Nou idd dds jullie kregen het ook niet zomaar cadeau zeg Maar kijk nu 2 prinsesjes rijker Anzza waar kom jij vandaan dan?
Zo .ik ben vanmorgen lekker met mijn gezinnetje naar Emmen geweest. Wij hebben nog vakantie. De meiden wat kleren gekocht, kopje koffie bij La Place Wat hebben jullie gedaan op deze regenachtige dag?
Tot nu toe nog niets bijzonders Ooh het is vlinder markt en gouden pijl natuurlijk! Wij zijn nog erg druk met klussen in huis! We zijn 28 maart verhuisd en op de dag van verhuizing braken ook mijn vliezen met 31 wkn en 5 dgn.. Dus alles heeft een beetje stil gestaan We zijn nu in de slaapkamer beneden bezig dat word hobby kamer man En dan moet de gang badkamer en toilet er allemaal uitgebroken worden en naar onze smaak opnieuw opgebouwd worden. . Wanneer we dat gaan doen zijn we nog niet uit! Mijn verlof zit er vanaf 8 sept ook weer op namelijk
Hier ook nog een Drent. Kom oorspronkelijk uit de omgeving van Emmen. Woon nu omgeving Coevorden/Hoogeveen. Wil ook wel gezellig meekletsen