Hallo dames. Ik vroeg mij af of er meer meiden uit Limburg zijn die zin hebben om hier gezellig te kletsen over van alles en nog wat, maar natuurlijk vooral zwanger zijn en zwanger worden?? groetjes Chelleke
hey meis hier ben ik dan maar komende dagen niet zoveel heel druk hahaha zo meteen sporten en morgen ga ik met bryan naar burgers zoo tja en dan moet zaterdag alles gesopt worden, zondag verjaardag en uiteten hahahaha een week is niets he
Hahaha dat geeft niks Vivi, ik ben hier tenminste niet meer alleen op dit forum hahahahahahaha. Veel plezier morgen en binnenkort echt weer theedate plannen he... Liefs xxx Chelleke
28e staat al vast. btw. ik kijk dit even aan tot het einde van dit weekend of hier nog meer gezellige Limburgers komen en anders denk ik dat wij de enige zijn hahahaha en gaan we gewoon verder op pink ladies xx
idd zie ik je daar weer meid!1 alleen vanaovnd niet het is tijd voor strijken en greys anotamy hahahaha en helaas een beetje ziek menke die vergt genoeg aandacht nu
Ja gezellig heh? Chelleke, ik zal me ff voorstellen. Ik ben de ex-buuf van Vivi. Mama van 2 schatjes van kindjes (of niet viv? ) en nu zijn we bezig voor een 3de kindje. Dit is nu de 4de 'ronde'...nog iets wat je wil weten?
oke gezellig dan zijn onderhand alle delen van limburg verzien hahaha we hebben nu noord,midden en zuid