wat ik zoek zijn eigenlijk twee verschillende dingen, al mogen die natuurlijk ook gewoon in een en dezelfde persoon zitten. ;)

-ik zoek een toffe meid om samen mee te gaan paardrijden, gewoon samen lessen op de manege, buitenritten maken, of misschien heb je wel twee paarden die gereden moeten worden. Het maakt me allemaal niet zo heel veel uit, samen is gewoon leuker dan altijd in mijn eentje naar de manege te moeten gaan.

-ook zoek ik een leuke nerdige meid. ;) Eentje die net als ik van gamen, science fiction, wetenschap en weet ik veel wat houdt. Gewoon eentje om lekker mee te ouwehoeren over andere dan "typische vrouwendingen".

Zelf ben ik, om nog een beetje meer info te geven, een bijna dertiger met een leuke man en twee lieve zoontjes, eentje van bijna drie en eentje van drie maanden.

Nog vragen? Stel ze gerust!

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi hoi,

Ik kom uit Helmond. Moeder van 3 kids (waarvan 1niet thuis woont), getrouwd en 5 huisdieren.
    Gamen doe ik graag op playstation en xbox.. game niet zo zeer op de pc.

Ben zelf ook op zoek naar een leuk contact in de buurt!

3. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikzelf game eigenlijk enkel op de computer (World of Warcraft, Dungeons & Dragons, Neverwinter,...). We hebben wel een Xbox, maar die staat er eigenlijk maar te staan en een Wii, maar die staat er om te "sporten".

Wat zijn verder je interesses/ hobby's? Want moet wel in alle eerlijkheid zeggen dat ik behoorlijk specifiek op zoek ben naar bovenstaande in nieuwe contacten. Anders bloed het langs mijn kant nogal snel dood, heb helaas ook een beetje de sociale stoornis van een nerd, haha. ;)

Ik zie trouwens wel dat we het langvoeden gemeen hebben, heb zelf mijn oudste 2 jaar gevoed. :)

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Science Fiction ( zoals wat?)

Mijn interesses
    -Kids
    -Dieren
    -Knutselen
    -Bakken

Ja inderdaad!! Ik ga nog wel een tijdje door met voeden :D
    Het loopt super!

5. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Science fiction zoals de series Battlestar Galactica (beste serie die ik ooit heb gezien!), Firefly en Continuum. En films zoals Star Wars, maar ben ook een groot liefhebber van comic verfilmingen.

Bakken doe ik ook graag, maar eet het helaas ook veel te graag op en er moet nog zo'n 7kg af, haha.

Ik zoek mijn jongste ook weer te voeden tot hij zelf aangeeft er genoeg van te hebben. Mijn oudste is gestopt toen ik zwanger was, gaf aan dat hij de melk toch niet meer zo lekker vond.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ohhhh Star wars!!!! Firefly hebben we ook helemaal gekeken.
    Ja Comic verfilmingen vind ik ook leuk:D
    Was vroeger ook verslingerd aan de comic tekenfilms.

Ik heb mijn dochters geen bv kunnen geven maar ik ga de volgende kids nog wel bv geven.

7. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier komen er geen kindjes meer bij, dus onze jongste moet ook niet bang zijn voor melk die minder lekker wordt. ;)

Ik was uit nieuwsgierigheid gaan kijken tussen jouw berichten en zag dat je een keer een topic had geopend over het verwijderen van een tatoeage. Heb je dit nu laten doen, en zo ja, hoe was dat? Want ik heb ook een tatoeage die ik wil laten verwijderen. :)

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nee heb ik niet laten doen omdat we gelezen hadden dat je in die periode niet zwanger moet worden. En aangezien we vrij snel weer voor nog een baby wilde gaan, hebben we er tijdelijk vanaf gezien.
    Maar ga het nog wel laten doen.
    Vriendin van me heeft er een weg laten halen, ze zei dat dat erg pijn deed.

Hoeveel tattoo's heb je?

9. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vreesde al dat het behoorlijk pijnlijk (en kostelijk ;)) was, maar ze gaat er toch af. Maar laat het pas volgende herfst doen, deze herfst is ons ventje nog te klein en je productie kan naar het schijnt negatief beïnvloed worden door pijn. Volgend jaar drinkt hij al een stuk minder en is de productie veel stabieler.

Ik heb gelukkig maar een tatoeage, zou ze anders allemaal laten verwijderen, ben niet meer wie ik was toen ik ze liet zetten (was toen maar 17) en een tatoeage past gewoon niet meer bij me.
    Ben het al langer van plan, maar ondertussen zijn er dan die twee zwangerschappen geweest en tussendoor het voeden en terug zwanger willen worden. Ik wist inderdaad dat ze het afraden als je zwanger wilt worden, omdat je anders eigenlijk moet stoppen als je zwanger bent en zo'n halfvergane tatoeage is natuurlijk helemaal niks. ;)

Hoeveel heb jij er (die je wilt laten verwijderen)?

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik wil er 2 laten verwijderen.. heel misschien 3.
    Heb bloemetjes in mn nek maar die is zo diep gezet dat het gebobbeld aan voelt. Namen van mijn dochters op mijn polsen maar dat bemoeilijkt wel het werk kunnen vinden.
    En ik ben niet van plan nog meer tattoo's te nemen dus zoonlief komt er niet bij te staan.

Zullen we ff prive verder berichten? (Hier kan iedereen meelezen)

Deel Deze Pagina